جنجال این روزهای خواننده های لس آنجلسی: از خلیج فارس ابی تا توهین پویا به ایرانیان

جنجال این روزهای خواننده های لس آنجلسی: از خلیج فارس ابی تا توهین پویا به ایرانیان

در چند روز اخیر ویدیوهایی از کنسرت نوروزی ابراهیم حامدی خواننده معروفی که برای ایرانیان با نام ابی شناخته‌شده است، در ارمنستان و همچنین مصاحبه‌ای از او دست به دست شد که در آنها شاهد کاهش وزن شدید این هنرمند شناخته‌شده بودیم. موضوعی که منجر به طرح شایعاتی درباره احتمال بیماری ابی شد.

اما ابی ضمن تکذیب این خبر گفت: «دلیل اصلی کاهش وزنم این بود که می‌خواستم حین اجرای کنسرت برای مخاطبان، زمان بیشتری را به خواندن اختصاص دهم و برای همین به توصیه پزشکان تصمیم گرفتم وزنم را کم کنم.» گفتنی است کنسرت پیشین ابی در ارمنستان به خاطر اجرای بی‌رمق و فالش‌خوانی‌هایش با واکنش شدید هواداران روبه‌رو شده بود و شاید همین موضوع باعث شد او به فکر کاهش وزن بیفتد.

حواشی این روزهای خواننده های لس آنجلسی؛ شایعه بیماری ابی و توهین پویا به مردم ایران

شایعات پیرامون بیماری ابی در پی مصاحبه جنجالی او با ایندیپندنت فارسی منتشر شد که در آن ابی دلیل عدم اجرای قطعه معروف خلیج فارس در کشورهای عربی را غیرسیاسی بودن خود اعلام کرد و گفت: «حالا که نمی‌توانم در ایران اجرا داشته باشم ترجیح می‌دهم این امکان را در کشورهای منطقه از دست ندهم تا هوادارانم بتوانند به کنسرت‌هایم بیایند.» ابی در توضیحات خود گفت: «خواننده، خواننده است. خواننده سیاسی نداریم. من به عنوان یک هنرمند به خود اجازه نمی‌دهم در مسائل سیاسی دخالت کنم.»

حواشی این روزهای خواننده های لس آنجلسی؛ شایعه بیماری ابی و توهین پویا به مردم ایران

اظهارات آقای صدا در این گفت‌وگو واکنش‌های منفی بسیاری را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی در پی داشت و همچنین موجب شد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پس از سال‌ها تصویری از این خواننده را به آنتن برده و گزارشی درباره صحبت‌های او منتشر کند.

حواشی این روزهای خواننده های لس آنجلسی؛ شایعه بیماری ابی و توهین پویا به مردم ایران

اظهارات جنجالی پویا، خواننده لس آنجلسی

در پی نارضایتی بسیاری از مردم از صحبت‌های ابی، یکی دیگر از خوانندگان لس آنجلسی، پویا، به گله از فضای موسیقی و مردم ایران پرداخت که این موضوع نیز بسیار بحث‌برانگیز شد. ادبیات تند و زننده این خواننده در متنی که در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرده با انتقاد و اعتراض شدید کاربران همراه شد.

حواشی این روزهای خواننده های لس آنجلسی؛ شایعه بیماری ابی و توهین پویا به مردم ایران

او در این پست نوشت: «خدا رو روزی صدهزار بار شکر می‌کنم که محتاج پول کنسرت و این مردم نیستم. در غیر این صورت خدا میدونه با چه … می‌تونه آدم طرف باشه و چه رفتارهایی ببینه.» پویا در ادامه نوشت: «از خودم خجالت می‌کشم که واسه چه ملتی موزیک ساختم. ایران و ایرانی هیچ‌وقت درست بشو نیست. با ایرونی روراست بودن یعنی خودزنی.»

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۸۲ نظر

ورود

  • محمد فروردین ۶, ۱۴۰۱

    خواننده دوزاری ایرانی بودن لیاقت میخواد که تو نداری

    • حمید فروردین ۶, ۱۴۰۱

      پویا جان، خدا…. را شناخت که بهش شاخ نداد، جریان تو و صدای انکرالاصواتته، ضمنا خلیج فارس نیازی به حنجره های فروخته شده به بن سلمان نداره، هنوز خونی در بدن داریم.

    • مهدی فروردین ۷, ۱۴۰۱

      ننویس آقای صدا بنویس آقای عرعر آقای صدا ایرج است آقای صدا اکبر گلپایگانی است

    • ناشناس فروردین ۸, ۱۴۰۱

      جناب پویا آنچه شما ساختی موزیک نبود، گازی بود که از روده ات خارج شد، ضمنا برای ملت ایران نبود بلکه برای خانواده خودت و ملت آمریکا بود که شما به عنوان پلیس به آنها خدمت می‌کنید.

  • کاوه فروردین ۶, ۱۴۰۱

    آدم حالش از این صدا و سیما …بهم میخوره؟ آخه یکی نیست بهشون بگه خود …و همفکران بی وطنتون هنرمندهای مملکت رو آواره کشورهای دیگه کردین، بزرگترین ضربه رو به هنر موسیقی و سایر هنرها زدین، کشور ایران رو توی دنیا خوار و خفیف کردین و باعث شدین یک عده تازه به دوران رسیده اسم خلیج فارس رو تحریف کنند، حالا برای ما ادعای وطن پرستی می کنید؟

    • علی فروردین ۶, ۱۴۰۱

      جمع کنید … ریاکار و دزدان شخصیت و مال و جان ملت، شما به هیچی رحمتون نمیشه اونوقت که این آقا تنها درآمدش همین کنسرت هاست میشین دایه مهربانتر از مادر!!!!
      شما اگر فهمی از وطن پرستی دارید به فکر ملت باشید که بزرگترین ثروت کشورند نه اینکه بچسبید به دزدی های مالیات و جان ملت.

      • احسان فروردین ۷, ۱۴۰۱

        خیلی جالبه!یکیشون واسه عروسی« پسرخاوری»سنگ تموم میذاره.یکی واسه عربهای چشم دوخته به خاک ایران.ویکی هم برای به لجن کشیدن تربیت بچه های ایران!!!اونوقت میگن قلبمون واسه ایران وایرانی میتپه وخیلی جالبه این آخری هم سرمون منت میذاره!!!همون شهره که زنه و…ازشما مردتره که تودبی ازایران وخلیج فارس خوند.بیرونش کردن ولی کشورش رو نفروخت.برید به جای صدا رومغزنداشتتون کارکنید.شما نماینده یک مشت آدم پولدار دزدهستین که نمیدونن پول دزدی از مردم روکجاخرج کنن ومیریزن توحلقوم …شما

        • بهرام فروردین ۷, ۱۴۰۱

          مشکل امثال تو اینه که سوراخ دعا رو گم کردین. بدجور هم گم کردین. تو سر یک خواننده ای که توی عروسی پسر خاوری پول گرفته خونده می زنید ولی به کسانیکه خاوری و خاوری ها رو به وجود آوردن و از قبال اونها کلی پول به جیب زدن و خون مردم بدبخت رو توی شیشه کردن نمی گید بالای چشمتون ابروهه. این بدبختها فقط خواننده هستند وطن پرست بودن یا نبودنشون هیچ تاثیری در زندگی مردم نداره اونهاییکه شریانهای این مملکت دستشونه با یکم بالا پایین کردن درصد و تعرفه زندگی میلیونها ایرانی رو تحت تاثیر قرار میدن باید وطن پرست باشند که خدا رو شکر هیچکدومشون اصلا نمی دونند وطن چی هست. خیلی وطن دوست هستید برید خر اونها رو بگیرید نه اینکه مثل ابله ها چشمتون به دهن صدا و سیما باشه که ذهن و انرژی شما رو به هر ناکجا آبادی که می خواد منحرف کنه.

        • رضا فروردین ۷, ۱۴۰۱

          درود ??

    • Saeed فروردین ۶, ۱۴۰۱

      بذچرو باد بیاد . همون بهتر که اینا ایرانی نباشن . اولا امثال ابی رو که خودشون رفتن و امثال شجریان اول انقلاب بیرون کردن این آدمای کوچک و فاسد هم که چه بهتر که برن ، فکر میکنید داخل بودن نظرشون فرق داشت اینجا که بیشتر سوار مردم میشدم

    • هنرتاج آفرینش فروردین ۷, ۱۴۰۱

      حق با توئه کاوه جان. همه هنرمندا از دست اینا یکی یکی دق کردن یا دارن دق میکنن. از فردین و ناصرخان حجازی و ملک مطیعی گرفته تا بقیه عزیزان هنرمندی که ارزوی حتی دفن در کشور و خاک خودشون رو بگور بردن. درباره ابی هم دارن همین رفتارو میکنن و با جنجال و حاشیه سازی میخوان غصه به دلش بندازن. مگه ما چندتا ابی و عارف و داریوش و…داریم؟ اینا خلیج فارس رو به چین فروختن و گندش چندسال دیگه در میاد واسه اینکه صورت مسئله رو پاک کنن اومدن به ابی گیر دادن که چرا خلیج فارس نمیخونی؟تو این ۴۰ سال اسم ابی رو نیاوردن حالا تلویزیون میلی هم نشونش میده هم اسمشو میاره.
      منم بودم نمیخوندم چون خلیج مال ما نیست مال چینی هاست.
      والسلام.

  • خون من فدای کشورم فروردین ۶, ۱۴۰۱

    خدارو صدهزار بار شکر جناب پویا که امثال مثل تو و ابی که فقط اسم ایران رو میبرید ولی یک ایرانی باغیرت و با تعصب نیستید .شماها یک وطن فروشان بزرگی هستید که بخاطر پول و منفعت شخصیتون حتی بارها وطن فروشی کردید .لطفا هیچوقت اسم ایران رو به زبان نیارید چون ایرانی واقعی نیستید ‌ما جوانان با تعصب برای وطنمان جمهوری اسلامی ایران خونمان رو هم فدا میکنیم.
    خدارو صدهزار بار شکر که اجازه ی ورود به کشور رو ندارید .ایران ما به امثالی مثل شما نیاز نداره و نخواهد داشت وطن فروش بی غیرت .

    • اکبر فروردین ۶, ۱۴۰۱

      دقیقا موافقم?

    • فراهانی فروردین ۶, ۱۴۰۱

      توکه غیرت داری کل مملکتوبه چین وروسیه فروختن کجاس غیرتت؟

    • من فروردین ۷, ۱۴۰۱

      اگر این روزیاتوی ترسو این بار تایید کنه نظر من رو باز هم میگم: وطن ما ایرانه فقط ایران. اسم زیبای ایران رو آلوده نکن. امثال ابی از تویی که عنوان یک ایدئولوژی شکست خورده رو می چسبونی به نام ایران خیلی وطن پرست تره.

  • لیلا فروردین ۶, ۱۴۰۱

    تو مالی نیستی که بخوابیم ناراحت بشیم از این چرت وپرت ها آشغالی امثال شماها همون بهتر که بگن ایرانی نیستیم چون در غیر این صورت ما میگیم خجالت می‌کشیم که امثال شماها ایرانی هستید دو رو هم خودت وهفت جدو آبادات تشریف داره……

    • سامراد فروردین ۶, ۱۴۰۱

      کاش یکم وجود داشتید در داخل که انقدر این حکومت …هر روز تو هیکلتون حداقل اونجا هم اینجور گستاخی و دهن گشادی میکردی

  • فریبا فروردین ۶, ۱۴۰۱

    کاملا این پویا که من نمیشناسمش درست گفته…ملت خودشون رو برای اعراب عصر حجر جر میدن و حالا گیر دادن به این بنده خدا

    • H فروردین ۶, ۱۴۰۱

      کاملا تایید میکنم و اونایی که فحش میدن کاملا در اشتباها خود دولت و آقایون همه جارو به اینو اون بخشیدن حالا این بدبخت که به کسی کاری نداشته و نداره شده دمه خروس خلیج فارس اسمش مشخصه سند هم داره برید به اقایون که مملکتو خورونو بردن بتوپید والا پویا حرفش درسته مقصر خودمونیم اصلو ول کردیم دنباله چی هستیم ?

    • مجید فروردین ۶, ۱۴۰۱

      سلام علیکم
      حتما ایشون درباره شما درست گفتن ولی ما ایرانی ها بارها نشون دادیم که وقتی صحبت وطن میشه از جان خودمون هم می‌گذریم چه برسه به یه مشت دلار

    • رضا فروردین ۶, ۱۴۰۱

      شما برای کی خودتو جر می دی؟

    • Saeed فروردین ۶, ۱۴۰۱

      این آخری کی بود که شما ازش این بردیم و دنبال معروف کردنش هستین . این …هم مثل خیلیا راهشو یاد گرفته که چطور خودشو بالا بیاره

      • مهدی پ فروردین ۱۳, ۱۴۰۱

        آفرین دقیقن اینا به هر ترفندی دنبال ترند کردن پیجاشونن

    • علی فروردین ۷, ۱۴۰۱

      لطفا خفه

    • Afshin فروردین ۷, ۱۴۰۱

      به خدا وقتی که به ما میگن جهان سومی ناراحت میشم چون ما جهان سومی نیستیم کسی هستیم که ۱۴۰۰ سال پیش گیر کرده‌ اون وقت شما از ما چیه انتظار دارید….؟

    • رضا فروردین ۷, ۱۴۰۱

      درود ??

  • سید دانیال فروردین ۶, ۱۴۰۱

    اینا وطن فروشن .بی راه نیست که این حروم لقمه ها دلشونو گزاشتن از کشور در رفتن

    • سعید فروردین ۶, ۱۴۰۱

      آخه تو کی هستی که بخای در مورد مردم ایران حرف بزنه آخه اون حدواندازی نیستی

  • ناصر فروردین ۶, ۱۴۰۱

    بدبخت دلقک گدا تو تمام زندگیت رو از همسر اولا داشتی که بهش خیانت کردی

  • رامین گودرزی فروردین ۶, ۱۴۰۱

    بچه جون تو و امثال تو به روز پدر میگین یوم شک-برو گل پسر برو دنبال مامی ات-ببین کجاست

    • حمید فروردین ۷, ۱۴۰۱

      دیگه ایرانی نمونده خزر را دادت روس

      خلیج فارس هم دادن چین
      پولامون هم دادن عراق و سوریه لبنان

  • عباس فروردین ۶, ۱۴۰۱

    اصلا پویا را جزء خواننده نمیدانم حتی خوانندگان داخل برو پی کارد نون اب اون طرف خوردید بی غیرته وطن فروش شدید .خواننده داریم تو ایران که تو انگشت کوچیکشم نمیشی پویا

  • حمید فروردین ۶, ۱۴۰۱

    ای بابا. کی فکرشو می کرد یه روز ابی به این وضعیت بیوفته. چقدر ناراحت کننده.

  • رضا فروردین ۶, ۱۴۰۱

    من افتخار میکنم که ایرانی‌ام،کشوری که مردمش غنی‌ترین زبان و پرشکوه‌ترین تاریخ دنیارو یدک می‌کشه،تا امروز خیلی پویا رو دوسش داشتم ولی فهمیدم که اشتباه کردم،نباید نامردی دولت رو به حساب مردم زد

  • کامبیز فروردین ۶, ۱۴۰۱

    خفه شید خائنهای بدبخت خود خواه . همین ایرانیها هستند که ایرانو نگه داشتن . شماها که یک مشت ترسوی بزدل خوشگذرون هستید . برید گم بشید که دیگه دوره شماها تموم شده

  • مهدی فروردین ۶, ۱۴۰۱

    خلیج فارس رو دادن به چینی ها دارن شخم میزنن، صدا از هیچ وطنپرستی درنمیاد، اونوقت برای آهنگ ابی چه جنجال الکیی راه انداختن، نشون میده این ملت هنوزم براحتی گول سیستم رو میخورن، همونطور که چهل سال پیش گول خوردن

  • مجید فروردین ۶, ۱۴۰۱

    سلام علیکم
    حتما ایشون درباره شما درست گفتن ولی ما ایرانی ها بارها نشون دادیم که وقتی صحبت وطن میشه از جان خودمون هم می‌گذریم چه برسه به یه مشت دلار

  • سبحان فروردین ۶, ۱۴۰۱

    ما ایرانیها هم خدا رو شکر میکنیم که توی سنت و فرهنگ و هنر ما هر شغالی که برای جنس مخالف زوزه کشید خواننده حساب نمیشود.

  • بهنام فروردین ۶, ۱۴۰۱

    بدبخت همین ایرانی ها نبودن که الان توی یه رستوران گارسون بودی هرچی داری از همین مردم داری حروم لقمه

  • حمید فروردین ۶, ۱۴۰۱

    من یک ایرانیم و خجالت میکشم بگم امثال شما با ادبیات نادرست و وقیحانه هموطن من هستید. ایرانی بودن چیزی به نام شرف میخواد که شما نداری حاج پویا.
    تو برای پلیس آمریکا کار میکنی که این خودش نشون میده از چه راهی پول در میاری.برای همه مردم دنیا ثابت شده که پلیس آمریکا چه جنایت‌هایی در مورد مردم خودش انجام داده حالا حساب کن که اگر یک ایرانی در ایالتی که تو مشغول چرا هستی دعوا کنه و تورو بفرستن سراغش چه بلایی سرش میاری.

  • ابراهیم فروردین ۷, ۱۴۰۱

    این هنرمندان عزیز حق دارند گله کنند زیرا مسئولین این کشور با بی احترامی آنها را از کشورشان بیرون کردند و حالا به چه علت باید به ایران تعصب داشته باشند؟؟؟؟؟

  • بهنام فروردین ۷, ۱۴۰۱

    ،،(سلام بر عزیزترازجانم کشورمان وملت ایران) اگر ایران ایرانی هایی چون باکری هاوامینی هاوسلیمانی ها توخواب بود خیلی ها مثل شماها الان عربی یا انگلیسی حرف میزدند

    • من فروردین ۷, ۱۴۰۱

      فعلا که حاکمانمون از ده تا کلمه ای که حرف میزنند نه تاش عربیه. عید و عزاشون عربیه. قوانینشون عربیه. همه فکر و ذکرشون عربهای سوریه و لبنان و فلسطین و یمنه. دشمنی شون رو با فرهنگ و رسوم و تاریخ ایران همیشه نشون دادند. چی داری میگی برای خودت؟

    • مهدی پ فروردین ۱۳, ۱۴۰۱

      همین الانشم ۶۰ درصد کلماتت عربیه

  • علی فروردین ۷, ۱۴۰۱

    اون آقای پویا بی مغز و راحت طلب باید گفت شما ایرانی نیستی که خجالت بکشی بلکه.نوکر غربیها هستین و بدون اجازه اونها نمی تونی اظهار نظر کنی بیچاره کحکار و تمنای که میکنید همه سیاسی است و گرنه ا یک تیپا پشت هردو میزدند و پرتتون میکردن توی جنگل استرالیا زندگی کنید هر دو.کار سیاسی کردید و بر ای خوشایند غرب و کشورهای نوچه غرب نامی از خلیج فارس بر زبان نیاوردید به کار شما دو تا بیسواد غربتی میگن سیاسی این را توی گوشتون فرو کنید

  • سید جلال الدین مدینه فروردین ۷, ۱۴۰۱

    آقای محترم بدان این جوان‌ها که درجنگ شهید شدند نه بخاطر پول بوده نه برای دلارهای آمریکایی وقت به وفت به خاطر خاک وطن شهید شدند که همیشه خلیج فارس زنده نگهدارند

  • محمود فروردین ۷, ۱۴۰۱

    خدا وکیلی اگه ابی میومد و از خلیج فارس میخوند صدا و سیمای میلی ایران بازم میومدش برای اولین بار اینو اعلام کنه و تصویر ابی رو نشون بده. من از این حرکت ابی اصلا طرفداری نمیکنم و حرکتش واقعا زشت و زننده بوده ولی به مسئولین صدا و سیمای میلی ایران هم میگم دعا کتید فقط بهشت و جهنم و روز قیامتی هم وجود نداشته باشه که اونجا نه تنها دهنتون بلکه همه جاتون سرویسسسسههههههه… هه .

    • من فروردین ۷, ۱۴۰۱

      بارها هنرمندان ایرانی خارج نشین، وطن پرستی شون رو در حرف و عمل نشون دادن ولی یکبار این صدا و سیمای … حرفی نزد. من واقعا موندم ملت چطور هنوز تحت تاثیر ….صدا و سیما قرار می گیرند. مخصوصا برخی بخشهای خبری مثل بیست و سی که وقتی شروع میشه با اون لحن و نحوه حرف زدنشون آدم احساس میکنه در … رو باز کردند.

  • علی فروردین ۷, ۱۴۰۱

    پویا جان خیلی هم دلت بخواد که ایرونی هستی، اگه شرمنده ای، اسمتو عوض کن بزار جیمز،انقدر ماشاالله خواننده خوب تو کشورمون داریم که به شما نمیرسه تحویلت بگیریم، خودتو با ایران چیکارداری بی…

  • علی فروردین ۷, ۱۴۰۱

    اما در جواب ابرام خان،اگه تو سیاسی نیستی چرا از مملکتت فرار کردی،تو هم میموندی یکم جنگ و اقتصاد بد مملکتتو تجربه میکردی،نه اینکه مثل یک بزدل ترسو فرار کنی.اگه ما آهنگهاتو گوش نمی‌کردیم،خدایی چقدر طرفدار داشتی.برو خجالت بکش مشروب خور، اگه نخوری صدایی نداری…

  • محمد فروردین ۷, ۱۴۰۱

    خوب وقتی آبی را آنقدر انگولک میکنید باید این چیزا هم از مابقی هنرمندان بشنویدبابا ولکنید دیگه می خواستید راهشون بدید ایران که نر ند تو عربستان

  • محمد رضا پیروی فروردین ۷, ۱۴۰۱

    والا بنظرم هردوشون حقیقت رو گفتن اصلا اینا واسه چی باید تو غربت بخونن اینا هنرمندن باید از هنرشون داخل مملکت استفاده بشه خودشون کلی فرصت شغلی ایجاد میکنند ما واقعا ملتی قدرنشناسیم همینه به این حال وروز افتادیم

  • ولید فروردین ۷, ۱۴۰۱

    شما که دم از ایرانی بودن میزنید بروید جلو دزدان وطن فروش را بگیرید تا کشورتان را نفروشند تا خاک عزیز وطنت را به قیمت ۵۴دلار به کشورهای عربی نفروشند آبی اگر اظهار نظری کرده انسان هست ممکن هست اشتباهی کرده سهوا ولی ابا این دزدان خائن وطن فروش که مثل عقرب سمی دارند خون ملت را می‌مکند را فراموش کرده اید تف به غیرتتان

  • علی فروردین ۷, ۱۴۰۱

    عجب حرف درست و واقعی زده در مورد ایرانیان….

  • علی فروردین ۷, ۱۴۰۱

    تو ایرانی نیستی اقای پوریا اصلا ایران ندیدی اونجا بزرگ شدی ،نمی تونی ایرانی باشی یا وطن پرست لطف کن اسمتو عوض کن ،دیگه اهنگ ایرانی نخون ،بازم صد رحمت به غیرت شادمهر

  • محمد فروردین ۷, ۱۴۰۱

    پویا خان زیادتر از قدت صحبت نکن. تو عددی نیستی که اظهار نظر بکنی. فکر کردی کجا رفتی ، جو گیر شدی.

  • kader فروردین ۷, ۱۴۰۱

    این شاخ شمشاد کی شد خواننده واهنگ ساز که کسی ندید
    فقط با یه قطره بارانم درپی خودم حیران دوتا تقلید نمیشه کنسرت بزاری گوگوری ..حرص نخور تازه بعد ۵۰سال داره میگه خداشکر

  • رضا فروردین ۷, ۱۴۰۱

    پویا کاملا باهات موافقم شکر تو کلامت گل گفتی

  • اشنا فروردین ۷, ۱۴۰۱

    موقع اموزش دیدن واخذمهارت این حرفهارانمی زدی حالا که خرت ازپل گذشته گستاخ شدی مثلی هست که کی گویندشیرمادرمی خوری وسینه مادرراگازمی گیری شایسته امثال جنابعالی است

  • کوروش فروردین ۷, ۱۴۰۱

    درست گفته ایرانی جماعت یعنی ادعای تو خالی و پوچ

  • محمد فروردین ۷, ۱۴۰۱

    همه ی سلبریتی ها و آدمایی که با پشتوانه ی ما مردم معروف شدن یه روزی یه جایی که باید پشت همین مردم باشن ازپشت خنجر زدن و از صف مردم خودشونو کشیدن بیرون رفتن،،اینور آبی و اونور آبی هم نداره چون اصلا”اینا جایی ندارن و کسی رو ندارن که قلبشون واسه ی اون بتپه،پایبندی به خانواده که ندارن.پایبند به هیچ کشور و وطنی که توش زندگی میکنن و نونشون رو میده که نیستن.با کف و هورای این مردم میشن سلبریتی بعد برای کسایی خوش رقصی میکنن که پول بیشتری بهشون میده البته این قشر آدما که دائم رنگ عوض میکنن به همون آدما هم پایبند نیستن…مامردم خیلی ساده و بدبختیم که اینارو گنده میکنیم.ازیه جهت پویا راست میگه بیدار کردن مامردم ایران خیلی سخته.

  • عزیز فروردین ۷, ۱۴۰۱

    ما افتخار می‌کنیم که ایرانی هستیم و آشغالهایی مثل تو از ایران رفتند و مات ایران به کاسه لیس غربی هایی مثل تو نیاز ندارد ای ابله وطن فروش معلوم است ژن ایرانی توی بدنت جاری نیست

  • الی فروردین ۷, ۱۴۰۱

    ای بابا. این بنده خدا شفاف حرفشو زده و واقعیت رو گفته دیگه. گفته چون نمیتونم توکشور خوددددم بخونم برا طرفدارهام، پس برای اینکه بتونم تو کشورهای همسایه بخونم مجبورم این آهنگ رو نخونم. حالا چی شد حرف زدن در مورد ابی تو تلوزیون مسأله دار نشد؟!؟!

  • سعید فروردین ۷, ۱۴۰۱

    دوستان چون یه قانون نانوشته در اکثر احادجامعه ایران متاسفانه دیده میشه وان قضاوت وبدتر ازان حکم صادر کردن وافترا بستن بدون کمترین اگاهی ومنطق بنده از طیف وشخصی حمایت نمیکنم و صرفا تناقض اندسته از افرادی که تظاهر به وطن پرستی میکنن منتها در حد ژست گرفتن نه بیشتر جهت اطلاع اسم مالکیت نمیاره واطلاق نام بر منطقه جغرافیایی دلیل بر تملک نیست وفقط یک اسم همانطور که شط العرب درعراق گفته میشه ودر ایران بنام اروند سهم هر کدام وحد وحدود مشخصه ودر جامعه جهانی به شط العرب معروفه ونمونه دیگر روسیه بمعنای پارور زن ویک کلمه وایکنگ درصورتی که روسها اسلاو میباشند وصدها نمونه دوستان همین نشت سال گذشته که سهم ایران از دریای خزر کاسته شد وژست وطن پرستی ادا میکردن نه غیر منطقی رای صادر کردن مشکل جهان ما نادانی نیست توهم دانایی عده ای

  • آشنا فروردین ۷, ۱۴۰۱

    روح هر دوشون قرین روح …

  • پارسا فروردین ۷, ۱۴۰۱

    یک کلمه هم از مادر عروس
    آخه تو هنرمند هستی که خودت رو قاطی این موضوع کردی بی وطن بی غیرت
    ایران به امثال تو نیاز ندارد و همین بهتر که وجود …روی این خاک پاک نیست و جایی هم نخواهد داشت
    برو برای خارجی ها هنرنمایی کن ببینم کی تحویلت میگیره

  • سعید فروردین ۷, ۱۴۰۱

    بنده طرفدار ابی نیستم ولی چند سوال،ایا ابی در ایران اجازه خوانده آهنگ خلیج فارس و داره که در یک کشور غریبه…تو کشور خودش اجازه نمیدن بعد اینجوری…ما هیچ ارزشی برا اونا قایل نیستیم مثه ورزشکارا بعد میگیم چرا…همش بلدیم شعار بدیم،کنار گود وایسادیم و میگیم لنگش کن

  • دال پلان فروردین ۷, ۱۴۰۱

    ادما پیر میشن ترسو میشن ، ترسیده اسم خلیج فارس رو بیاره

  • ح .ا فروردین ۷, ۱۴۰۱

    جناب آقای پویا…. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
    ولی اینو بدون کسی که به وطن، مردم و هویتش پشت کنه باید به اصالتش شک کرد و همون بهتر که بره جایی که مونسش کسایی مثل ابی، ترامپ و حرومزاده هایی ازون دست باشه
    امیدوارم خداوند به شما هم درک و شعور عطا کنه?

  • ایول? فروردین ۷, ۱۴۰۱

    ?

  • محسن فروردین ۷, ۱۴۰۱

    پویا کی هستش چی میخونه چرا تا حالا اسمشو نشنیدم

    • ناشناس فروردین ۸, ۱۴۰۱

      فکر کنم یه نوع بوزینه است تو صحرای کالاهاری زندگی می کنه از سرگین اسب تغذیه می کنه و با پیشاب شتر رفع عطش می‌کنه.

  • ایرانی فروردین ۸, ۱۴۰۱

    خواننده نمای ایرانی که خجالت میکشی اسم ایرانی بودن رو یدک بکشی
    حالا که وطنت رو ول کردی و رفتی اسمس رو هم از شناسنامه ات برداری خیلی بهتر میشه چون دیگه نه اصالتی داری و نه نامی چون شما و امقال شما اگر ایرانی بودنتون رو انکار کنید به درد لای جرز میخورید

  • محمد فروردین ۸, ۱۴۰۱

    تو کشورهای جهان سومی همیشه مردم را با حواشی مشغول میکنن تا بتونن خوب بچاپن و خوب اموال عمومی را حبف و میل کنن. ایران هم جهان سومی هست با این ویژگیها. قرار نیست وقت خودمون را با حواشی پر کنیم و اصل مطلب که تورم و اقتصاد ضعیف و غارت و فساد اقتصادی هست را فراموش کنیم. گفته های ابی یا پویا و واکنش نشان دادن تند به صحبتهای این دو خواننده دردی از مردم ایران دوا نمیکنه. اصل مطلب را مطالبه کنید نه حاشیه ها را.

  • شهرام فروردین ۹, ۱۴۰۱

    اقای پویا یه نگاه به خواننده های داخل ایران بنداز محسن یگانه محسن چاووشی رضا صادقی فرزاد فرزین و خیلی های دیگه که همه عالین و خوش صدا و فقط وقتی گل کردند که مردم محبت اونهارو در غالب صداشون پذیرفتند و شدند خواننده محبوب شما نمیدونم کجا نخ شعبده بازیت لو رفته که انقدر محقرانه رفتار و صحبت میکنی ایرانی و ملت ایران به شما نیازی ندارند و نخواهند داشت البته انقدر بزرگ هستند که فرزند ناخلف این خاک رو در صورتی که از اشتباهش عذر خواهی کند ببخشند امیدوارم در مسیر درست قدم برداری

  • کوروش فروردین ۱۲, ۱۴۰۱

    مستعمره روسیه و چین شدیم نوکر عراق سوریه لبنان فلسطین و یمن و هزار نکبت دیگه یه ایرانی اعتراض نکرد حالا یه خواننده نخواسته اون طور که جمهوری اسلامی خاسته باشه ما اگه زبون داریم بریم؟ بفکر دزدی مسئولان خودمون باشیم بعد مستعمره شدنمان بعد بیایم دم از وطن پرستی کنیم

  • خسرو تورک قشقایی فروردین ۱۳, ۱۴۰۱

    ان خلیج فارسی را که شما و عرب ها روی آن دعوا دارید خلیج تورک ها هست چون اولین قوم های تورک سومری هاوعیلامی ها آنجا مستقر شدن و تمدن های اشکانی ماد و ارته و سومر وایلام را پایه گذاری کردند
    خسرو تورک قشقایی از نوادگان اغوزخان بزرگ و فرزند طاهرخان ایل بیگی محقق و کتاب خوان تورک قشقایی

    • حسین آبان ۳, ۱۴۰۱

      آق داداش از کی تا حالا تورک به قول خودت شد بنیان گذار سومر و ماد آق داداش چی میزنی

    • hoseinolyayi@yahoo.com آبان ۳, ۱۴۰۱

      آق داداش تورک ها تمدن ماد را پایه گزاری کردند احسنت به این اعتماد به نفس ….

    • Hosein آبان ۳, ۱۴۰۱

      جان جدت یک مقدار مطالعه کن بعد نظر بده