تور کیش با قیمت شگفت‌انگیز از تهران و تمامی شهرها

تور کیش با قیمت شگفت‌انگیز از تهران و تمامی شهرها

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جزیره کیش یکی از مشهورترین جزایر ایران است که در سواحل خلیج‌فارس و در بخش جنوبی کشور قرار دارد و یادتان باشد که این جزیره از شمال با سرزمین پیوسته ایران و از جنوب با کشور امارات همسایه است. همچنین در طول سال، بیش از ۲ میلیون گردشگر و توریست راهی این جزیره مرجانی می‌شوند و بسیاری از آن‌ها با تور کیش می‌خرند و برخی دیگر بلیط هواپیما تهران کیش و خودشان به صورت مستقیم به کیش سفر می‌کنند.

تور کیش با قیمت شگفت‌انگیز از تهران و تمامی شهرها

تور کیش از تهران

حواستان باشد که بیشتر پروازهای کیش از فرودگاه مهرآباد تهران انجام می‌شود که همین موضوع باعث شده است تا توریست‌های اطراف ایران هم برای تجربه تور کیش از تهران راهی فرودگاه مهرآباد شوند. یاداتان باشد که به دلیل دلیل پرواز های زیاد و متنوعی که از تهران به کیش انجام می‌گیرد؛ احتمال ارائه تورهای کیش در تهران به نسبت دیگر شهرها بیشتر است.

همچنین قیمت تور کیش از تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما در ابتدا باید تاریخ سفر و مدت زمان اقامت را انتخاب کنید؛ سپس با توجه به زمان سفر،کیفیت هتل محل اقامت، ایرلاین مورد نظر و خدمات تور قیمت مشخص می‌گردد.

تور کیش از مشهد

اگر در شهر زیبای مشهد سکونت دارید، مهم است بدانید که تور کیش در این شهر به ۲ روش زمینی و هوایی برگزار می‌شود. راستی به دلیل مسافت طولانی و ۲۸ ساعته سفر زمینی به کیش، تور کیش هوایی از مبدا مشهد پرطرفدارتر و محبوب‌تر است و روزانه پروازهای مختلفی از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد انجام می‌شود. این را هم بدانید که این پرواز ها توسط ایرلاین‌های کیش ایر، ایران ایرتور، سپهران و آتا برگزار می‌شود که شما حدود ۱ساعت و ۵۰ دقیقه بعد به جزیره کیش می‌رسید.

تور کیش با قیمت شگفت‌انگیز از تهران و تمامی شهرها

تور کیش از اصفهان

تور کیش از اصفهان به ۲ صورت زمینی و هوایی برگزار می‌شود. پروازهای کیش از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان همه روزه به جزیره کیش انجام شده و مدت زمان پرواز اصفهان به مقصد کیش حدودا ۱ ساعت است. یادتان باشد که برای سفر با تور زمینی کیش هم می‌بایستی با قطار خود را به بندرعباس برسانید و سپس با کشتی به سمت کیش بروید.

تور کیش از تبریز

به دلیل طولانی بودن مسافت تبریز تا کیش، تور های هوایی کیش از تهران پرطرفدارتر است. ضمنا مدت زمان پرواز از تبریز به قشم حدود ۲ ساعت است و فقط ایرلاین ایران ایرتور و به آن هم به مدت ۴ روز در هفته این پرواز را برگزار می‌کند.

تور کیش از شیراز

پروازهای شیراز از فرودگاه شهید دستغیب به مقصد جزیره کیش، روزانه انجام می‌گیرد و تعداد آن بین ۳ تا ۴ پرواز متغیر است. همچنین مدت زمان پرواز از شیراز به قشم حدود ۱ ساعت و ربع خواهد بود و به دلیل مسافت کم تور شیراز به صورت زمینی با اتوبوس و قطار نیز برگزار می‌شود.

تور کیش با قیمت شگفت‌انگیز از تهران و تمامی شهرها

تور کیش از ساری

تور کیش از ساری به ۲ روش صورت زمینی و صورت هوایی برگزار می‌شود؛ اما به دلیل مسافت زیاد تور زمینی در این شهر طرفداران زیادی ندارد. شما مسافران برای سفر هوایی از فرودگاه دشت ناز ساری می‌توانید مستقیم و در مدت زمان ۲ ساعت خود را جزیره زیبای کیش برسانید. حواستان باشد که پرواز کیش از مبدا ساری در بیشتر روزهای هفته و با پرواز های کیش ایر و وارش برگزار می‌شود.

تور کیش از اهواز

تور کیش از اهواز به دو صورت زمینی و هوایی برگزار می‌شود و شما متقاضیان برای تور زمینی در ابتدا باید با قطار خود را به بندرعباس برسانید و سپس از مسیر دریایی به کیش بروید. این را هم بدانید که پرواز کیش در فرودگاه بین‌المللی اهواز توسط ایرلاین‌های وارش و کیش ایر و فقط در روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه ارائه می شود و  بعد از حدود ۲ ساعت به مقصدتان می‎رسید.

تور کیش با قیمت شگفت‌انگیز از تهران و تمامی شهرها

تور کیش از کرمان

تور کیش از کرمان نهم به دو صورت زمینی و هوایی برای شما متقاضیان برگزار می‌شود. برای سفر زمینی به کیش، لازم است ابتدا خود را به بندر عباس برسانید و از آن‌جا به جزیره زیبای کیش بروند. تور هوایی هم برای آن دسته از گردشگرانی که ترجیح می‌دهند با هزینه بیشتر در زمان کوتاه‌تر خود را به کیش برسانند مناسب است. همچنین پروازهای کرمان به مقصد کیش در فرودگاه بین‌المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی توسط ایرلاین‌های کیش ایر و ماهان انجام خواهد شد و مدت زمان این پرواز حدود ۱ ساعت و ربع است.

تور کیش از یزد

تور های کیش از مبدا یزد معمولا به دو صورت زمینی و هوایی برگزار می‌شود. پروازهای یزد به مقصد جزیره کیش توسط فرودگاه بین‌المللی کیش و فرودگاه شهید صدوقی برگزار می‌شود. این را هم بدانید که مدت زمان پرواز در این مسیر حدود ۱ ساعت و نیم است و اگر شما عزیزان قصد سفر زمینی با قطار یا اتوبوس را دارید، باید ابتدا خود را بندر عباس برسانید و از آنجا راهی نگین خلیج فارس شوید.

تور کیش با قیمت شگفت‌انگیز از تهران و تمامی شهرها

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی در خصوص تورهای مسافرتی کیش از تهران و سایر شهرها به شما کاربران عزیز بدهیم تا با دیدی باز و اطلاعات مفیدی پرواز کیش خود را خریداری کنید. خوشبختانه این روزها تور کیش از تهران و شهرهای زیادی همچون شیراز و اصفهان و … برگزار می‌شود و شما خیلی راحت از شهر سکونت خود می‌توانید رزرو تور کیش را انجام دهید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود