همه زنان زیبایی که قلب ولادیمیر پوتین را به تسخیر خود درآورده اند

همه زنان زیبایی که قلب ولادیمیر پوتین را به تسخیر خود درآورده اند

ولادیمیر پوتین تا به حال از زنان زندگی اش چیزی نگفته است.

اما تحریم های غرب دارد تمامی معشوقه های سابق و فعلی رئیس جمهور روسیه و زندگی مجلل آن ها در کشورهای غربی را برملا می کند، زندگی ای که هزینه های آن از درآمدهای روسیه تأمین می شود.

در ادامه با زنان زندگی ولادیمیر پوتین آشنا خواهیم شد.

لیودمیلا شکربنوا

این مهماندار روس در سال ۱۹۸۳ با پوتین ازدواج کرد. وقتی در سال ۲۰۰۰ پوتین برای اولین بار رئیس جمهور روسیه شد، لیودمیلا رسماً به بانوی اول کشور خود بدل گشت، اما آن ها از پیش از آن، جدا از یکدیگر زندگی می کردند.

دو دختر آن ها در فهرست تحریم های غرب قرار گرفته اند: ماریا پوتینای ۳۶ ساله که از نام وورونتسووا استفاده می کند و یکی از مالکان یک شرکت سرمایه گذاری در حوزه ی درمان به نام نومنکو است، و کاترینا تیخونووای ۳۵ ساله که قبلاً یک رقصنده ی رقابتی بود اما حالا پروژه ای در حوزه ی هوش مصنوعی را در دانشگاه دولتی مسکو اداره می کند.

ماریا زندگی مجللی در هلند داشت و با مردی هلندی به نام جوریت فازن در رابطه ی عاشقانه بود. فازن شغل پردرآمدی مرتبط با بخش نفت و گاز روسیه داشت. اما پس از سرنگونی یک هواپیمای خطوط هوایی مالزی به دست روسیه که به کشته شدن ۲۹۸ سرنشین آن، از جمله ۱۹۳ شهروند هلندی انجامید، در سال ۲۰۱۴ ماریا و جوریت از هلند اخراج شدند و مجبور شدند به روسیه بازگردند.

کاترینا در سال ۲۰۱۳ با کیریل شامالوف ازدواج کرد که مدیر و یکی از مالکان سیبور، یک شرکت روسی در زمینه ی نفت و پتروشیمی است. کیریل آن زمان جوان ترین میلیاردر روسیه بود. این زوج در سال ۲۰۱۸ از یکدیگر جدا شدند.

پوتین و لیودمیلا در سال ۲۰۱۴ از یکدیگر جدا شدند. لیودمیلا پس از آن یک بار دیگر ازدواج و به جنوب فرانسه مهاجرت کرد. همسر دومش، آرتور اوکرتنی، ۲۰ سال از او کوچک تر است.

همچنین بر اساس شایعات، همسر او افسر اداره اطلاعات روسیه  است و وظیفه دارد تا او را تحت نظر داشته باشد، چرا که لیودمیلا تحت حمایت مرکز توسعه ی ارتباطات میان فردی روسیه، بر روی پروژه های ترویج زبان و فرهنگ روسیه کار می کند.

اسوتلانا کریوونوگیخ

اینطور که گفته می شود پوتین در سال ۲۰۰۳ صاحب فرزندی نامشروع شد، از نظافتچی ای که در یکی از خانه های مجلل پوتین مشغول کار بود و بعدها به معشوقه ی او بدل شد.

اسوتلانا حالا در موناکو در آپارتمانی ۴/۱ میلیون دلاری زندگی می کند. این آپارتمان توسط یک شرکت مرموز خریداری شده است. او در آنجا به همراه دختر ۱۹ ساله ی خود زندگی می کند، لوییزا روزووا که با نام الیزاوتا کریوونوگیخ شناخته می شود.

لوییزا شباهت زیادی به پوتین دارد. در سال ۲۰۲۰ وقتی یک وبسایت روسی به نام Proekt دست به افشاگری درباره ی لوییزا زد، دنبال کنندگان اینستاگرام او به ۸۵ هزار نفر رسید.

لوییزا تصاویری از زندگی مجلل خود منتشر می کرد. اینطور که گفته می شود مادر او یک تجارت ۹۵ میلیون دلاری و یک کشتی تفریحی دارد که در سن پترزبورگ اسکورت دریایی شده بود.

بر اساس شنیده ها، اسوتلانا حتی یکی از مالکان بانک Rossiya، یکی از بزرگ ترین بانک های خصوصی روسیه است که در دهه ی ۱۹۹۰ با هزینه ی حزب کمونیست تأسیس شد. بعد از حمله ی پوتین به اوکراین، اینستاگرام لوییزا مملوء از کامنت های ضد جنگ کاربرانی شد که این دختر نوجوان و پدر جنگ افروزش را محکوم می کردند. او حالا دیگر در اینستاگرام حضور ندارد.

وبسایت روسی Proekt که در زبان روسی به معنای «پروژه» است، مسدود شد و خبرنگارانش «عوامل بیگانه» معرفی شدند. یک پرونده ی تهمت و افترا هم برای آن ها باز شده است. بنیانگذار این وسایت، رومن بادانین هم مجبور به فرار از روسیه شد و حالا در دانشگاه استنفورد ِ آمریکا تدریس می کند.

آلینا کابائوا

بسیاری معتقدند پوتین با این ژیمناستیک کار المپیک ازدواج کرده و از او صاحب ۴ فرزند شده است، ۲ دختر ۲ قلو و ۲ پسر که همگی در سوییس به دنیا آمده اند.

به گفته ی برخی منابع، آلینا از قرار معلوم مسلمان بود اما به خاطر پوتین به ارتدکس روسی گروید.

به عقیده ی برخی، آلینا و فرزندانش در سوییس زندگی می کنند. بر اساس شنیده ها، دوستان آلینا از او خواسته اند از نفوذ خود بر پوتین برای متوقف کردن جنگ اوکراین استفاده کند.

 ویکتوریا لوپیروا

ویکتوریا لوپیروا را هم یکی دیگر از معشوقه های پوتین می دانند. این چهره ی تلویزیونی، در سال ۲۰۰۳ دختر شایسته روسیه شد و تا سال ۲۰۱۸ سفیر رسمی جام جهانی فوتبال و یکی از مدیران مسابقه ی دختر شایسته روسیه بود.

گفته می شود او حالا با مردی روسی به نام ایگو بولاروف در رابطه ی عاشقانه است.

توماس فایرستون، کارشناس تحریم و از مشاوران قانونی سابق سفارت آمریکا در مسکو می گوید: «به نظر می رسد تحریم ها به گونه ای طراحی شده اند که با خجالت زده کردن پوتین، فشار را به طور خاص بر روی شخص او افزایش دهند چون او همیشه تلاش زیادی کرده تا دخترهایش را از کانون توجه دور نگه دارد و همینطور به این خاطر که به دلایلی این اعتقاد وجود دارد که دخترهایش حافظ ثروت پوتین هستند. به علاوه، فکر می کنم تحریم ها طوری طراحی شده اند که این پیام را برای پوتین داشته باشند که آمریکا و ناتو چه اطلاعاتی درباره ی زندگی شخصی او دارند و آماده ی استفاده از آن ها هستند.»

منبع: nypost
۶ نظر

ورود

  • سارا فروردین ۲۳, ۱۴۰۱

    پوتین مگه قلب هم داره؟!!! عجب

    • ناشناس فروردین ۲۴, ۱۴۰۱

      طوطی اخبار نباش
      یکم تاریخ بخوان و فکر کن

    • حسین مهر ۲۲, ۱۴۰۱

      پوتین بهترین سیاست مدار دنیاست ک توانست ناتو رو ب زانو در بیاره به نظر من ب حق جانشین خوبی برای استایلن هشت و یاد و خاطره استایلن رو در ذهن ها زنده میکنه

  • توکا فروردین ۲۴, ۱۴۰۱

    چه سلیقه بدی هم داره

  • مجید اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    اگربیشتراز بایدن وسران جنایتکار اروپا قلب نداشته باشد حتما کمتر هم ندارد

  • Amyr آبان ۲۰, ۱۴۰۲

    تفاوت ایشون تو چشماشه گریم بینی و چانه درسته ولی چشمهاش اصلأ