سریال We Own This City از سازندگان The Wire ؛ جان برنتال در نقش پلیسی فاسد

سریال We Own This City از سازندگان The Wire ؛ جان برنتال در نقش پلیسی فاسد

این مطلب مخصوص علاقه‌مندان به تماشای سریال پلیسی خارجی است که اخبار جدیدترین سریال‌ها و بازیگران را دنبال می‌کنند.

جان برنتال در تیزر نمایش جدید The Wire در نقش یک پلیس فاسد ظاهر شده است. تریلر جدید سریال We Own This City (ما صاحب این شهر هستیم) که توسط دیوید سیمون و جورج پلکانوس از The Wire ساخته شده است، جان برنتال را در نقش یک پلیس فاسد نشان می دهد.

مجموعه جدید محدود HBO توسط دیوید سیمون، خالق The Wire و جورج پلکانوس ساخته شده است. این سریال بر اساس کتاب غیرداستانی جاستین فنتون، گزارشگر بالتیمور سان است که فساد پیرامون گروه ویژه ردیابی اسلحه (GTTF) اداره پلیس بالتیمور را بررسی می کند.

سریال پلیسی

سریال «ما صاحب این شهر هستیم» به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین (شاه ریچارد) و بازی جان برنتال (مردگان متحرک) در نقش گروهبان وین جنکینز و وونمی موساکو (لوکی) به عنوان وکیل نیکول استیل ساخته می شود.

بازیگران اصلی سریال

از بازیگران اصلی سریال نیز می توان به جیمی هکتور، مک کینلی بلچر سوم، دارل بریت گیبسون، جاش چارلز، داگمارا دومینچیک، راب براون، دان هاروی، دیوید کورنزوت، لری میچل، ایان داف، دیلینی ویلیامز و لوکاس ون انگن اشاره کرد.

سریال پلیسی

امروز HBO تریلر رسمی فیلم We Own This City را آپلود کرد. تریلر نیز، درست مشابه تیزر سریال، هر دو شخصیت برنتال و موساکو را مورد توجه قرار می دهد، اما این بار به فساد جنکینز گروهبان بسط می یابد. تریلر با گروهبان شروع می شود. جنکینز در اتاق بازجویی نشسته و می‌پرسد: «آیا شما آقایان می‌دانید من کی هستم؟»

سریال پلیسی

در ادامه نشان می‌دهد که پلیس پول‌های نقدی را به جیب می‌زند. سپس بچه‌ها را به دیوار می‌کوبد. و در یک لحظه، نوشیدنی عابر پیاده را در حالی که از کنارش می‌گذرد خرد می‌کند. با این حال، در پایان، او ادعا می کند که یک پلیس کثیف نیست.

به نظر می رسد بسیاری از نظر دهندگان از دیدن تیم برنتال و سایمون برای نمایش این داستان جنایی واقعی هیجان زده شده اند. به نظر می رسد این ترکیب با تخصص سایمون در زندگی و سیاست بالتیمور و تجربه برنتال در درام های جنایی ترکیبی طبیعی است. بینندگان می‌توانند سریال We Own This Cityرا در ۲۵ آوریل از HBO Max تماشا کنند. برای تماشای تریلر سریال پلیسی We Own This City می توانید از این لینک استفاده کنید.

 

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

باهوش ترین کارآگاهان در سریال های تلویزیونی؛ از «هنک شریدر» تا «راست کول»

بهترین سریال های تلویزیونی ۲۰ سال اخیر به انتخاب کارشناسان سرتاسر دنیا

پاسخ به ۸ سوال مهم و بی جواب بینندگان در مورد اتفاقات پایان سریال Squid Game

۱۵ سریال جنایی برتر قرن بیست و یکم؛ از Mindhunter تا Hannibal

۱۵ عنوان از بهترین مینی سریال های نتفلیکس که تماشای آن‌ها را به شما توصیه می‌کنیم

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود