حمله حراست پالایشگاه بیدبلند به یکی از پرسنل خانم بیمارستان مهرگان + ویدیو

حمله حراست پالایشگاه بیدبلند به یکی از پرسنل خانم بیمارستان مهرگان + ویدیو

ویدیویی که به تازگی در شبکه های اجتماعی وایرال شده است مسئول حراست پالایشگاه بیدبلند را نشان می دهد که با مشت به صورت یکی از پرسنل خانم بیمارستان مهرگان می کوبد! اما قضیه این هتک حرمت و درگیری از چه قرار بوده و دلیل مشت زنی حراست و خشونت او چه بوده است؟

در توضیح فیلم دوربین های مداربسته بیمارستان مهرگان ، گفته شده است که مهدی شجاعی، یکی از عوامل حراست پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، قصد داشته از دفترچه بیمه شخصی خود برای فرد دیگری استفاده کند. پرسنل خانم بیمارستان بر طبق قوانین بیمه و قوانین بیمارستان، از انجام این اقدام متخلفانه اجتناب می کند. همین مخالفت، باعث عصبانیت حراست پالایشگاه می شود. سپس، او در یک اقدام آنی و خشمگینانه وارد بخش اداری شد، سر این خانم را هل داده و با مشت به صورت او می‌کوبد.

گفته می شود مهدی شجاعی از زمان احداث شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس مسئولیت حراست این مجموعه را عهده دار بوده و حدود ۱۱ سال است که در این سمت فعالیت می کند.

اقدام پالایشگاه گاز بیدبلند و تعلیق فرد هتاک

پالایشگاه گاز بیدبلند، مقام مهدی شجاعی را تایید کرد و گفت فرد ضارب به عنوان «شهروند دارای جایگاه حقیقی» مرتکب این رفتار شده است نه به عنوان مسئول حراست.

خبرها حاکی از آن است که دادستان بهبهان نیز دستور پیگیری این موضوع را صادر کرده است.

 

محمود امین‌نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، نسبت به هتک حرمت صورت گرفته به یکی از بانوان شاغل در کلینیک پزشکی بهبهان ابراز تاسف کرد و از تعلیق فرد هتاک خبر داد.

محمود امین‌نژاد اتفاق رخ داده را به شدت محکوم کرد و گفت :

«با توجه به این رفتار ناپسند و غیرانسانی، تا زمان رسیدگی به موضوع شهروند خاطی در مراجع قضایی، نامبرده تا اطلاع ثانوی از فعالیت در مجموعه بیدبلند خلیج فارس تعلیق خواهد شد.»

وی در ادامه افزود:

«اگر چه اتفاق رخ داده در ساعت غیراداری و در محیط غیر اداری از سوی این فرد در جایگاه یک شهروند رخ داده، اما این شرکت در پاسخ به افکار عمومی و به دلیل انتساب این فرد به مجموعه بیدبلند خلیج فارس و خدشه‌دار شدن نام و اعتبار این مجموعه، پرونده این فرد را در کمیته تخلفات مورد بررسی جدی قرار خواهد داد.»

حراست پالایشگاه کیست؟

گفتنی است، مهدی شجاعی یک نگهبان ساده و از نیروی پیمانکاری و غیررسمی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس بوده است. او بدون هیچ نمادی از مجموعه حراست، به عنوان یک شهروند حقیقی اقدام به این کار غیراخلاقی در خارج از محیط این شرکت و در ساعت غیرکاری، کرده است.

در صورت تایید خبر مشت زنی حراست ، حرکت خصمانه مهدی شجاعی هم از جنبه خصوصی جرم ( شکایت و پیگیری بیمارستان و خانم مضروب) و هم جنبه عمومی جرم ( مدعی العموم برای جریحه دار کردن احساسات عمومی) عواقب جزایی سنگینی را برای او در پی خواهد داشت.

لازم به ذکر است پالایشگاه گاز بیدبلند، در فاصله ۳۲ کیلومتری از غرب شهر بهبهان استان خوزستان واقع شده‌ است. سهام این پالایشگاه متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس است.

دیجیاتو
۱۲ نظر

ورود

  • من فروردین ۲۷, ۱۴۰۱

    از حق نگذریم زنه هم به این مشت زد .

  • شریفی فروردین ۲۷, ۱۴۰۱

    شکی نیست که کار این طرف در هر صورت اشتباه بوده ولی چرا مثل همیشه رسانه ها به جای اینکه روی درخواست غیر قانونی و برخورد فیزیکی طرف برای رسیدن به خواسته اش که صددرصد غلط و مستحق مجازاته زوم بکنند، روی زن بودن پرسنل بیمارستان زوم کردن؟! اگر این درگیری مثلا بین کارمند پذیرش مرد بیمارستان و یک مراجع رخ میداد (که در واقع هم روزی صدها مورد اینچنینی در ادارات دولتی و مراکز خدماتی رخ میده) اشکالی نداشت؟ زن بودن پرسنل چه تغییری در معادله ایجاد می کنه که باید این اتفاق رو توی رسانه ها جار زد ولی اتفاقهای مشابه رو که پرسنل زن نیست اصلا صداش رو هم در نیاورد؟ دوربین مدار بسته هم توی اکثر ادارات هست و مطمئنا فیلم اونها هم موجوده ولی اینطور که معلومه برای رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی اصلا مهم نیست که اونها رو منتشر کنند. طبعا برای مسئولین هم مهم نخواهد بود که بخوان حتی در کلام اون اتفاقات رو تقبیح کنند. بالاخره نفهمیدیم بانوان خواستار برخورداری از یک رفتار و حرمت ویژه هستند یا اینکه می خوان در برخورد با اونها تفاوتی گذاشته نشه؟!

    • ارژنگ فروردین ۲۷, ۱۴۰۱

      بانوان فقط به دنبال امتیازات ویژه هستند .

  • جواد فروردین ۲۷, ۱۴۰۱

    غیر انسانی ؟
    وقتی بچه هاتون توی مدرسه همدیگه کتک میزنن و یا مثل ویدیو معروف مدرسه دخترونه می**** بخواتر فشار روانی و این چرت و پرتاست ولی وقتی دست روی جنس مخالف میکنند غیر انسانی ؟؟
    در ضمن یه مشت عادی صرفا باعث نمیشه شما مطلب بزاری برای سایت وگرنه اگر به مشت و لگده هر روز میشه با فیلم یه مقاله گذاشت !

  • ایمان فروردین ۲۷, ۱۴۰۱

    سلام، چرا بدون تحقیق و اطلاعات دقیق شخص مورد نظر رو مسئول حراست معرفی میکنید؟
    ایشان فقط از نیروهای نگهبان حراست شرکت هستند.
    متن اخبار خود را اصلاح کنید و افکار عمومی رو درگیر اخبار دروغین خود نکنید.

    • سیما فروردین ۲۸, ۱۴۰۱

      تو متن نوشته نگهبان ساده بوده از طرف شرکت پیمانکار. منظور شون این بوده که مسئولیتش حراست بوده . نگهبانه دیگه

    • حامد فروردین ۲۸, ۱۴۰۱

      شما حراستی هستین بتون برخورده؟!!!!

  • خدو فروردین ۲۷, ۱۴۰۱

    چرا الکی جو سازی میکنند
    چرا اسم پالایشگاه وسط کشیدن
    مگه در محل کار بوده
    مگه هرکس هرجا شاغل باشه و هر رفتاری بیرون از محل کار داشته باشه ب محل کارش ربطش بدن

  • نگار مناجاتی فروردین ۲۸, ۱۴۰۱

    این آدم هر روز بر خورد مستقیم با مردم داره و از لحاظ روانی مشکل داره . واقعا برای این شرکت متاسفم که یازده سال متوجه این حجم از مریضی نشده

  • حامد فروردین ۲۸, ۱۴۰۱

    در حقانیت حکومتی که مسئول حراستش در برابر قانونمندی یک خانم با مشت جواب می دهد تردید کردم! دیگر ادعای دین و دیانت را حق نمی دانم ! مگر اینکه ایشون رو بالای دار ببینم…

    • رامین فروردین ۲۸, ۱۴۰۱

      بابا شماها دیگه چقدر جوگیر و وحشی هستین؟ هرچی میشه می خواین طرف رو دار بزنید. یارو به یک نفر مشت زده نهایتا دیه داره و زندان، دار زدن دیگه چه صیغه ایه؟! کی قراره متمدن بشین خدا میدونه. همه جای دنیا دارن در مورد حذف مجازات اعدام بحث می کنند اینجا از هرکی خوشمون نیاد می خوایم دارش بزنیم. این طرف هم یک بی فرهنگی بوده مثل شماها که با زور و وحشی گری می خواسته به هدفش برسه.

  • امیر فروردین ۲۸, ۱۴۰۱

    یونجش زیاد شده ، ببندینش تو طویله خوب نذارین بیاد تو اجتماع .