جانی دپ ویدئوهای خیانت امبر هرد به او با ایلان ماسک و جیمز فرانکو را رو کرد + ویدئو

جانی دپ ویدئوهای خیانت امبر هرد به او با ایلان ماسک و جیمز فرانکو را رو کرد + ویدئو

با آغاز دور جدیدی از مبارزات حقوقی زوج سابق هالیوود یعنی جانی دپ و امبر هرد، هر روز اخبار جدیدی در اینباره منتشر می شود.

ماجرای زندگی مشترک جنجالی این زوج از ابعاد مختلفی برخوردار است که هنوز به طور کامل روشن نشده است. اما چیزی که واضح است این است که دپ در اثر این اتفاق با واکنش منفی شدیدی مواجه شد که به خاطر آن چندین نقش مهم را از دست داد. اما هرد جز چند مورد جزئی متحمل خسارت شدیدی نشده است. او حالا با طرح یک شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری علیه همسر سابقش، انتظار دارد در صورت گناهکار شناخته شدن دپ در تمامی اتهامات وارده، از همه ی این پول برخوردار شود، اما دپ هم برای خود روش هایی دارد که شاید هرد را برنجاند. شاید آشکارترین سند به نفع دپ، روابط عاشقانه ی هرد با دو سلبریتی بزرگ باشد. تیم وکلای جانی دپ به هیئت منصفه ی دادگاه ویدئوهایی از دیدارهای شبانه ی خانم بازیگر با ایلان ماسک و جیمز فرانکو ارائه داده اند.

خیانت امبر هرد به جانی دپ

انتظار می رفت هر دو سلبریتی در دادگاه به عنوان شاهد حضور یابند اما به احتمال زیاد این اتفاق رخ نخواهد داد. نکته ای که در این دعوای حقوقی به نفع جانی دپ خواهد بود این است که روابط عاشقانه ی هرد با این دو مرد در زمانی که همسر دپ بود، به اثبات رسیده است. در برخی از تصاویر به دست آمده از دوربین مداربسته ی آسانسور آپارتمان مشترک دپ و هرد در لس آنجلس، هرد بدون لباس و در حالی که تنها یک پتو به دور خود پیچیده دیده می شود. او در این تصاویر به ایلان ماسک محبت فیزیکی نشان می دهد و این رفتار را با جیمز فرانکو نیز، البته به میزان مختصرتری دارد. این اسناد از خیانت هرد به دپ حکایت دارد و می تواند اتهاماتی که علیه دپ مطرح کرده را تحت تأثیر قرار دهد. اما اتهامات شرم آورتری هم از سوی دپ بر علیه هرد مطرح شده است.

گرچه دادگاه جانی دپ و امبر هرد هنوز در ابتدای راه قرار دارد، اما تلاش زیادی برای اثبات صحت یا عدم صحت اتهام آزار و اذیت که از سوی هرد علیه دپ مطرح شده، در حال صورت گرفتن است. تیم وکلای جانی دپ، مصرانه مدعی هستد که هرد این اتهامات را با هدف پیشرفت در حرفه اش مطرح کرده است اما هنوز سند محکمی برای اثبات ادعای خود ارائه نکرده اند.

باید به خاطر داشت حالا در دوره ای به سر می بریم که با به راه افتادن جنبش «می تو» (Me Too) متهم شدن به آزار از سوی زنان در هالیوود برای مردان بسیار گران تمام می شود. اما ویدئوهای به دست آمده از هرد با ماسک و فرانکو سند دیگری است که ممکن است هرد برای پیروزی در مبارزه ی حقوقی اش با دپ، درباره ی همه ی چیز دروغ گفته باشد.

اما یکی از اتفاقاتی که در جلسه ی روز پنجشنبه ی دادگاه شکایت جانی دپ از امبر هرد به دلیل اتهام زنی به او رخ داد این بود که یکی از شاهدانی که به خواست گروه وکلای دپ به دادگاه فراخوانده شده بود، پس از اذعان به تماشای ویدئوهایی از جلسات قبلی دادگاه، با تصمیم قاضی از دادگاه اخراج شد.

جورجینا دویترز همسر یکی از کارکنان و دوستان قدیمی دپ، استفن دویترز، در سومین روز این دادگاه حاضر شد.

دویترز وقتی در جایگاه شهود قرار گرفت گفت هرد در مراسم عروسی اش با دپ در سال ۲۰۱۵ به او (دویترز) قرص روانگردان تعارف کرد.

پس از آن قاضی دادگاه از دویترز پرسید که آیا قبل از حضور در دادگاه صحبت های شاهدان قبلی را شنیده است. دویترز در پاسخ گفت چند ویدئو از دادگاه در فضای مجازی دیده بود.

قاضی دویترز را از دادگاه اخراج کرد و گفت شهادت او در نظر گرفته نخواهد شد.

دویترز پیش از اخراج شدن از دادگاه، از نحوه ی آشنایی او و همسرش با دپ در سال ۲۰۰۴ گفت. دویترز گفت همسرش از آن زمان به طور اختصاصی با دپ همکاری داشته، ابتدا به عنوان دستیار و سپس به عنوان نویسنده و تهیه کننده. استفن دویترز هنوز برای دپ کار می کند.

دویترز گفت اولین باری که با هرد ملاقات کرد زمانی بود که هرد و دپ در فیلم «خاطرات رام» بازی می کردند. بار دیگری که او هرد را دید، چند سال بعد در مراسم افتتاحیه ی اکران یک فیلم در لندن بود و آن زمان دپ و هرد با یکدیگر وارد رابطه شده بودند.

دویترز از دیدار با این زوج در موقعیتی دیگر و رفتارهای سرد هرد با خود گفت، با اینکه به گفته ی دویترز او خود از وقت گذراندن با زن جدید زندگی دپ هیجان زده بود.

دویترز گفت ارتباط آن ها از زمانی بیشتر شد که هر دو برای دیدن شریک زندگی شان به محل فیلمبرداری فیلم «رنجر تنها» رفته بودند. به گفته ی دویترز او و هرد در آنجا با یکدیگر به خرید و کافه می رفتند. او در ادامه هرد را دوست داشتنی و جذاب توصیف کرد و گفت به خوبی با او کنار آمد.

دویترز گفت هرد در همان دیدارها از مشکلات رابطه اش با دپ پرده برداشت.

دویترز گفت: «یک بار که باهم رفته بودیم قهوه بخوریم امبر ناامید به نظر می رسید. فکر می کنم جانی آمادگی علنی کردن رابطه شان را نداشت و به نظرم همین موضوع امبر را ناامید کرده بود.»

مورد دیگری که در خاطر دویترز باقی مانده بود اتفاقی بود که در یک ضیافت شام در جریان تور مطبوعاتی فیلم «رنجر تنها» رخ داد. دویترز گفت او متوجه شد دپ در طول ضیافت زیر میز یک بطری شامپاین پنهان کرده بود و مخفیانه از آن می نوشید.

دویترز گفت: «من متوجه شدم که امبر دید که جانی این کار را می کند و از دستش عصبانی شد. نمی توانستم حرف هایشان را بشنوم اما به نظر می رسید که امبر دارد جانی را دعوا می کند که وضعیت عجیبی بود، انگار که داشت یک بچه ر ا دعوا می کرد.»

منبع: thewestnews ، marca ، yahoo
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود