از کجا بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم؟

از کجا بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به اینکه دنیای ارزهای دیجیتال روزبه‌روز پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر می‌شود، پاسخ به سؤال اینکه از کجا بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم نیز پیچیده‌تر می‌شود. امروزه ارزهای دیجیتال یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری هستند و فعلاً نزدیک به ۱۶ هزار ارز مختلف دیجیتالی وجود دارد که اگر به‌صورت آگاهانه آن‌ها را خریداری نکنیم، احتمال دارد دچار ضررهای مالی سنگینی شویم. صرافی ارز دیجیتال کوین کده یکی از صرافی های معتبر ایرانی در این زمینه است که خدمات خرید و فروش انواع رمز ارز را ارائه می کند.

ارز دیجیتال

این مقاله شامل نکات مهمی در رابطه خرید ارزهای دیجیتال است که مطالعه آن به کاربر کمک می‌کند بهترین تصمیمات را در رابطه با ورود یا عدم ورود به دنیای ارزهای دیجیتال بگیرد.

از کجا بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم؟

نکات زیر در این رابطه از اهمیت بالایی برخوردار هستند:

  • تحقیق قبل از خرید
  • مطالعه وایت پیپر ارز دیجیتال
  • بازدید از وبسایت کوین مارکت کپ
  • مشورت گرفتن
  • یادگرفتن تحلیل تکنیکال و فاندامنتال

قبل از خرید هر ارزی تحقیق انجام شود

مانند خرید هر کالای دیگری، تحقیق در مورد قیمت ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر به‌صورت کامل در رابطه با یک ارز تحقیق شود، تا حدود زیادی به سؤال اینکه از کجا بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم پاسخ داده خواهد شد. بسیاری از رمز ارزهای موجود فعلی باهدف کلاه‌برداری به وجود آمده‌اند و سرمایه‌گذاری در آن‌ها می‌تواند خطرناک باشد. همه ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم شناخته‌شده و اثبات‌شده نیستند و برای خرید آن‌ها باید از قبل بررسی‌ها و مطالعات لازم انجام شود.

مطالعه وایت پیپر ارز دیجیتال

منطقی‌ترین راه برای خرید کسب اطلاعات در رابطه با یک ارز دیجیتال مشخص خواندن وایت پیپر مربوط به آن است. وایت پیپرها تمام نکات لازم در رابطه با یک ارز دیجیتال را پوشش می‌دهد و کاربردهای آن، برنامه‌های آینده، الگوریتم‌های مورداستفاده و اطلاعات بسیار گسترده‌تری در رابطه با آن را بیان می‌کند. شایان‌ ذکر است که وایت پیپرها به‌هیچ‌وجه در رابطه با قیمت یک ارز مشخص توضیحی نمی‌دهند و قیمت‌ها را باید از صرافی‌های دیجیتال استعلام گرفت.

تحقیق در مورد ارز دیجیتال در وب‌سایت کوین مارکت کپ

کوین مارکت کپ یکی از جامع‌ترین وب‌سایت‌های موجود است که اطلاعات کاملی در رابطه با ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد و با مطالعه و بررسی‌های آن در رابطه با یک ارز می‌توان تا حدودی به جواب سؤال از کجا بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم رسید.

هم‌اکنون ارزهای دیجیتال بسیاری وجود دارند که سرمایه‌گذاری روی آن‌ها یک ریسک بزرگ است و هیچ آینده‌ای در انتظار آن‌ها نیست. سرمایه‌گذاری روی کوین‌های معروف و اثبات شده مانند بیت کوین بسیار بهتر و سودآورتر نسبت به سرمایه‌گذاری روی کوین‌های ناشناخته است. در وب‌سایت کوین مارکت کپ می‌توان بهترین ارزهای دیجیتال را یافت و آن‌ها را با همدیگر مقایسه کرد.

منطقی‌ترین روش برای خرید ارزهای دیجیتال این است که نباید همه سرمایه‌گذاری خود را روی یک ارز سرمایه گذاری کرد. بلکه بهتر است به‌صورت توزیع‌شده روی رمزهای شناخته‌شده ماند بیت کوین، اتریوم، تتر، شیبا و… سرمایه‌گذاری کرد. البته این تضمین‌کننده سود در سرمایه‌گذاری نخواهد بود و فاکتورهای بسیاری در این زمینه دخیل هستند.

توجه به اهداف پروژه‌های ارز دیجیتال برای آینده

سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال نیز به دودسته اهداف بلندمدت و اهداف کوتاه‌مدت تقسیم می‌شوند. برخی از ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت مناسب هستند و در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانند سوددهی زیادی داشته باشند؛ اما رمز ارزهایی وجود دارد که اهداف آن‌ها بلندمدت است و ممکن است اوایل سودی نصیب سرمایه‌گذار نشود.

مهم‌ترین نکته در این رابطه تعیین استراتژی سرمایه‌گذاری است که سرمایه‌گذار باید به کار گیرد. اگر اهداف او بلندمدت باشد، باید روی رمز ارزهایی سرمایه‌گذاری کند که اهداف بلندمدت دارند و بلعکس. برخی از پروژه‌های ارز دیجیتال ماهیت بلندمدت دارند. به‌طور مثال بیت کوین از چندین سال قبل وجود داشته و همچنان وجود خواهد داشت. این یعنی بیت کوین برای اهداف بلندمدت یک پروژه مناسب و ایده آل به‌حساب می‌آید. از طرف دیگر بسیاری از پروژه‌های دیگر وجود داشتند که عمر آن‌ها بسیار کوتاه بوده است.

مشورت گرفتن از تریدرها و شرکت‌های حرفه‌ای

همیشه یک شخصی وجود دارد که از شخص دیگری در یک زمینه آگاهی بیشتری داشته باشد و این امر در رابطه با ارزهای دیجیتال نیز صادق است. در سطح جامعه افراد موفق و حرفه‌ای وجود دارند که در رابطه با ارزهای دیجیتال از دانش خوبی برخوردار هستند و می‌توانند تا حدودی بازار این رمز ارزها را پیش‌بینی کنند.

مشورت گرفتن برای رسیدن به جواب سؤال اینکه از کجا بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم، شاید ساده‌ترین جواب باشد. از افراد و شرکت‌هایی باید مشورت گرفته شود که ثابت‌شده باشند و اگر به‌عنوان سازمان فعالیت می‌کنند باید مجوز قانونی داشته باشند. امروزه افراد زیادی ارزهای دیجیتال را تبلیغ می‌کنند که در میان آن‌ها کلاه‌بردارانی نیز پیدا می‌شوند که باید مواظب باشید در دام آن‌ها نیفتید.

یادگرفتن تحلیل تکنیکال و فاندامنتال

همیشه شناخت یک ارز دیجیتال فقط با مطالعه درباره آن و خواندن چند مطلب از وب‌سایت‌های مختلف بهترین راه برای آشنایی با آن نیست. در دنیای ارز دیجیتال ابزارهای بسیار ایده آلی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای خرید یک ارز کمک گرفت. در این میان تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال مهم‌ترین ابزارهای یک تریدر به‌حساب می‌آیند و می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند.

در همین رابطه می‌توان گفت که اخبار منتشرشده در رابطه با یک ارز، سندهای معتبر و گزارش‌های موجود در دسته تحلیل فاندامنتال قرار می‌گیرند. از طرفی تحلیل تکنیکال به استفاده از نمودارهای یک ارز دیجیتال برای پیش‌بینی قیمت آن اشاره دارد. آگاهی از تحلیل‌های تکنیکال و تحلیل فاندامنتال می‌تواند تا حدود بسیار زیادی به سؤال از کجا بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم پاسخ دهد.

خرید ارزهای دیجیتال تأییدشده از کوین کده

در این مقاله نکات مهمی در رابطه با خرید ارزهای دیجیتال بیان شد که تا حدود زیادی به خواننده هدف می‌دهد و به سؤال از کجا بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم پاسخ داده شد. مهم‌ترین نکته در این رابطه این است که هیچ‌وقت نباید بدون تحقیق وارد این بازار شد. بعدازاینکه تحقیقات انجام شد و تا حدود زیادی با بازار آشنا شدید می‌توانید وارد دنیای رمز ارزها شوید.

اگر تحقیقات خود را در رابطه با یک رمز ارز مثلا استعلام قیمت تتر انجام دادید، نوبت به خرید آن می‌رسد. ارز را باید از یک صرافی معتبر خرید کنید. کوین کده یکی از باسابقه‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که هم‌اکنون خدمات گسترده و بی‌نظیری را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در این صرافی امکان خریدوفروش انواع رمز ارزها با پول ایرانی فراهم است. در این صرافی فقط رمز ارزهای تائید شده به فروش می‌رسند و خریدار می‌تواند با خیال راحت به خرید رمزارزها بپردازد، بدون اینکه نگرانی داشته باشد.

یک نظر

ورود