ورود دراماتیک آنجلینا جولی به اوکراین و پسربچه ای که متوجه حضور او نمی شود + ویدیو

ورود دراماتیک آنجلینا جولی به اوکراین و پسربچه ای که متوجه حضور او نمی شود + ویدیو

آنجلینا جولی روز گذشته به اوکراین سفر کرده و ساعاتی بعد از حمله هوایی روسیه وحشت کرد. هنگامی که این خانم سلبریتی پرطرفدار هالیوود و همراهانش در حال بازدید از شهر لویو در کشور جنگ زده اوکراین بودند صدای آژیر خطر پخش شد و آنها سراسیمه به سمت پناهگاهی امن فرار کردند.

آنجلینا جولی، ستاره سینمای هالیوود، به دلیل ترس از حمله موشکی قریب‌الوقوع هنگام بازدید از شهر غربی لویو در اوکراین، به سرعت به محل امن منتقل شد.

یک کلیپ ویدیویی جدید که توجه همه را به خود جلب کرده است، ستاره هالیوود، آنجلینا جولی ۴۶ ساله، را نشان می دهد که همراه با یکی از اطرافیانش در هنگام پخش شدن آژیر حمله هوایی قدم‌های تند برمی‌دارد.

هنگامی که این گروه در حال رفتن به محل ایمن و پناهگاه بود از آنها فیلمبرداری شد، یکی از اعضای زن به سمت دوربین برگشت و درخواست متوقف کردن فیلمبرداری را داد و گفت: “لطفا، دیگر نه”.

خود بازیگر به سمت دوربین دست تکان داد و وقتی حالش را پرسیدند، با تاکید گفت: «خوبم».

ورود دراماتیک آنجلینا جولی به کافه

آنجلینا جولی هنرپیشه روز شنبه به کافه ای در لویو اوکراین رفت. او با ورود خود به این کافه اوکراینی ها را در شوک فرو برد؛ البته، به جز پسری که به تلفنش چسبیده بود و اصلا متوجه حضور او و تنها شانسش در زندگی برای دیدن آنجلینا جولی از نزدیک نشد.

تصور کنید که ساکن لویو اوکراین هستید و در مورد جنگ پایان ناپذیر و حملات بی امان روسیه فکر می کنید؛ که ناگهان آنجلینا جولی وارد همان کافه ای می شود که برای صرف قهوه رفته بودید و اتفاقا او هم داخل آمده تا او هم یک فنجان قهوه بنوشد!

ویدئوی حضور این بازیگر برنده اسکار در یکی از کافه ها توسط مایا پیدهورودتسکا در فیس بوک منتشر شد.

 

پیش از این، مایا پیدهورودتسکا اوکراینی ویدیوی دیگری از این بازیگر و فیلمساز مشهور در فیس بوک منتشر کرده بود.

او پس از این که از آنجلینا جولی فیلم گرفت و آنجلینا هم  برای او دست تکان داد، به اوکراینی نوشت:

«چیز خاصی نیست. اینجا لویو است دیگر. تازه رفته بودم قهوه بخورم. این هم آنجلینا جولی است. حالا همه دنیا از اوکراین حمایت می کنند.»

در کلیپ پیدهورودتسکا، جولی با خوشحالی در حال صحبت با مردم محلی در لویو در حالی که لباس‌های غیر رسمی به تن داشت، دیده شد.

طرفداران او را در شهر اوکراین مشاهده کردند و در حالی که نیروهای روسی در شرق کشور برای حمله مجدد جمع شده بودند به جولی سلام می کردند.

فیلم گرفته شده در اوایل روز نشان می‌دهد که او به طرفداران امضا می دهد و با چندین نفر از ساکنان بومی گفتگو می‌کند.

آنجلینا جولی؛ نماینده ویژه آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد

آنجلینا جولی سال ها به عنوان نماینده ویژه آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد (سازمان ملل) کار کرده اما جزئیات سفر او به اوکراین نامشخص است.

لویو در هفته های اخیر مورد حمله ارتش روسیه قرار گرفته است و در اوایل ماه جاری، حمله موشکی به این شهر حداقل هفت کشته برجای گذاشت.

ماکسیم کوزیتسکی، فرماندار منطقه ای لویو، گفت:

«جولی – که از سال ۲۰۱۱ فرستاده ویژه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در امور پناهندگان بوده است در اوایل آوریل، برای صحبت با آوارگانی آمده است که در لویو پناه گرفته اند؛ از جمله کودکانی که تحت درمان برای جراحات ناشی از حمله موشکی به ایستگاه راه آهن کراماتورسک هستند.»

آنجلینا جولی و ملاقات با کودکان جنگ زده

به نظر می‌رسد که حمله در این شهر شرقی اوکراین عمداً جمعیتی متشکل از زنان و کودکان را هدف قرار داده است که تلاش می‌کردند از حمله قریب‌الوقوع روسیه فرار کنند؛ حمله ای که دست کم ۵۲ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت.

کوزیتسکی نوشت:

«آنجلینا جولی بسیار تحت تأثیر داستان های کودکان قرار گرفت. یک دختر حتی توانست به طور خصوصی به خانم جولی درباره خوابی که دیده بود بگوید.»

او گفت جولی از یک مدرسه شبانه روزی هم بازدید کرد، با دانش آموزان صحبت کرد و با آنها عکس گرفت و قول داد که دوباره بیاید.

جولی در ماه فوریه در پستی برای ۱۲.۷ میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود درباره جنگ اوکراین صحبت کرد.

او نوشت:

«من هم مانند بسیاری از شما برای مردم اوکراین دعا می کنم. تمرکز من همراه با همکارانم در پناهندگی این است که هر کاری ممکن است برای تضمین حفاظت و حقوق اولیه انسانی آوارگان و پناهندگان در منطقه انجام شود. ما قبلاً گزارش‌هایی از تلفات و افرادی دیده‌ایم که شروع به ترک خانه‌های خود کرده‌اند تا به دنبال امنیت باشند. هنوز خیلی زود است که بدانیم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما اهمیت این لحظه – برای مردم اوکراین و برای حاکمیت قانون بین‌المللی – نمی‌تواند اغراق آمیز باشد.»

فرماندار منطقه لویو در کانال تلگرامی خود نوشت: «این بازدید برای همه ما غافلگیرکننده بود.»

بسیاری از افرادی که خانم جولی را در منطقه لویو دیدند، نمی‌توانستند باور کنند که او واقعاً خودش است. اما از ۲۴ فوریه، اوکراین به تمام جهان نشان داده است که در این کشور چیزهای باورنکردنی زیادی وجود دارد.

به گفته کوزیتسکی، جولی با مهاجرانی که به ایستگاه راه آهن مرکزی لویو رسیده بودند و همچنین با داوطلبان اوکراینی که به تازه واردان کمک و مشاوره پزشکی می دادند، نیز ملاقات کرد.

جولی در طول بازدید از ایستگاه، با داوطلبانی که با آوارگان کار می کردند ملاقات نمود. آنها به او گفتند که هر یک از روانپزشکان وظیفه با حدود ۱۵ نفر در روز صحبت می کنند. به گفته داوطلبان، بسیاری از کسانی که در ایستگاه هستند، کودکان ۲ تا ۱۰ ساله هستند.

او در پاسخ گفت:

«آنها حتما شوکه شده اند… من می دانم که تروما چه تاثیری بر کودکان می گذارد، این را هم می دانم که یک نفر باید نشان دهد که چقدر آنها اهمیت دارند، چقدر صدایشان مهم است، می دانم که همین کار چقدر برای آنها شفابخش است.»

آژانس پناهندگان سازمان ملل می گوید بیش از ۱۲.۷ میلیون نفر در دو ماه گذشته خانه های خود را ترک کرده اند؛ یعنی حدود ۳۰ درصد از جمعیت اوکراین قبل از جنگ.

شان پن ، ستاره دیگری در اوکراین

جولی ماه گذشته در نقش خود به عنوان فرستاده ویژه به یمن نیز سفر کرد؛ جایی که میلیون ها نفر در اثر جنگ آواره شده اند. اما او اولین سلبریتی آمریکایی نیست که در جریان درگیری ها وارد اوکراین شده است.

شان پن ، بازیگر آمریکایی، به عنوان بخشی از مستند VICE که در حال فیلمبرداری است، با رئیس جمهور این کشور ملاقات کرد و در نشست های مطبوعاتی دولت شرکت نمود.

زمانی که کیِف مورد حمله قرار گرفت، پن و تیمش کیلومترها تا مرز لهستان پیاده روی کردند.

این بازیگر ۶۱ ساله گفت که هم او و هم گروه فیلمبرداری اش پس از دیدن هزاران نفر از ساکنان اوکراینی که برای امنیت فرار می کردند، تصمیم گرفتند ماشین خود را رها کرده و با پای پیاده با آنها همراه شوند.

پن توضیح داد که چگونه اتومبیل‌ها مملو از زنان و کودکان می‌شدند و تنها چیزی که ارزش داشت وسیله نقلیه‌ای بود که با آن سفر می‌کردند.

به گفته سخنگوی این گروه رسانه ای، این مستند در ارتباط با VICE World News و برنامه Endeavor بوده و محصول استودیوی VICE است.

در یک پست ترجمه شده در فیس بوک، دولت اوکراین اعلام کرد که از حضور شان در آنجا سپاسگزار است و از او به عنوان فردی شجاع تر از رهبران غربی تقدیر شد.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

شکایت برد پیت از آنجلینا جولی به خاطر فروختن عمارت فرانسوی بدون اجازه او

۱۰ سلبریتی مشهوری که ۳ بار یا بیشتر ازدواج کرده اند؛ از آنجلینا جولی تا نیکلاس کیج

نگاهی به روند تغییرات ظاهری شایلو، دختر آنجلینا جولی و برد پیت

تصاویر حضور آنجلینا جولی و فرزندانش در مراسم نمایش افتتاحیه فیلم «جاودانگان»

پیام کتاب آنجلینا جولی با نام «حقوق تان را بدانید» چیست؟

رامانا سیاحی؛ بدل آنجلینا جولی که دوست ندارد بدل او باشد

داستان آنجلینا جولی و مدوکس؛ چطور آنجلینا با یک نگاه عاشق پسربچه کامبوجی شد

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
۵ نظر

ورود

  • سعید اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۱

    سلام. چه تیتر بدی گذاشتید. فرار؟ اصلآ هم این طور نبود. وقتی آژیر خطر کشیده شد یک عده با سرعت هدایتش کردند به طرف پناهگاه. واقعآ انسان بزرگیست. برای دلش کار انجام میده نه برای خودنمایی..

  • رضا محمدی اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۱

    چرا دروغ میگید..اومدید اسلاید فیلم رو گذاشتید توی دور سریع…خجالت بکشید….دروغگوها….دروغ اگه حناق بود که خیلی خوب بود..

    • Nlf اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۱

      حالا چرا ای رفته اونجا؟

  • بهزاد اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۱

    اصلا هم فرار نمی کردن داشتن راه می رفتن به سمت پناهگاه

  • صحرا اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۱

    دووشواری؟کدوم موشک؟روسیه موشک نمیزنه!اینا صحنه سازیه…