نگاهی به روند تغییرات ظاهری شایلو، دختر آنجلینا جولی و برد پیت

نگاهی به روند تغییرات ظاهری شایلو، دختر آنجلینا جولی و برد پیت

شایلو نیوول جولی-پیت در سال ۲۰۰۶ در کشور آفریقایی نامیبیا به دنیا آمد. او اولین فرزند بیولوژیک آنجلینا جولی و برد پیت است که البته با در نظر گرفتن فرزند خوانده های این زوج سابق، چهارمین فرزند آن ها محسوب می شود. او هم مانند همه ی فرزندان چهره های مشهور، همواره سوژه ی پاپاراتزی ها بوده است (پاپاراتزی به عکاسانی گفته می شود که از سلبریتی ها و خانواده ی آن ها در مکان های عمومی بی اجازه عکس می گیرند و این تصاویر را به نشریات می فروشند). شایلو اما نه تنها به خاطر اینکه فرزند دو تن از مشهورترین بازیگران دنیا است، بلکه به خاطر تغییرات ظاهری چشمگیری که طی سالیان داشته نیز مورد توجه قرار گرفته است.

در  ادامه نگاهی به روند تغییرات ظاهری او خواهیم داشت.

شایلو شباهتی غیر قابل انکار به پدر و مادر ستاره اش دارد.
او در جدیدترین حضور خود در ملأعام که به همراه مادرش در مراسم فرش قرمز نمایش افتتاحیه فیلم سینمایی «جاودانگان» (Eternals) بود، با ظاهر جدید خود دنیا را شگفت زده کرد.
در سال های گذشته در رسانه ها از شایلو به عنوان یک پسر یاد می شد. پدر و مادرش گفته بودند شایلو از سن پایین خواسته بود او را یک پسر بدانند.
برد پیت در سال ۲۰۰۸ در برنامه ی تلویزیونی اپرا وینفری گفت شایلو وقتی ۲ ساله بود از همه خواسته بود او را جان یا پیتر صدا بزنند که به خاطر علاقه اش به شخصیت های فیلم انیمیشنی «پیتر پن» (Peter Pan) بود.
پیت درباره ی شایلو گفت: «در حال حاضر می خواهد که جان یا پیتر صدایش بزنیم، به خاطر همین مثلاً وقتی می خواهیم چیزی از او بپرسیم باید بگوییم: “جان، باز هم آب میوه می خواهی؟”»
مادر او، آنجلینا جولی هم در سال ۲۰۱۰ به نشریه ونتی فر گفته بود شایلو خود را یکی از برادرهایش می داند، به همین دلیل موهایش را کوتاه می کند و مثل آن ها لباس می پوشد.
کت، کراوات و شلوار، لباس هایی بود که جان/ شایلو قبلاً می پوشید.
شایلو در سال ۲۰۱۹ در مراسم آغاز اکران فیلم سینمایی «مالفیسنت دو» (Maleficent 2) در شهر رم، رنگ لباس هایش را با پوشش خواهرش، زاهارا و مادرش ست کرده بود. با این حال، باز هم کت اسپورت و شلواری سیاه رنگ به تن داشت.
اکتبر امسال، شایلوی ۱۵ ساله با یک لباس دخترانه در مراسم نمایش افتتاحیه فیلم سینمایی «جاودانگان» در لس آنجلس حاضر شد. این لباس را مادرش، جولی، قبلاً به تن کرده بود.
در حقیقت، لباس شایلو نسخه ی تغییر یافته ی لباس آنجلینا جولی، کار طراح لباسی به نام گابریلا هارتس بود. خواهر زاهارا هم به سراغ کمد لباس مادرشان رفته و لباس نقره ای رنگی را انتخاب کرده بود که جولی در سال ۲۰۱۴ در مراسم اسکار به تن کرده بود.
شایلو حالا موهای بلندتری هم دارد، آنقدر بلند که توانسته بود آن ها را ببافد و پشت سر جمع کند. در جشنواره فیلم رم که جولی برای معرفی و تبلیغ فیلم سینمایی «جاودانگان» در آن شرکت کرده بود، شایلو با این آرایش موی زیبا و یک لباس دخترانه ی سیاه رنگ حاضر شد.
ظاهر جدید او با پوششی که در سال های گذشته داشت، کاملاً متفاوت است.
شایلو حالا مانند خواهرش زاهارا دوست دارد آرایش کند و استایل های جدیدی را امتحان کند. مسلماً مادر خوش پوشش هم الگوی او است.
در هر حال، او چه لباس دخترانه به تن کند و چه کت و شلوار، نه شایلو و نه خانواده اش دیگر صحبتی درباره ی هویت جنسی او نکرده اند.
روشن نیست که فرزند برد پیت و آنجلینا جولی هنوز هم می خواهد او را جان صدا بزنند یا حالا دیگر شایلو است.
در هر حال، شایلو جولی-پیت حالا خوشحال به نظر می رسد و این تنها چیزی است که اهمیت دارد.
شایلو حالا نوجوانی با اعتماد به نفس به نظر می رسد. بی تردید حمایت های خانواده اش نقش زیادی در شکل گیری این اعتماد به نفس در او داشته است.
در شبکه های اجتماعی صحبت از شباهت چهره ی شایلو به مادربزرگش هم هست. او به طور قطع شبیه مارچلین برترند، مادر آنجلینا جولی نیز هست. برترند هم مانند پدر جولی، جان ویت، بازیگر بود.
شایلو همراه با دیگر فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت، تاکنون فعالیت هایی در هالیوود داشته است. شاید پا جای پای والدین و پدربزرگ و مادربزرگش بگذارد و به هنرپیشه ای مشهور بدل شود. او فعلاً در مراسم های سینمایی بسیار راحت به نظر می رسد، مراسم هایی که در آن ها از حالا با او همچون یک سلبریتی رفتار می شود.

منبع: msn
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۰ نظر

ورود

  • ?ایمیلم به توچه آخه زورکی میگیری? آبان ۱۸, ۱۴۰۰

    هزار ماشالله بچه هاشم خیلی خوشگل و نازن????????

  • فاطیما آبان ۱۸, ۱۴۰۰

    منتظر بررسی این موضوع و خبر بودم????

  • صابر آبان ۱۹, ۱۴۰۰

    این هم یکی از میلیونها کودکی که تحت تاثیر رسانه ها دچار ابهام در جنسیت و گرایش جنسی خودشون شده اند. به لطف سیاستهای رسانه ای امروز دنیا، نمونه های مشابه اش هم روز به روز بیشتر میشن (حتی در جوامع سنتی تری مثل کشور خودمون). وقتی کودک نتونه هیچ الگوی مناسب جنسیتی رو در اطرافش مشاهده کنه طبیعیه در شکل گیری هویت جنسیتیش خلل بوجود بیاد. بعلاوه وقتی مدام ببینه رسانه ها به ستایش ترنسسکشوالیتی و همجنسگرایی می پردازند عجیب نیست حتی برای کنجکاوی هم شده بخواد چیزهایی رو تجربه کنه.
    هرچند هنوز هم ظاهرا کسی جرات نمیکنه این رو به عنوان یک معضل اجتماعی و روانشناختی بپذیره (قضیه لباس پادشاهه). فعلا ترجیحشون اینه که یک برچسب روش بگذارند “سیالیت جنسیتی یا جنسی” (gender or sexual fluidity) و اون رو اضافه کنند به کلکسیون lgbtqa+ شون. (حرف q سرنام queer یا questioning مربوط به افرادی مانند همین بچه هست)

    • X آبان ۲۰, ۱۴۰۰

      لباس پادشاه رو خوب اومدی. خوشم اومد مثل بقیه که فقط چون این چیزارو «چندش» میدونن الکی ابراز خشم و نفرت میکنن نبودی. قشنگ مشخصه که اطلاعات کافی داری و با مدرک داری حرف میزنی. از اون اصطلاح لباس پادشاه هم خیلییی خوشم اومد. کاملا بجا بود. دمت گرم بابا

  • Aban2019 آبان ۱۹, ۱۴۰۰

    شایلو حالا نوجوانی با اعتماد به نفس به نظر می رسد. بی تردید حمایت های خانواده اش نقش زیادی در شکل گیری این اعتماد به نفس در او داشته است.

    از مواردی که مثل تخم مرغ شانسیه. خانواده!

    • محراب آبان ۲۰, ۱۴۰۰

      به نظرت نوجوونی که با جنسیت خودش درگیره و یک روز تصمیم میگیره پسر باشه یک روز دختر، با اعتماد به نفسه؟ تنها شانسش پولدار بودن خانواده اش هست وگرنه پدر و مادرش هیچکدوم اونطور که تظاهر می کنند هم والدین ایده آلی نیستند. سر ماجرای طلاقشون دیوونه بازیهای جفتشون توی زندگی خانوادگی رسانه ای شد.

  • کیان آبان ۲۰, ۱۴۰۰

    واقعا که ما غرب زده ایم و تاریخ وهویت خود را به شدت گم کرده ایم وقتی پدر بزرگ ومادر بزرگ تا اجدادت بازیگر باشن ودر خانواده ای ثروتمند به دنیا بیای دیگه چیزی غیر از این ایا باید در انتظار باشه? مثلا چه هنری کرده دخترش ؟
    دوما بدترین نوع افتخار افتخار به چیزیه که مادرش نقش نداریم مثل خانواده کشور قیافه وچهره وموقعیتی که توش به
    دنیا میایم اینا چندین ارایشگر روانشناس برنامه ریز ومتخض تغذیه دارن ایا دیگه چیزی غیر از این انتظار باید ازشون باشه
    سوما وقتی که استعداد داری وبا فرماسون وصهیونیسم جهانی وایلو بالا میای وشهرتتو مدیون ایلو میناتی دیگه هیچ ارزشی نداری میتونید برید پیج انجیلنا رو در اینستا بینید اشاره به هرم مصر کرده پس جرئت نداره که خلاف خواسته سازمان ایلومینات و صهیونیسم کاری انجام بده ومجبوره هرم مصرو بزاره تا شهرتش کم نشه جاسوسه بین المللی انجینا جولی

  • دنا آبان ۲۰, ۱۴۰۰

    هنر کرده با فرماسون وصهیونیسم جهانی بالا اومده که برید پیج اینستاشو ببینید هرم مصر که واسه فرماسون ها وصهیونیسم ها محترمه گذاشته تو پیجش
    بعدم وقتی با پارتی بالا میای وبابات ومامانت تا اجدادت تو بازیگرین ثروتمندی وتو با رانت وپارتی بالا میای اگه اینطورم نباشه باید یه فکری به حال خودش کنه اینا هیچی نیستن واقعا با پارتی وفرماسون بالا میان گرچه ممکنه استعدادم داشته باشن
    انجیلنا جاسوس هالییووده وایلومینات بودن خودشو اثبات کرد با پستش در اینستا واقعا وا غرب زده وسلبریتی پرستیم وفرهنگ وهویت غنی خودمونو گم کردیم وقتی در خانواده محل به دنیا اومدن رنگ پوست چهره وموقعیت خودمون نقشی نداریم چرا فخر بفروشیم

  • محمد آبان ۲۰, ۱۴۰۰

    هنر سختی انجام داده قابل تقدیره وقتی مامانت تا بابات تا پدربزرگ ومادربزرگت تا جدت تو بازیگریه وتو خانواده مشهور وثروتمند به دنیا میای دیگه چه چیزیش عجیبه؟ بدترین نوع افتخار افتخار به موقعیت اجتماعی و رنگ پوست نژاد وخانوادست باید هم اینجور باشه واقعا ما غرب زده وسلبریتی پرستیم وقتی واسه شهرت مجبوری با سازمان صهیونیسم و فرماسون ایلومینات بالا بیای وتوپیجت مجبوری هرم مصرو بزاری خودش نشون دهنده اینه که با رانت وپارتی وایلومینات بالا اومدی برید پیج انجیلنا در اینستا وهرم مصرو ببینید متوجه میشید کشورشون جنایت انجام میده اینا میان با رسانه هنرمندان رو میفرستن دوتا عکس میگیره تا مردمو جذب کنن وروی جنایتشون سرپوش بزارن چرا این خانم از مردان وپسران افغانستان حمایت نکرد مگر ان ها انسان نبودند خط دهنده همشون یکیه این خانم عجب فرشته ایه فرشته ای که الان هدفش گول زدن مردمه و جاسوس بین المللیه

  • به شما ریطی نداره اسمم چیه آبان ۲۰, ۱۴۰۰

    به ماچه والا خو ای باباش بازیگر مامانش هست پدرجدشم هست خانوادشم ثروتمنده مامانشم که میگن ایلومیناته دیگه چرا مشهور نشه عجب کشور سلبریتی پرسای ما داریم قول میدم توامریکا اینو هنوز نمیشناسن