سلبریتی های جذاب هالیوودی که از ظاهر خود راضی نیستند

سلبریتی های جذاب هالیوودی که از ظاهر خود راضی نیستند

کمتر کسی پیدا می شود که صد در صد از ظاهر خود راضی باشد. سلبریتی ها هم نسبت به بعضی ویژگی های ظاهری شان اعتماد به نفس پایینی دارند. اما بعضی هایشان از اذعان به این موضوع خجالت می کشند. شاید اگر بدانیم که سلبریتی های مورد علاقه مان که به چشم ما کامل و بی عیب و نقص هستند هم بعضی چیزها در ظاهرشان را دوست ندارند، راحت تر بتوانیم از پس مشکل خود بربیاییم.

در ادامه از سلبریتی های جذاب هالیوودی خواهیم گفت که از ظاهر خود راضی نیستند و از اقرار به آن هم خجالت نمی کشند.

اسکارلت جوهانسون

ستاره ی دنیای مارول اذعان کرده که اندام خود را دوست ندارد. او گفته از ران ها و شکمش خوشش نمی آید. این در حالی است که اسکارلت جوهانسون را یکی از زیباترین زنان دنیا می دانند و بسیاری از زنان آرزوی داشتن اندامی مانند او را دارند.

ایان سامرهالدر

ایان سامرهالدر، ستاره ی چشم آبی سریال «خاطرات خون آشام» (The Vampire Diaries) هم از گوش های نوک تیزش خجالت می کشیده. احتمالاً به این دلیل که به گفته ی خودش، پدرش او را «فیل» خطاب می کرده.

آنجلینا جولی

زیبایی آنجلینا جولی حسادت زنان زیادی را برانگیخته است. اما حتی او هم فکر می کند عیب هایی دارد که از آن ها خوشش نمی آید.

او در اینباره گفته: «همیشه مشکل کمبود اعتماد به نفس داشته ام. فکر می کنم همه همینطورند. با خیلی چیزها در خودم مشکل دارم. به نظرم قیافه ی عجیب و غریبی دارم. گاهی وقت ها فکر می کنم احمق و خنده دار به نظر می آیم.»

سیندی کرافورد

سیندی کرافورد، سوپر مدل مشهور گفته اولین بار از دیدن خودش در عکس های پاپاراتزی ها شوکه شده بود چون هیچ شباهتی به ظاهرش در عکس های معروفش نداشت. او در اینباره گفته: «گاهی وقت ها فشار ناشی از برآورده کردن توقعات صنعت مد غیر قابل تحمل می شود.» او به صراحت عنوان کرده که با بالا رفتن سنش، دور کمرش پهن تر شده است.

جولیا رابرتس

تصویر جولیا رابرتس بارها روی جلد مجلات رفته است و او را یکی از زیباترین زنان دنیا می دانند. اما او هم در جوانی از بعضی ویژگی های ظاهری خود خجالت می کشید. او تصور می کرد دهان بزرگ و زشتی دارد و موهای فرش شبیه پوشال اند.

رابرتس بالاخره در ۵۰ سالگی اذعان کرد: «کاش می توانستم زندگی ام را به عقب ببرم تا با اعتماد به نفس بیشتری شروع کنم.»

رابرت پتینسون

باور کنید یا نه، رابرت پتینسون که او را یکی از جذاب ترین مردان دنیا می دانند، به خاطر بدن عضلانی لاتنر، همبازی او در فیلم های «گرگ و میش» (Twilight)، از در آوردن پیراهنش خجالت می کشید. پتینسون در اینباره گفته: «قبل از آن خیلی نگرانی ای در این مورد نداشتم، اما از وقتی که دیدم تیلور چقدر برای فیلم ها ورزش می کند، به این فکر افتادم که کجا می توانم عضلاتم را منقبض کنم و شکمم را تو دهم.»

اوما تورمن

اوما تورمن زیبا با آن پاهای کشیده اش گفته تا ۱۴ سالگی خود را زشت می دانست. او با صراحت در اینباره صحبت کرده و گفته: «می دانم که دوران نوجوانی برای همه سخت می گذرد، اما برای من کاملاً غیر عادی بود. دائم مدرسه ام را عوض می کردم، هیچ دوستی نداشتم و فقط بازیگری می کردم تا خودم را پشتش پنهان کنم… حتی حالا هم وقتی دیگران می گویند که زیبا هستم، اصلاً باورم نمی شود.»

کیرا نایتلی

کیرا نایتلی گفته اعتماد به نفس بسیار پایینی داشت. حتی وقتی اسکار گرفت هم نمی توانست تعریف و تمجیدها را جدی بگیرد. او در ابتدای فعالیت بازیگری اش متوجه شد که افراد لاغر اندام مانند خودش هم از مشکل کمبود اعتماد به نفس رنج می برند.

او در اینباره گفته: «من “زن شگفت انگیز” نیستم. من هم مشکل کمبود اعتماد به نفس دارم. همه همینطورند. آدم های لاغر اندام احساس بدی نسبت به خودشان دارند. من متوجه شده ام که لاغر بودن شما یک حس خشم در آدم هایی که لاغر نیستند ایجاد می کند. آدم ها دوست دارند ناامنی های روانی شان را به گردن دیگران بیاندازند.»

شکیرا

این خواننده ی زیبا اقرار کرده که اندام خود را دوست ندارد. او در اینباره گفته: «دلم می خواست قدم بلندتر بود، پاهای کشیده تر و پایین تنه ی باریک تری داشتم و موهایم هم صاف تر بود. من هم مثل بقیه ی زن ها هستم. ما به دنیا آمده ایم که از خودمان ایراد بگیریم.»

شکیرا در سال ۲۰۰۱ تحت روان درمانی قرار گرفت تا نگاهش را به خودش تغییر دهد. او در اینباره گفته: «با چیزی که هستم خیلی راحت تر شده ام. زن ها در دهه ی ۲۰ زندگی شان سعی می کنند کسی باشند که نیستند و خودشان را به چیزی دیگری تبدیل کنند. حالا در دهه ی ۳۰ زندگی ام از چیزی که هستم خیلی راضی هستم.»

نیکول کیدمن

این بازیگر هالیوودی که طرفداران زیادی دارد یک بار اظهارنظری غیر منتظره درباره ی ظاهر بی عیب و نقص خود داشت. او گفت: «خیلی دوست داشتم اندامم مثل جنیفر لوپز بود. واقعاً می گویم. جنیفر زیبا است و من همیشه از سوفیا لورن به خاطر اندام انحنادارش اسم می برم. بعضی چیزها هست که شما با آن به دنیا می آیید و نمی توانید کاری برایش کنید.»

کیدمن همچنین اذعان کرده که بسیار خجالتی بود تا اینکه بالاخره همسر موسیقیدانش، کیت اربن به او کمک کرد اعتماد به نفسش را بالا ببرد. کیدمن در اینباره گفته: «کیت صرفاً با مهربانی و درک زیادش به من اعتماد به نفس داد.»

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • ? اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۱

    دروغگو رو بردن جهنم گفت هیزمش تره ؟ ?