هومن حاجی عبداللهی از مردم ایران عذرخواهی کرد

هومن حاجی عبداللهی از مردم ایران عذرخواهی کرد

هومن حاجی عبداللهی، بازیگر مشهور، به خاطر توییت های خبرساز اخیر خود که انتقاداتی را به دنبال داشت، از مردم عذرخواهی کرد.

حاجی عبداللهی در توییت جدیدی نوشته:

«‌من در روزهای گذشته، توییت‌ هایی نوشتم که بازخورد خوبی نداشت و موجب رنجش بخش بزرگی از مخاطبان شد. با کمی دقت و مشورت با برخی از دوستان، فهمیدم که آن توییت‌ ها اشتباه بزرگی بوده‌ اند و پاک‌ شان کردم. امیدوارم ملت ایران، که میدانم در روزهای سختی گرفتارند، عذرخواهی صادقانه مرا بپذیرند.»

هومن حاجی عبداللهی ابتدا چند روز پیش با توییتی درباره ی گرانی اخیر ماکارونی خبرساز شد.

او این گرانی را دستمایه ی شوخی قرار داده و نوشته بود: «ماکارونی بهانه اس. میخوان حواسها رو از سس خرسی پرت کنن.»

این توییت اما باعث عصبانیت کاربرانی شد که معتقد بودند شوخی با افزایش گرانی ها که به معنای افزایش مشکلات اقتصادی مردم است، کار درستی نیست و از چهره ی مشهوری همچون هومن حاجی عبداللهی انتظار داشتند به جای شوخی با این مسأله، اعتراض خود را ابراز کند و صدای مردم باشد.

واکنش کاربران:

اما این واکنش های منفی از قرار معلوم به مذاق هومن حاجی عبداللهی خوش نیامد. او در ادامه توییت دیگری منتشر کرد که به نظر می رسید پاسخی به منتقدان توییت قبلی اش باشد.

او نوشت: «روز خود را با نام خدا و گور پدر حرف مردم آغاز می کنیم.» و وقتی کاربری از او سؤال کرد که مگر مردم او را جایگاه فعلی اش نرسانده اند، پاسخش منفی بود.

این اولین باری نیست که هومن حاجی عبدالهی به یک دردسر توییتری دچار می شود.

سال گذشته نیز پس از آغاز حمله ی روسیه به اوکراین، لایک کردن یک توییت درباره ی واقعه ی تاریخی حمله ی روس ها به حرم امام رضا در دوران حکومت احمد شاه قاجار، برای هومن حاجی عبداللهی دردسرساز شد.

این توییت توضیحی درباره ی ماجرای به توپ بستن حرم امام رضا (ع) توسط سربازان روسیه ی تزاری در سال ۱۲۹۱ شمسی در دوران حکومت احمدشاه قاجار بود که با هدف سرکوب مشروطه خواهان و مخالفان نفوذ روسیه در ایران صورت گرفته بود؛ حمله ای که در جریان آن صدها نفر از مردم جان خود را از دست دادند و بر اساس گزارش عین السلطنه، برادرزاده ی ناصرالدین شاه، نیروهای روس‌ اموال و گنجینه های حرم را نیز غارت کردند.

لایک کردن این توییت توسط هومن حاجی عبداللهی واکنش منفی برخی کاربران را به دنبال داشت. حاجی عبداللهی در پاسخ به یکی از این توییت های انتقادی اظهار کرد هرگز به دنبال سیاست نبوده و ناراحتی خود را از نامهربانی برخی افراد ابراز کرد. او همچنین در پاسخ خود چیزی نوشت که شبهاتی درباره ی تصمیم او به مهاجرت از کشور ایجاد کرد.

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی متولد سال ۱۳۵۴ در تهران است. دیپلم گرافیک رایانه ای از هنرستان دارد و دانشجوی انصرافی رشته ی تئاتر دانشگاه آزاد تهران مرکز است.

حاجی عبداللهی فعالیت هنری خود را از بازی در تئاتر آغاز کرد.

در سال ۷۱ با سریال «سیاهی لشکر» وارد تلویزیون شد و از سال ۷۳ نیز در رادیو مشغول به کار شد.

در مقطع کوتاهی عضو انجمن گویندگان جوان بود و سابقه ی دوبله ی چند فیلم و انیمیشن را دارد.

او سال ها صداپیشه ی پنگول بود، یک شخصیت عروسکی که از سال ۸۶ تا ۹۵ در برنامه ی کودک رنگین کمان حضور داشت.

حاجی عبداللهی سابقه ی مجری گری در چندین برنامه ی تلویزیونی را نیز دارد.

با این حال، با نقش «رحمت» در سریال محبوب «پایتخت» بود که به شهرت رسید.

به گفته ی حاجی عبداللهی در ابتدا قرار نبود «رحمت» از شخصیت های ثابت سریال باشد و او را به عنوان بازیگر مهمان به این پروژه دعوت کرده بودند، اما بازی خوب او در این نقش باعث شد عوامل سریال خیلی زود تصمیم بگیرند «رحمت» را به یکی از شخصیت های اصلی داستان تبدیل کنند.

حاجی عبداللهی در سال ۸۱ با سلیمه قطبی، گوینده و مدیر دوبلاژ ازدواج کرد. آن ها در یک برنامه ی رادیویی باهم آشنا شدند. این زوج در سال ۹۱ صاحب پسری به نام جانان شدند.

دیجیاتو
۱۴ نظر

ورود

  • Arman اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱

    البته این دوستانی که الان از درامد کم ناله میکنند میخواستند برای زندگیشون تلاش کنن که توی این سن کاسه چه کنم چه کنم دست نگیرن،،،و البته منظور ایشون از حرف مردم قضاوت مردم بود که واقعا هم درسته پشته سر آدما حرف و حاشیه زیاده که توجه کردن بهشون فقط باعث افزایش استرس میشه

    • مکابیز اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۱

      یعنی مایی ک کارمند دولتیم و ماهی ۵ میلیون حقوق میگیریم باید تا ۱۱ شب هم بریم کار کنیم؟ پس کی زندگی کنیم؟ یا شما تورم رو نمی بینید یا نفستون از جای گرم درمیاد ، با بخش دوم حرفتون کاملن موافقم

    • ناشناس اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱

      خدالعنتتون کنه الهی به روز ما دچاربشید

  • حسن کچل اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱

    آقا به خدا این سلبریتی یه چیزی میزنم فازشون تغییر میکنه بعد که می‌ره تازه میفهمند چه اراجیفی نوشتن میان عذر خواهی میکنند یکیش همین آقا پنگوله

    • ناشناس اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱

      اتفاقا کاملا متوجهند که چی میگن اینا موضعشون رو واسه بالا سریهاشون مشخص میکنن ازما مردم نیستن

  • Maed اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۱

    قبول دارم نباید رنجمون رو دستایه خنده کنی ، ازش جک بسازیم و اینطوری قابل تحملش کنیم . میدونم اینکار درست نیست اما خیلی ها انجامش میدن
    خیلی از خود ما گاهی اینکارو میکنیم
    این اقا یه بازیگره
    تحصیلاتی در زمینه سیاسی نداره سر رشته ای هم نداره
    مسئول گرانی ها هم نیس
    صرفا . فقط . یک . بازیگره
    اینهمه هیت دادن بهش
    بخاطر یه خوشمزگیع بی مزه ی ساده
    بنظرم درست نیست
    همه اشتباه میکنن
    الان ک خودش هم عذر خواسته
    دیگه سخت نگیریم بیشتر
    حال هممون خرابه درست …
    ولی نباید ب جون هم بیفتیم و جو رو متشنج تر کنیم

  • Maed اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۱

    مشخصا این اقا از اینهمه هیت ک دریافت کرده متعجب شده و انتظارش و نداشته و بخاطر همین یکم تند صحبت کرده و گفته گور پدر حرف مردم
    اینو هر کدوم از ما روزی چندین بار ب زبان میاریم و حتی بخاطر این حرف تحسین میشیم.!
    چرا حالا ک ی بازیگر گفت بد شد؟
    زندگی همه ما ب مردم وابسته ست
    حتی نونوا هم اگر مردم ازش خرید نکنن کاسبیش کساد میشه
    اما این معنی رو میده ک مردم نونوا رو ب جایی ک هست رسوندن؟
    ن!
    تلاش خودش بوده
    این بازیگر هم با تلاش خودش ب اینجا رسیده
    و اگه کارش بد بود ک مردم فیلماش و نگا نمیکردن
    پس واکنشش ک رک گفت ‘نه’ توهین امیز نبوده

    • سجاد اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۱

      پاسخ خانم یاآقاmaed
      اولاکه ازحرف زدنت ونظردادنات مشخصه که توایران نیستی وشهروندایرانیم نیستی ک تادردمردم وبفهمی،دومااین مثال ساده همیشه یادت باشه اگه معلم نباشه هیچ دانش آموزی به خودی خود حالاچقدم سعی وتلاش کنه”به هیچ جایگاه علم ودانش وسوادو…نمیرسه!!! اگه همین مردم نبودن تاازبازی کردن وایفای نقش کمدی وتلویزیونی و…آقای مش عبداللهی وکارای هنری چرت ومسخره ویابالعکسش حمایت نمیکردن،الان هومن جون شماتوهمون ماه های اول اجراء و فعالیتهای هنری و…بوی الرحمانش وناموفقیتش به طرزفجیعی بلندشده بود،maed جان چندکلاس سوادداری عموجون؟ازپشت کدوم کوه جهل ونادانی بلندشدی اومدی نظرمیدی،تیله بازی وکارت بازی وآتاری بازیم که به سیست نمیخوره که بهت بگم برودنبال تیله بازیت،شمادهه ۷۰و۸۰وحتی نودیا چی دیدیدچی کشیدید(البته بجزء گل وماری جوآنا و..) کی وکجاسختی ومزه نداری ومشکلات وچشیدید که الان عین قاشق نشسته هامیپریدوسط وبدترازهمه هیچ اطلاع وخبری ام ازجایی نداریدهمینطوری دهنتون بازکردید ومزخرفات وتحویل ملت باشعوروباتعصب ایران میدید”ازکی تاحالابادمجونم خودش وقاطی میوه هاکرده?

  • ح م اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۱

    خفتگان راخبرازعالم بیداران نیست تاغمت پیش نیایدغم مردم نخوری .سعدی

  • نا مشخص اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۱

    از جای دیگه میسوزید عقده اش رو سر بازیگر مملکت خالی میکنید؟
    یه نفر دیگه کند زده یقه اون رو باید گرفت
    بنده خدا یه شوخی کرد …
    با سرزنش کردنش چیزی درست میشه؟
    گاز ورمه

    • ناشناس اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱

      شما یک درصدیها کلا حسابتون ازمردم جداست، اول اینکه فکر آخرو عاقبتت باش،دوم اینکه این نونها حلال نیست برو کارمیکن نگو چیست کار، یه کم خجالت هم خوب چیزیه!

  • ناشناس اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱

    آره حرفشومیزنه، خود شیرینیشو واسه اونایی که هواشو دارن میکنه ازمالیات من و تو هم معافه بعد هم بایه عذرخواهی خودشو می کشه کنار. شماهم الکی ازاین دارو دسته دفاع نمیکنی حقوق همین حرفهاتو میگیری

  • ناشناس اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱

    شما یک درصدیها کلا حسابتون ازمردم جداست، اول اینکه فکر آخرو عاقبتت باش،دوم اینکه این نونها حلال نیست برو کارمیکن نگو چیست کار، یه کم خجالت هم خوب چیزیه!

  • محمدرحیم اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱

    هومن جووووووون دوستت دارممممممممممم…… ❤️