انتشار اولین تریلر فیلم سینمایی «آواتار: مسیر آب» + ویدیو

انتشار اولین تریلر فیلم سینمایی «آواتار: مسیر آب» + ویدیو

زویی سالدانا و سام ورثینگتون در اولین تریلر خیره‌کننده برای دنباله فیلم سینمایی ۲۵۰ میلیون دلاری جیمز کامرون پس از ۱۳ سال و ۸ تاخیر، دوباره به « آواتار: مسیر آب » ( Avatar: The Way of Water ) بازگشتند.

اولین تیزر فیلم سینمایی Avatar: The Way of Water ساخته جیمز کامرون که هشت بار به دلایل مختلف تاخیر داشت، منتشر شد.

 

این فیلم استودیو قرن بیستم سرانجام در تاریخ ۱۶ دسامبر، یعنی ۱۳ سال پس از فیلم اصلی، در سینماهای ایالات متحده اکران خواهد شد.

جیمز کامرون در ابتدا اعلام کرد که آواتار سه دنباله خواهد داشت که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ منتشر می‌شوند و ماجراهای آواتار ۲ در ماه پاندورا رخ خواهد داد. اما در آوریل ۲۰۱۶ ، کامرون اعلام کرد که دنباله‌های فیلم به چهار قسمت افزایش یافته که قرار است به ترتیب در سال‌های ٫۲۰۱۸ ٫۲۰۲۰ ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ منتشر شوند.

در آوریل ۲۰۱۷ ، کامرون بازهم از به تعویق افتادن اکران دنباله‌های آواتار خبر داد. به این ترتیب که قسمت دوم قرار است در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شود؛ علاوه بر این، آواتار ۳ در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴، آواتار ۴ در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد.

تیزر منتشر شده نشان می دهد جنگجوی ناوی، نیتیری (زوئه سالدانا) و سرباز نیروی دریایی معلول سابق، جیک سالی (سام ورتینگتون) اکنون پدر و مادری مفتخر هستند که با چهار فرزند در ماه بیگانه پاندورا زندگی می کنند .

جیک در این تریلر به نیتیری می گوید: «من یک چیز را می دانم. هرجا که برویم، این خانواده قلعه ماست.»

در این ویدیو، نگاهی اجمالی نیز به فرزندخوانده انسانی ۱۴ ساله این زوج آبی پوست – خاویر “اسپایدر” سوکورو – با بازی جک چمپیون وجود دارد.

 

فیلم های جیم مضامین جهانی دارند – و واقعاً، هیچ موضوع جهانی تر از خانواده وجود ندارد. بخش اعظم فیلم با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری و فیلم سوم در داخل و اطراف اقیانوس با قبیله ای از ناوی ساکن صخره ها به نام متکاینا رهبری توسط تونواری (کلیف کورتیس) می گذرد.

بسیاری از بازیگران – از جمله کیت وینسلت در نقش رونال و سیگورنی ویور در نقشی اسرارآمیز – برای بیش از شش دقیقه در یک زمان در داخل یک مخزن ۹۰۰ هزار گالنی در ساحل منهتن، کالیفرنیا، آموزش دیدند.

تنها دو شات از انسان‌ها در حال دویدن در دروازه جهنم پایه پاندورا بود؛ یعنی درست همان جایی که آنها یک ماده معدنی گرانبها به نام unobtanium استخراج می‌کردند.

این ویدیو یکی از شخصیت‌ها را نشان می دهد که با کمک یک لودر بزرگ با قد بلند راه می‌رفت و در کنار یک انسان دیگر و یک ناوی به چیزهایی در محل ساخت‌وساز اشاره می‌کرد.

 

به نظر متفاوت از لودری بود که در فیلم اول سرهنگ فقید مایلز کواریچ (استیون لانگ) به نحوی جادویی زنده شد تا نقش شرور را در هر سه دنباله علمی تخیلی بازی کند.

طرفدارانی که نیاز به تجدید دیدار و مشاهده مجدد این فیم سینمایی را دارند، می‌توانند آواتار اصلی تحسین‌شده منتقدان را در ۲۳ سپتامبر در سینماها تماشا کنند ؛ به عبارت دیگر، ۱۳ سال پس از تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران‌ها با جمع‌آوری ۲.۸۴ میلیارد دلار در سطح جهان.

این قطعاً یک جهش از اولین آواتار است. بنابراین، باید خود را برای تماشای آن آماده کنید. این فیلم از آن ماجراجویی‌هایی خواهد بود که هرگز فراموش نخواهید کرد.

میشل یو، وین دیزل، اونا چاپلین، جوئل دیوید مور، سی سی سی پاوندر، ادی فالکو و جمین کلمنت نیز در فیلم آواتار: مسیر آب بازی می کنند.

به شما پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

عنوان رسمی دنباله فیلم «آواتار» بالاخره توسط دیزنی فاش شد

کرونا اکران «آواتار ۲» را باز هم عقب انداخت

۱۰ فیلم پرهزینه تاریخ سینما با گران‌ترین جلوه های ویژه؛ از «کینگ کونگ» تا «آواتار»

«پاندورا: دنیای آواتار»؛ گشت و گذاری در پارک جدید و خارق العاده دیزنی با تم فیلم سینمایی آواتار

آواتار همچنان ادامه دارد؛ زمان اکران ۴ قسمت بعدی پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما مشخص شد

 

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • اذر اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱

    واقعا این فیلمو خیلی دوست دارم خیلی جالبه بیشتر از ده بار دیدم امیدوارم هرچه زودتر قسمت دومش هم بیاد