قتل دردناک دختر ۳ ساله مشهدی؛ قاتل قصد تجاوز داشت

قتل دردناک دختر ۳ ساله مشهدی؛ قاتل قصد تجاوز داشت

ایمان، پسر ۲۵ ساله ای که روز گذشته در مشهد به اتهام قتل مهرسای ۳ ساله دستگیر شد، در اعترافات تکان دهنده اش از انگیزه ی شیطانی خود پرده برداشت.

بیستم اردیبهشت ماه امسال دختربچه ۳ ساله ای به نام مهرسا در مشهد در نزدیکی خانه اش یکباره ناپدید شد. وقتی تلاش های خانواده ی مهرسا برای پیدا کردن فرزندشان بی نتیجه ماند، پای پلیس نیز به این ماجرا باز شد و همزمان، اهالی محل هم با انتشار تصاویر مهرسا در فضای مجازی و محل سکونت خانواده مهرسا، به یاری آن ها آمدند.

اما همه ی این تلاش ها بی فایده بود تا اینکه روز بیست و دوم اردیبهشت پرونده ی مهرسا در پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد بررسی های تخصصی قرار گرفت.

با توجه به اینکه پلیس احتمال ربایش یا قتل مهرسا را بیشتر از فرضیه های وقوع حوادث ناخواسته و اتفاقی می دانست، در اولین قدم دوربین های مدار بسته مورد بازبینی قرار گرفتند اما هیچ سرنخی از مهرسا در آن ها دیده نشد.

در حالی که تحقیقات برای یافتن ردی از دختربچه ی گم شده ادامه داشت، ظهر دیروز ۲۴ اردیبهشت ماه، مالک یک ساختمان در حال احداث در محله ی خانواده ی مهرسا، هنگام حضور در ساختمان مذکور با کیسه ی سفید رنگ مشکوکی مواجه شد که در آنجا رها شده بود. مالک ساختمان وقتی در کیسه را گشود، با جسد دختری خردسال رو به رو شد. پس از این اتفاق، مالک ساختمان با پلیس تماس گرفت و با حضور مأموران در ساختمان در حال احداث معلوم شد جسد متعلق به مهرسای گم شده است. پزشکی قانونی نیز پس از معاینه ی جسد، علت مرگ را انسداد راه تنفسی (خفگی) تشخیص داد.

بدین ترتیب، با روشن شدن سرنوشت مهرسای ۳ ساله، تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملین جنایت ادامه یافت.

بررسی های بیشتر نشان داد جسد از یکی از منازل اطراف به داخل ساختمان در حال احداث منتقل شده بود. مأموران هنگام بررسی منازل اطراف، در یکی از خانه های محل با کیسه هایی شبیه به کیسه ای که جسد مهرسا در آن قرار داشت، رو به رو شدند.

وقتی مشخص شد صاحب این خانه پسر مجرد ۲۵ ساله ای به نام ایمان دارد، فرضیه ی ارتکاب جنایت توسط تک فرزند این خانواده قوت گرفت چرا که پدر خانواده گفت در روز گم شدن مهرسا به همراه همسرش به سفر رفته بود و پسرشان به تنهایی در خانه بود.

پدر ایمان گفت وقتی از سفر بازگشت و از موضوع گم شدن مهرسا باخبر شد، برای پیدا کردن او تصویر مهرسا را پشت شیشه ی تاکسی خود نصب کرد تا به خانواده ی او برای یافتن دخترشان کمک کند.

پس از انتقال پسر این خانواده به پلیس آگاهی، ایمان ۲۵ ساله در آنجا لب به اعتراف گشود و به قتل مهرسا اقرار کرد.

او در اعترافات تکان دهنده اش از قصد خود برای تعرض به دختربچه ۳ ساله پرده برداشت.

ایمان ماجرای قتل مهرسا را اینگونه توضیح داد:

در یک کارگاه کولرسازی کار می‌ کنم. آن روز عصر وقتی برای صرف ناهار به خانه بازمی گشتم درون گوشی تلفن همراهم فیلم‌ ها و تصاویر مستهجن را تماشا کردم.

زمانی که به در منزل رسیدم دختربچه را داخل کوچه دیدم و وسوسه‌ های شیطانی به سراغم آمد. او را به قصد تعرض و به بهانه‌ ای به داخل خانه بردم، ولی همچنان سر و صدا می‌ کرد. تصمیم گرفتم او را در کوچه رها کنم، اما وقتی به داخل کوچه نگاه کردم، رهگذرانی حضور داشتند که می‌ ترسیدم با سر و صدای دختربچه متوجه ماجرا شوند، به همین دلیل دخترک را به پشت بام بردم.

او هنوز جیغ می‌ کشید و سر و صدا به راه انداخته بود که ناچار شدم برای جلوگیری از فریادهایش گلویش را فشار بدهم. در این هنگام بود که فهمیدم او دیگر نفس نمی‌ کشد. خیلی ترسیده بودم. برای آن که کسی متوجه این ماجرا نشود یکی از کیسه‌ های سفید را از پشت بام برداشتم و جسد دختر خردسال را درون آن گذاشتم و سپس کیسه ی حاوی جسد را به داخل ساختمانی انداختم که همسایه در حال ساخت آن بود.

ایمان حالا با دستور قاضی برای تشخیص سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شده است. به گفته ی پلیس، هیچ گونه آثار ظاهری از تجاوز روی پیکر دختر بچه وجود نداشت. پدر و مادر ایمان که در همسایگی خانواده مهرسا سکونت دارند هنگامی که به اقدام هولناک پسر خود پی بردند، از شدت ناراحتی و شرمندگی تنها اشک می‌ ریختند.

تحقیقات بیشتر درباره ی ادعا‌های متهم و همچنین زوایای پنهان این جنایت دردناک ادامه دارد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵ نظر

ورود

  • امید اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۱

    وای :{

  • A.m اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۱

    وای وای واییی? خدای من واقعا متاسفم?? تروخدا بسه بسه هر روز خبر بد? کی این جنایات تو این کشور تموم میشه؟؟؟??
    روحش شاد???

  • زینب اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۱

    خدایا خودت کمک کن خدا ب داد دل مادرش برسه

  • وحید اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۱

    اعدام قاتل شیطان صفت

  • حسن شهریور ۳, ۱۴۰۱

    به نظر من باید اعدام بشه…تادرس عبرتی بشه برای بقیه…وحشتناکه