سلبریتی های هالیوودی و ماجرای زخم هایی که از گذشته به یادگار دارند

سلبریتی های هالیوودی و ماجرای زخم هایی که از گذشته به یادگار دارند

از بعضی زخم ها هیچ اثری روی بدن مان باقی نمی ماند، گویی که هرگز به وجود نیامده بودند، اما بعضی زخم ها تا ابد ردی از خود بر جای می گذارند. این جای زخم ها خاطراتی را به یادمان می آورند و ما را به کسی که هستیم بدل کرده اند. آن ها خاص و منحصر به فردند و گاهی حتی حکم نشان افتخار را دارند برای شجاعتی که در گذشته به خرج داده بودیم.

جای زخم بعضی سلبریتی های هالیوودی هم داستان جالبی دارد که به ما یادآوری می کنند می شود به جای زخم خود نه به چشم یک نقص، بلکه به چشم یک ویژگی متفاوت نگاه کرد.

کیت میدلتون

در سال ۲۰۱۱ شایعاتی درباره ی استفاده ی عروس خاندان سلطنتی بریتانیا از اکستنشن مو مطرح شد. علت این شایعه خطی بود که از لای موهای او دیده می شد. اما با توضیحات سخنگوی دربار شایعات خیلی زود پایان یافت. او گفت آن خط در حقیقت یک جای زخم است که از یک عمل جراحی در دوران کودکی دوشس کمبریج به یادگار مانده است. این جای زخم که البته به سختی دیده می شود ۷ سانتیمتری طول دارد.

جیسون موموآ

به گفته ی جیسون مومواً تا پیش از این جای زخم، در هالیوود او را به عنوان یک «پسر زیبا» می شناختند اما بعد از آن، تصویری «زمخت» از او به وجود آمد. این جای زخم در سال ۲۰۰۸ طی حادثه ای در یک بار به وجود آمد.

موموآ درباره ی این حادثه گفته: «وحشتناک بود. یک نفر یک لیوان شیشه ای را در صورتم خرد کرد.» این حادثه با همه ی ناراحت کننده بودنش، یک جای زخم منحصر به فرد باقی گذاشت که جیسون موموآ را به کسی که امروز هست تبدیل کرد.

خواکین فینیکس

جای زخم خواکین فینیکس با بقیه ی موارد این فهرست اندکی متفاوت است، از این جهت که بر اثر یک حادثه به وجود نیامده است. فینیکس با آن متولد شده است و در واقع خفیف ترین حالت شکاف لب است.

شارون استون

این جای زخم از تلاش های شارون استون ۱۴ ساله برای سواری با یک اسب وحشی به جای مانده است. اسب یکباره از کنترل خارج شد و به طرف بند رختی دوید که مادر استون لباس های خیس را از آن آویزان کرده بود. بند با گردن استون برخورد کرد و زخم بدی برجای گذاشت.

استون درباره ی این حادثه گفته: «نفهمیدم که داریم به طرف لباس های خیسی که آویزان شده بودند می رویم. وقتی متوجه شدم که بند به گردنم خورد و پاهایم از رکاب درآمد. نه می توانستم از اسب پایین بیایم، نه می توانستم آرامش کنم.»

هریسون فورد

وقتی از هریسون فورد درباره ی ماجرای این جای زخم پرسیده شد گفت که یادگار یک سانحه رانندگی است. این اتفاق در سال ۱۹۶۴ رخ داد، زمانی که او برای کار با ماشین راهی کالیفرنیا شده بود. فورد در میانه ی راه تصمیم گرفت کمربند ایمنی اش را ببندد، اما همین امر باعث تصادفش شد و صورت فورد محکم با فرمان ماشین برخورد کرد.

جو جوناس

این جای زخم جوناس مربوط به حادثه ای است که در کودکی برای او رخ داد و ماجرای جالبی دارد. جو و برادرانش مشغول ضبط یک ویدئو برای یوتیوب بودند که این فکر به سر جو زد که به طرف یک دیوار بدود. و اینگونه شد این جای زخم بین ابروهایش به وجود آمد.

او درباره ی این حادثه گفته: «داشتیم یک ویدئو برای یوتیوب ضبط می کردیم که ایده ی احمقانه به ذهنم رسید. گفتم: “بچه ها! من می توانم به طرف دیوار بدوم!” قرار بود به طرف یک دیوار بدوم و بیفتم زمین. اما صاف خوردم به دیوار. مرا به هلیکوپتر بردند و جراحی ام کردند.» با همه ی این ها، اینطور که به نظر می رسد جو جای زخمش را دوست دارد.

ساندرا بولاک

ساندرا بولاک این جای زخم را از دوران کودکی اش دارد. از قرار معلوم او به درون یک دریاچه افتاده و سرش با یک سنگ برخورد کرده بود. از این جای زخم که در نزدیکی چشم چپ بولاک است، حالا خاطره ای از کودکی پرماجرای او باقی مانده که حتماً تا ابد آن را به یاد خواهد داشت. به علاوه، این جای زخم همیشه به او یادآوری می کند که بیشتر مراقب باشد.

منبع: brightside
دیجیاتو
بدون نظر

ورود