واکنش نیما کرمی ، مجری تلویزیون، به بغل کردن همسرش در برنامه زنده تلویزیونی + ویدئو

واکنش نیما کرمی ، مجری تلویزیون، به بغل کردن همسرش در برنامه زنده تلویزیونی + ویدئو

نیما کرمی ، مجری محبوب تلویزیون، به تازگی همراه با همسرش، خانم زینب زارع، مهمان برنامه شباهنگی با اجرای حامد آهنگی بودند. او در این برنامه در مورد حواشی در آغوش گرفتن همسرش در برنامه زنده تلویزیونی صحبت کرد.

ماجرا از این قرار بود که نیما کرمی و همسرش در ویژه برنامه شب سال نو در یکی از شبکه های تلویزیونی، اجرای برنامه زنده ای را بر عهده داشتند. هنگام تحویل سال نو و بعد از اعلام آغاز سال نوی شمسی، در حالی که برنامه به صورت زنده پخش می شد، همسرش را در آغوش گرفت و عید را به او تبریک گفت؛ حرکتی که نه تنها باعث تعجب خیلی از بینندگان  شد، بلکه حیرت و شوکه شدن همسرش، زینب زارع را نیز در پی داشت.

همین حرکت در آغوش گرفتن خانم زارع حواشی زیادی را به دنبال داشت و مدت ها تیتر اخبار در رسانه های زرد بود. زیرا خیلی از رسانه ها و مردم نمی دانستند که این دو مجری واقعا زن و شوهر هستند!

 

نیما کرمی در پاسخ به سوال حامد آهنگی که از او پرسیده بود «تا حالا همدیگه رو در آغوش گرفتید؟» گفت: «یه بار گرفتیم دیگه بسه!»

این مجری محبوب و باسابقه تلویزیون فرصت حضور در برنامه شباهنگی را مغتنم شمرد و گفت:

«مگر کار بدی کردم؟!». پس از پاسخ منفی حامد آهنگی، دوباره به درخواست او همسرش را در آغوش گرفت.

شیطنت رسانه ای در ماجرای نیما کرمی

او گفت:

«شیطنت رسانه های زرد بود. وقتی من همسرم را بعد از تحویل سال در آغوش گرفتم، نیم ساعت بعد تیتر زدند “مجری آقای تلویزیون مجری خانم تلویزیون را در آغوش گرفت و بوسید” و اصلا ننوشته بودند که خانم مجری همسرش بوده است. آخر مگر می شود؟ بعد از آن، یک سری آدم ها روی این خبر موج سواری کردند.»

زینب زارع، همسر نیما کرمی، که او هم مانند همسرش از مجریان محبوب تلویزیون است، در این مورد گفت:

«واقعا بدون برنامه ریزی بود و من اصلا خبر نداشتم. یهو دیدم نیما من را در آغوش گرفت و گفت عزیزم مبارک باشه.»

او هم از این اقدام همسرش شوکه شده بود و تعجب کرده بود.

نیما کرمی در ۲۳ تیر ۱۳۵۶ در شهر تهران به دنیا آمد و دارای لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه آزاد است. او حدود سال ۱۳۸۵ با زینب زارع که از مجریان توانای کشور به حساب می آیند در رادیو آشنا شد. نیما کرمی درباره این آشنایی اش میگوید:

«وقتی با ایشان برخورد کردم جدا از ظاهرشان ، از نوع برخورد و فعالیت اجتماعی ایشان خوشم آمد و به این نتیجه رسیدیم که ایشان گزینه مناسبی به شمار می روند.»

حاصل ازدواج نیما کرمی با زینب زارع یک دختر بنام نیل است که شب یلدای سال ۹۲ به دنیا آمده و یک پسر بنام محمد کیامهر که متولد ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ است.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

بیوگرافی مسعود روشن‌ پژوه ؛ مجری محبوب و طناز «مسابقه محله»

نادر طالب زاده ، مستند ساز و مجری تلویزیون در سن ۶۹ سالگی درگذشت

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری باسابقه تلویزیون و همسرش

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم ، مجری معروف شبکه خبر

زهرا چخماقی ، مجری خبر ۲۰:۳۰ ، از کما خارج شد

دیجیاتو
بدون نظر

ورود