با آزمون‌های ایران تلنت آشنا شوید

با آزمون‌های ایران تلنت آشنا شوید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از مهم‌ترین کارها برای پیدا کردن شغل مناسب این است که ابتدا با مهارت‌ها، توانایی‌ها، نقاط ضعف و قدرت و همچنین شخصیت خود آشنا شوید. امروزه ابزارهای بسیاری برای سنجش این موارد وجود دارد که برخی از آنها امتحان خود را از نظر میزان اعتبار و درستی پس داده‌اند.

وب‌سایت ایران تلنت به عنوان یکی از بزرگترین مراجع کاریابی در ایران، معتبرترین این ابزارها که شامل تست های خودشناسی و تست‌های مهارت سنجی می‌شوند را گردآوری کرده و آنها را به صورت رایگان در اختیار کارجویان و دیگر افراد قرار داده است تا بتواند به آنها در پیدا کردن مسیر شغلی مناسب، کمک کند. در این مقاله قصد داریم تا تمام این تست‌ها را معرفی کنیم و کارایی که هر کدام دارند را برای شما شرح دهیم.

آزمون هوش ریون

وب‌سایت ایران تلنت به عنوان یکی از بزرگترین مراجع کاریابی در ایران، معتبرترین این ابزارها که شامل تست های خودشناسی و تست‌های مهارت سنجی می‌شوند

تست هوش ریون یکی از تست‌های هوش تصویری است که توسط جان سی ریون در سال ۱۹۳۶ توسعه یافت. هدف اولیه طراحی آزمون ریون، ارزیابی و اندازه‌گیری میزان هوش عمومی افسران نیروی دریایی آمریکا بود. اما از آنجایی که این آزمون در میان روانشناسان نیز بسیار محبوبیت پیدا کرد و توسط آنها بارها و بارها استفاده شد، امروزه به عنوان یکی از تست‌های هوش معتبر شناخته می‌شود.

به صورت کلی، آزمون هوش ریون یک آزمون بصری است و سوالات آن شامل اشکال هندسی انتزاعی می‌شود. برای پاسخ دادن به سوالات این آزمون باید از میان چند گزینه، طرح و قطعه هندسی درست را انتخاب کرد. این آزمون برای رده سنی بزرگسالان و کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد و در سنین بزرگسال، برای سنجش توانایی شناختی افراد و اندازه‌گیری هوش سیال و استدلال انتزاعی طراحی شده است.

ویژگی‌های تست هوش ریون پیشرفته در ایران تلنت

تست هوش در ایران تلنت نسخه استاندارد و همچنین به روز شده این تست می‌باشد که توسط موسسات و روانشناسان متعدد مورد تایید قرار گرفته است. علاوه بر این، این آزمون در ایران‌تلنت ویژگی‌های دیگری نیز دارد که عبارت است از:

  • این آزمون کاملا رایگان است و شما با انجام آن می‌توانید سطح هوش و ضریب هوشی خود را بدون پرداخت هزینه بسنجید.
  • از آنجایی که آزمون هوش ریون غیر کلامی است، به همین دلیل هیچ وابستگی فرهنگی در آن وجود ندارد و همه افراد از فرهنگ‌های مختلف می‌توانند از آن برای سنجش ابعاد هوش عمومی مانند حل مسئله، استدلال قیاسی، رمز گشایی و استدلال استقرایی استفاده کنند.
  • این آزمون در برای استعدادیابی نوجوانان و جوانان، گزینش و استخدام متقاضیان و مطالعات پژوهشی و بالینی کاربرد دارد.
  • آزمون ریون اطلاعاتی کامل درباره عملکرد شناختی افراد ارائه می‌دهد.
  • مهارت دیداری و منطقی را نیز می‌توان با این تست سنجید.

شخصیت شناسی شغلی

وب‌سایت ایران تلنت به عنوان یکی از بزرگترین مراجع کاریابی در ایران، معتبرترین این ابزارها که شامل تست های خودشناسی و تست‌های مهارت سنجی می‌شوند

امکان ندارد صحبت از تست‌های شخصیت شناسی به میان آید و نامی از تست MBTI برده نشود. تست MBTI یک تست شخصیت شناسی است که ایزابل بریگز مایرز و مادرش، کاترین بریگز با الهام از نظریه شخصیت شناسی یونگ، روانشناس معروف آن را طراحی کردند. یونگ معتقد بود که شخصیت افراد به تیپ‌های شخصیتی مختلف تقسیم می‌شود و این تیپ‌های شخصیتی در تست MBTI به ۱۶ دسته تقسیم شدند که با انجام آن می‌توانید متوجه شوید که چه تیپ شخصیتی دارید.

هدف از انجام این تست شناسایی تیپ‌های شخصیتی خوب و جدا کردن آنها از تیپ‌های شخصیتی بد نیست و باید عنوان کرد که در این آزمون هیچ خوب و بدی وجود ندارد. انجام تست MBTI تنها راهی برای شناخت بهتر خود، علاقمندی‌ها، نقاط ضعف و نقاط قوت و همچنین درک انواع شخصیت‌ها برای تعامل بهتر با آنها است.

ویژگی‌های تست شخصیت شناسی MBTI در ایران تلنت

با شرکت در آزمون شخصیت شناسی MBTI ایران تلنت، می‌توانید اطلاعات دقیق و باورنکردنی از خود و نحوه رفتارتان با محیط اطراف بدست بیاورید و برای شغل‌هایی که مناسب با شخصیت‌تان هست رزومه ارسال کنید. این آزمون ویژگی‌هایی دارد که عبارت‌اند از:

  • این آزمون کاملا رایگان است و شما با انجام آن می‌توانید تیپ شخصیتی خود را بدون پرداخت هزینه به دست آورید.
  • نتایج این آزمون منطبق بر آخرین تحقیقات و پیشرفت‌ها در حوزه علم روانشناسی است که توسط روانشناسان بسیاری نیز مورد استفاده و تایید قرار گرفته است.
  • تست MBTI در ایران تلنت مطابق با ساختار کاری ایران طراحی شده و به این ترتیب، می‌توانید نتیجه دقیق‌تری از آن دریافت کنید.
  • تست MBTI ایران تلنت برای انتخاب شغل و مسیر حرفه‌ای، رهبری و مدیریت کارکنان، مشاوره تحصیلی و افزایش بهره‌وری یادگیری، انتخاب رشته، افزایش کیفیت سبک زندگی و روابط اجتماعی،‌ بهبود تصمیم گیری و بهبود مهارت برقراری ارتباط و تأثیرگذاری کاربرد دارد.

تعیین سطح زبان انگلیسی

وب‌سایت ایران تلنت به عنوان یکی از بزرگترین مراجع کاریابی در ایران، معتبرترین این ابزارها که شامل تست های خودشناسی و تست‌های مهارت سنجی می‌شوند

امروزه زبان انگلیسی و دانش آن به یکی از مهم‌ترین فاکتورهای استخدام افراد در سازمان‌ها تبدیل شده و به همین خاطر، کارجویان باید به دنبال راهی باشند که ابتدا میزان توانایی خود در زبان انگلیسی را بسنجند و سپس برای تقویت آن اقدام کنند.

آزمون تعیین سطح ایران تلنت برای ارزیابی سطح عمومی زبان شما طراحی شده و شامل ۶۰ پرسش در بخش‌های Vocabulary ،Grammar ،Listening و Reading است. این آزمون را می‌توانید تنها یک بار و بدون امکان توقف انجام دهید، بنابراین برای انجام آن زمان بگذارید و با دقت تمام به سوالات پاسخ دهید.

ویژگی‌های آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی در ایران تلنت

آزمون تعیین سطح زبان هیچ‌گونه جواب منفی ندارد و شما می‌توانید با آرامش به تمام سوالات آن پاسخ دهید. ویژگی‌های این آزمون در ایران تلنت عبارت است از:

  • این آزمون کاملا رایگان است و شما با انجام آن می‌توانید سطح زبان انگلیسی خود را بدون پرداخت هزینه بسنجید.
  • سوالات و نتایج این آزمون منطبق بر آخرین تحقیقات و پیشرفت‌ها در حوزه آموزش زبان انگلیسی می‌باشد و با خیال راحت می‌توانید به نتیجه آن اعتماد کنید.
  • آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی ایران تلنت با همکاری یک موسسه بین‌المللی در حوزه آموزش زبان انگلیسی طراحی شده است.
  • آزمون تعیین سطح ایران تلنت روشی مورد اعتماد برای اندازه‌گیری سطح مهارت فعلی شما در چهار بخش زبان عمومی شامل واژگان، گوش دادن، گرامر و خواندن است.

آزمون استرانگ

وب‌سایت ایران تلنت به عنوان یکی از بزرگترین مراجع کاریابی در ایران، معتبرترین این ابزارها که شامل تست های خودشناسی و تست‌های مهارت سنجی می‌شوند

برای انتخاب مسیر شغلی و همچنین رشته تحصیلی، باید ابتدا از توانایی‌های خود باخبر شوید. تست استرانگ به شما کمک خواهد کرد که از توانایی‌های خود، در زمینه شغلی و آموزشی آگاه شوید و متناسب با تمایل خود، رشته‌های آموزشی و شغل مناسب خود را انتخاب کنید.

آزمون رغبت‌سنج استرانگ، یک آزمون معتبر در حوزه روانشناسی است که رغبت‌های افراد را در فعالیت‌ها و مشاغل موجود در جامعه می‌سنجد. این پرسشنامه شامل ۲۹۰ سوال است که اطلاعات کاملی درباره انواع تمایل‌های شخصی شما ارائه می‌دهد. در واقع با کمک این آزمون می‌توانید مسیر شغلی و تحصیلی‌ای را انتخاب کنید که با علایق، مهارت‌ها، ارزش‌ها و شخصیت شما سازگار است.

ویژگی‌های تست رغبت‌سنج استرانگ در ایران تلنت

تست رغبت سنج استرانگ به شما سرنخ‌هایی در مورد آنچه باید برای آینده کاری و تحصیلی خود انتخاب کنید، می‌دهد. این آزمون ویژگی‌هایی دارد که این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • این آزمون کاملا رایگان است و شما با انجام آن می‌توانید رغبت‌های خود در فعالیت‌ها و مشاغل موجود در جامعه را بدون پرداخت هزینه بسنجید.
  • پیشنهادات شغلی ارائه شده در نتیجه این آزمون منطبق با اطلاعات بانک مشاغل Onet است.
  • در این آزمون شش رغبت مورد علاقه هر فرد اعم از واقع‌گرایی، جستجوگری، هنری، متهور، اجتماعی و قراردادی سنجیده می‌شود.
  • ترجیح افراد در سی مقیاس، از هنر گرفته تا حقوق، سنجیده می‌شود.
  • در این آزمون نحوه رفتار افراد در سبک یادگیری، کاری، ریسک‌پذیری، رهبری و جهت‌گیری گروهی توصیف می‌شود.

آزمون بارآن

وب‌سایت ایران تلنت به عنوان یکی از بزرگترین مراجع کاریابی در ایران، معتبرترین این ابزارها که شامل تست های خودشناسی و تست‌های مهارت سنجی می‌شوند

یکی دیگر از مواردی که به ما در بهبود روابط کاری کمک می‌کند، تست هوش هیجانی است. هوش هیجانی موجب می‌شود تا روابط بهتر کاری و عاطفی را تجربه کنید و با مدیریت هیجان‌های روزمره، موفقیت بیشتری به دست آورید.

آزمون بارآن در ایران تلنت با ارزیابی پنج مقیاس و پانزده زیرمقیاس، اطلاعات کامل و جامعی در مورد هیجان‌های شما در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا این هیجانات را مدیریت کنید. علاوه بر این، با این آزمون می‌توانید به درک درستی از نقاط قوت و ضعف خود برسید و برای بهبود روابط خود با دنیای اطراف تلاش کنید.

ویژگی‌های تست هوش ‌هیجانی بارآن در ایران تلنت

آزمون بارآن در ایران تلنت گزارش تفصیلی و پیشنهادهایی برای بهبود هر مولفه و ارائه منابع آموزشی در اختیار شما قرار می‌دهد که با کمک آن می‌توانید هوش عاطفی خود را بهبود دهید. این آزمون ویژگی‌های دیگری نیز دارد که این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • این آزمون کاملا رایگان است و شما با انجام آن می‌توانید هوش هیجانی و یا عاطفی خود را بدون پرداخت هزینه بسنجید.
  • این آزمون پنج مقیاس دارد که این مقیاس‌ها شامل هوش درون‌فردی، هوش برون‌فردی، توان سازگاری، کنترل استرس و خلق‌و‌خوی عمومی می‌شود.
  • این آزمون در سازمان‌ها و کلینیک‌های روانشناسی برای سنجش توانایی‌های ارتباطی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • آزمون هوش هیجانی بارآن ایران تلنت توسط محققان و اساتید بررسی شده و در نهایت مورد تایید قرار گرفته است.
  • از این تست برای مشاغلی مانند تدریس، روان‌شناسی، کوچینگ، مشاوره، منتورینگ، روابط عمومی، فروشندگی، راهبری و مدیریت سازمانی که در آنها روابط بیشتر از دیگر مشاغل کاربرد دارد، بسیار استفاده می‌شود.

تست‌هایی که نام بردیم و درباره آنها توضیح دادیم، همگی از مورد اعتمادترین تست‌های شخصیت شناسی و مهارت سنجی هستند و همگی آنها را می‌توانید در ایران تلنت بدون پرداخت هزینه انجام دهید. انواع تست‌های شغلی ایران تلنت، ابزاری هستند برای خودشناسی بهتر و آشنایی بیشتر با مهارت‌ها و توانایی‌های فردی. این نکته را فراموش نکنید که نتیجه این تست‌ها را می‌توانید در رزومه خود در ایران تلنت قرار دهید تا کارفرما در زمان بررسی رزومه شما، این مهارت‌ها را نیز ارزیابی کند.

بدون نظر

ورود