ویدیوی مراسم تشییع پیکر همسر و فرزند حامد سلطانی ، مجری صدا و سیما

ویدیوی مراسم تشییع پیکر همسر و فرزند حامد سلطانی ، مجری صدا و سیما

پیکر همسر و فرزند مجری تلویزیون، حامد سلطانی ، در بیرجند تشییع شد. مراسم تشییع پیکر محمد مهدی سلطانی و فائزه صفری، پسر و همسر حامد سلطانی ، که مجری صدا و سیما و عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، روز گذشته در بهشت متقین شهر بیرجند با حضور جمعیت عظیمی از مردم این شهر برگزار شد.

حامد سلطانی و خانواده وی سه روز پیش دچار حادثه تصادف رانندگی شد و در جریان این سانحه، همسر و پسر یک سال و ۶ ماهه این مجری تلویزیون، جان خود را از دست دادند.

دختر ۸ ساله‌ این مجری محبوب تلویزیون نیز دچار شکستگی ساعد و کتف شده است. خود حامد سلطانی کمی جراحت پیدا کرده اما هم اکنون در سلامتی کامل است و با مشکل خاصی به لحاظ جسمی مواجه نیست.

همسر این مجری شبکه سه سیما، از اهالی خراسان جنوبی و شهر بیرجند است.

جزییات و علت سانحه مرگبار

حامد سلطانی مجری اعجوبه ها، صبح بخیر ایران و مسابقه میدون در ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه صبح ۱۳ خرداد در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس در اثر واژگونی خودروی خود که یک دستگاه سواری ام وی ام بود دچار سانحه رانندگی شد و همسر ۳۳ ساله و فرزند یک سال و نیمه اش در دم جان باختند.

مسئول امور پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان خوروبیابانک با بیان اینکه علت اصلی این حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد:

«این شهرستان حتی یک متر هم جاده ۲ بانده ندارد و جاده های اصلی و روستایی آن ۲ طرفه و حادثه آفرین است.»

کارشناسان با بررسى صحنه سانحه و رد لاستیک بر روى شانه خاکى جاده، بی‌مبالاتی از جانب سازمان استاندارد کشور به علت عدم رعایت نظامات دولتی، بی‌توجهی و بی‌اهمیتی به ایمنی راننده و سرنشینان، تایید ورود و ساخت خودرو فاقد کیفیت، بی‌مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب شرکت یا کارخانه سازنده خودرو به دلیل باز نشدن ایربگ‌های خودرو و بی احتیاطی از جانب راننده خودرو به علت عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگى را علت این سانحه اعلام کردند.

سلطانی

حامد سلطانی متولد ۱۳ آذر ۱۳۶۷ است که در اینستاگرامش نوشته مقداری رسانه، گاهی نگارش و اندکی اجرا! او خود را طراح ، نویسنده، کارگردان، تدوینگر، تهیه کننده و مجری نیز معرفی کرده است.

او مجری و گوینده تلویزیون است که با اجرای برنامه اعجوبه ها و مسابقه میدون به شهرت رسید و اخیرا اجرای برنامه سلام صبح بخیر را بر عهده داشت.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

واکنش نیما کرمی ، مجری تلویزیون، به بغل کردن همسرش در برنامه زنده تلویزیونی + ویدئو

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود