رائفی پور: رامبد جوان برای هر برنامه خندوانه ۱۵۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد + ویدئو

رائفی پور: رامبد جوان برای هر برنامه خندوانه ۱۵۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد + ویدئو

دعوای علی اکبر رائفی پور و رامبد جوان گویا تمامی ندارد و این بار رائفی پور در سخنرانی جدیدی به انتقاد از جوان پرداخته است.

علی اکبر رائفی پور، مدرس و نظریه پرداز ایرانی که با اظهارنظرهای جنجالی اش شناخته می شود، هفته ی گذشته در واکنش به افشاگری های اخیر درباره ی آزار جنسی زنان در سینمای ایران، در توییتی که سر و صدای زیادی به پا کرد، نوشت: «با توجه به آمار بالای تجاوز و تعرض جنسی در سینما و افشاگری های روزانه این جماعت دوزاری علیه هم! به نظر میاد اگر کسانی که بهشون تجاوز نشده اعلام کنند کاربردی تر باشه.»

این توییت انتقاد بسیاری از اهالی سینما را به دنبال داشت و رامبد جوان، مجری مشهور هم از جمله چهره هایی بود که به اظهارات رائفی پور واکنش نشان داد.

جوان در یک استوری اینستاگرامی خطاب به رائفی پور نوشت: «آقای علی اکبر رائفی پور ما توقع و فرض داریم که آدمها ادب و احترام و خانواده دوستی رو سر سفره پدر و مادرشون یاد می گیرن، حالا که والدین شما رنج این تربیت رو برای شما تحمل نکردن، ما جامعه هنری مخصوصا اهالی سینما این زحمت رو به جون میخریم. کفایت میکنه دوباره در مورد خانواده محترم سینما اینطوری اظهارنظر کنین، تا به نحو مقتضی تربیت تون کنیم.»

در ادامه رائفی پور هم با انتشار توییت جدیدی به رامبد جوان و ماجرای سفرش به کانادا کنایه زد.

رامبد جوان برای هر قسمت از برنامه خندوانه چقدر دستمزد می گیرد؟

او در توییتر خود نوشت: «آقای رامبد جوان، پدرم در ارتش هشت سال برای دفاع از دین و ناموس و وطن جنگید و به ما آموخت برای این ارزش ها باید جان داد. گفت پسرم مبادا برای از «ایران» گفتن، از بین المال صدها میلیون بگیری اما فرزندت را در کانادا به دنیا بیاوری! گفت پسرم کافر باش اما منافق نباش.» او این توئیت را با هشتگ «سلبریتی های دوزاری» منتشر کرد.

همچنین پس از این اتفاق، در توییتر و اینستاگرام هشتگی تحت عنوان «گرین کارتت را زمین بگذار» در حمایت از انتقاد علی اکبر رائفی پور از سلبریتی های ایرانی به راه افتاد که اشاره به هنرمندان ایرانی داشت که در حالی به انتقاد از وضعیت کشور می پردازند که خود کشور دیگری را برای زندگی یا تولد فرزند خود انتخاب کرده اند.

علی اکبر رائفی پور حالا در سخنرانی جدیدی بار دیگر به انتقاد از رامبد جوان و دیگر سلبریتی های ایرانی پرداخته است.

او در این سخنرانی گفت:

رامبد جوان و محسن تنابنده را چه کسی می شناخت؟ همین تلویزیون شما را آدم کرد. دار و ندارتان در رانت تلویزیون است.

رامبد جوان برای هر برنامه ی خندوانه ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد.

من با اینکه سمتی هم ندارم اما قبلاً همه ی مال و اموالم را اعلام کرده ام. با پول بیت المال هم مطلقاً سر و کار ندارم. هزینه ی مؤسسه ی من از کمک های مردم تأمین می شود.

شما کار خوبی بکنید ما می گوییم. من برنامه ای مثل خندوانه را خوب می دانم.

می گوید اگر پدر و مادرت تو را تربیت نکرده اند من تو را تربیت می کنم.

جنگ تمام شده بود پدر من هنوز حاضر به برگشتن از جبهه نبود. حالا هم هیچی ندارد، بعد از ظهرها با ماشینش کار می کند. برجی ۶/۵ حقوق بازنشستگی می گیرد. مادرم هم یک زن خانه دار است. در فامیل مان هم نه یک مسئول هست نه یک روحانی.

همچنین رامبد جوان در واکنش به هشتگ «گرین کارتت را زمین بگذار» در ویدئویی کوتاه که در پشت صحنه ی برنامه «خندوانه» ضبط شده بود، در خطاب به مخاطبان صفحه ی خود گفت: «یک جنبشی راه افتاده که خطاب به چهره هایی که گرین کارت دارند می گویند گرین کارتت را زمین بگذار. یک دوستانی آمده اند این هشتگ را در صفحه ی من هم نوشته اند. اما باید بگویم که من گرین کارت ندارم.»

 

بیشتر بخوانید:

رامبد جوان: از سفر به کانادا پشیمان نیستم! + ویدئو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود