سلبریتی های هالیوودی که به تازگی صاحب فرزند شده اند

سلبریتی های هالیوودی که به تازگی صاحب فرزند شده اند

از قرار معلوم در سال های اخیر میل به فرزندآوری در هالیوود افزایش چشمگیری داشته و بسیاری از چهره های تراز اول آن صاحب فرزند شده اند. و با توجه به اخباری که از هالیوودی ها و فرزندان در راه شان به گوش می رسد، به نظر می رسد این وضع حالا حالاها ادامه خواهد داشت.

در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که به تازگی صاحب فرزند شده اند.

اد شیرن و چری سیبورن

اد شیرن، خواننده ی مشهور که سابقه ی دریافت جایزه گرمی را هم دارد، با به دنیا آمدن دختر دومش، حالا صاحب ۲ فرزند شده است. او و همسرش، چری سیبورن در ماه مه سال میلادی جاری با انتشار تصویری از یک جفت جوراب نوزادی سفید از بچه دار شدن دوباره ی خود خبر دادند. شیرن پیش تر در تاک شوی الن دیجنرس گفته بود از زمانی که پدر شده هدف پیدا کرده و این اتفاق چیزی را وارد زندگی او کرده که از کارش برایش مهم تر است.

کریس پرت و کاترین شوارتزنگر

کریس پرت و همسرش، کاترین شوارتزنگر اولین بار در سال ۲۰۲۰ صاحب دختری به لیلا شدند. پرت از همسر قبلی خود، آنا فاریس هم یک پسر ۹ ساله دارد. در ماه مه سال میلادی جاری، لیلا صاحب یک خواهر به نام الوییز کریستینا شد. این زوج البته تمایلی به نمایش چهره ی فرزندان خود در شبکه های اجتماعی ندارند و به همین دلیل تاکنون تصویری از فرزند دوم آن ها منتشر نشده است.

جیسون استاتهام و رزی هانتینگتون

جیسون استاتهام در ۵۴ سالگی صاحب یک دختر شد که در فوریه ی سال میلادی جاری به دنیا آمد. نامزد او، رزی هانتینگتون تصاویری از فرزند دوم خود منتشر کرده است. این مدل ۳۵ ساله همچنین گفته دوست دارد فرزندان بیشتری از استاتهام داشته باشد و اختلاف سنی ۲۰ ساله اش با او، برایش مسأله ای نیست.

آرون پال و لورن پارسکیان

آرون پال و همسرش، لورن پارسکیان در ماه مارس سال میلادی صاحب دومین فرزند خود، پسری به نام رایدن شدند. پال پسرشان را مهربان و کنجکاو توصیف کرده است. به گفته ی او، دختر ۴ ساله شان شیفته ی برادر کوچک خود است و همیشه دلش می خواهد او را فشار دهد و با او مثل یک عروسک کوچک رفتار می کند.

جالب است بدانید که همبازی پال در سریال محبوب «برکینگ بد» (Breaking Bad) برایان کرانستون، پدرخوانده ی دختر پال است.

ریانا و ایسپ راکی

ریانا که در طول دوران بارداری خود به خاطر استایل های ویژه اش بسیار مورد توجه قرار گرفت، در ماه مارس سال میلادی جاری، صاحب اولین فرزند خود از شریک زندگی اش، ایسپ راکی شد. فرزند این زوج یک پسر است.

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز

رونالدو پس از ۳ فرزند، در ماه اکتبر سال میلادی جاری صاحب چهارمین فرزند خود از شریک زندگی اش، جورجینا رودریگز شد. البته این زوج در ابتدا قرار بود صاحب یک دختر و پسر دوقلو شوند اما متأسفانه پسر آن ها هنگام تولد از دست رفت و تنها دخترشان باقی ماند.

رونالدو کمی بعد تصویری از خانواده ی پرجمعیت خود به همراه دختر تازه به دنیا آمده اش در اینستاگرام خود منتشر کرد و از همه ی کسانی که پس از انتشار خبر غم انگیز از دست رفتن پسرش، عشق، حمایت و احترام خود را به خانواده ی او ابراز کرده بودند، تشکر کرد.

کایلی جنر و تراویس اسکات

کایلی جنر فوریه ی سال میلادی جاری با انتشار یک عکس سیاه و سفید از دست فرزند تازه به دنیا آمده ی خود، خبر تولد او را اعلام کرد. جنر و شریک زندگی اش، تراویس اسکات صاحب یک پسر شده اند. این زوج یک دختر ۴ ساله به نام استورمی هم دارند.

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس امسال صاحب اولین فرزند خود از همسرش، کوک مارونی شد. این زوج هیچ اطلاعاتی درباره ی تاریخ تولد و جنسیت فرزندشان منتشر نکرده اند.

اشلی گراهام

اشلی گراهام، مدل سایز بزرگ مشهور از همسر خود جاستین اروین، صاحب ۳ پسر به نام های آیزاک، ملاچی و رومن شده است، که ۲ تای آخری دوقلو هستند و در ماه ژانویه ی سال میلادی جاری به دنیا آمده اند. به گفته ی گراهام، پسران دوقلویش بزرگ ترین معلم های او هستند و به او یادآوری می کنند که توان انجام کارهای دشوار را دارد.

منبع: brightside
بدون نظر

ورود