انتشار تصاویر جدیدی از فصل ۵ سریال سرگذشت ندیمه با حضور الیزابت ماس

انتشار تصاویر جدیدی از فصل ۵ سریال سرگذشت ندیمه با حضور الیزابت ماس

پلت فرم Hulu درام دیستوپیایی سرگذشت ندیمه یا The Handmaid’s Tale با بازی الیزابت ماس ​​در نقش جون آزبورن اعلام کرد که این سریال سپتامبر ۲۰۲۲ برای فصل ۵ باز می گردد.

تصاویر فصل ۵ سریال The Handmaid’s Tale عواقب کارهای جون را نشان می دهد. داستان سریال سرگذشت ندیمه بر اساس رمان مارگارت اتوود به همین نام در سال ۱۹۸۵، نوشته شده و در سال ۲۰۱۷ از پلت فرم Hulu پخش شد. این سریال دیستوپیایی با بازی الیزابت ماس ​​در نقش جون آزبورن یکی از محبوب ترین سریال های اصلی هولو است. در سال ۲۰۲۱، فصل چهارم The Handmaid’s Tale منتشر شد. این سریال به دلیل فضایی متفاوت از گیلیاد و پیچش های اصلی داستان، شاهد تجدید علاقه بینندگان بود.

سریال The Handmaid’s Tale  در سال ۲۰۲۰، قبل از پخش فصل ۴، برای فصل ۵ تمدید شد. پس از اینکه جون مرگ وحشیانه فرد واترفورد (جوزف فاینس) را سازماندهی کرد و با یک یادداشت مبهم به پایان رسید، طرفداران در فصل ۴ گمانه زنی کردند که سریال چه زمانی به پایان می رسد. از زمان معرفی فصل پنجم Handmaid’s Tale، به‌روزرسانی‌های کمی از فصل جدید ارائه شده است. آنچه تاکنون می دانیم شامل پیوستن کریستین کو به بازیگران در نقش لیلی، رهبر مقاومت، و الکسیس بلدل (بازیگر نقش امیلی/افگلن) که با شروع فصل ۵ خارج می‌شود.

حالا با اعلام هولو کاملا مشخص شده است که این درام تحسین شده چه زمانی بازخواهد گشت. Hulu ضمن انتشار اولین تصاویر فصل ۵ سریال The Handmaid’s Tale اعلام کرد این سریال در ۱۴ سپتامبر پخش خواهد شد.

فصل جدید با نمایش دو قسمت آغاز خواهد شد، سپس قسمت های بعدی آن به صورت هفتگی منتشر می شود. طبق لاگ لاین رسمی، “جون با عواقب قتل فرمانده واترفورد مواجه است و تلاش می کند هویت و هدف خود را از نو تعریف کند.

بازیگران و داستان فصل ۵

اولین نگاه هولو به فصل پنجم سریال The Handmaid’s Tale تصویری کلوزآپ از جون و تصویری از سرنا (ایون استراهوفسکی) را نشان می‌دهد که در لباس تشییع جنازه مورد تحسین قرار گرفته است.

در فیلم The Handmaid’s Tale، آن داود، مدلین بروور، بردلی ویتفورد، مکس مینگلا، او-تی فاگبنل، سمیرا وایلی و سام جیگِر نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. در واقع، به نظر می‌رسد که شخصیت‌های کلیدی همچنان درگیر نبرد علیه گیلیاد هستند، همانطور که در خلاصه داستان رسمی هولو آمده است:

“فرمانده لارنس با عمه لیدیا کار می‌کند. او تلاش می‌کند گیلیاد را اصلاح کند و قدرت را به دست آورد. جون، لوک و مویرا از راه دور با گیلیاد مبارزه می‌کنند و به ماموریت خود برای نجات و اتحاد مجدد با هانا ادامه می دهند.”

در حال حاضر، هنوز مشخص نشده است که غیبت امیلی (بلدل) چگونه در فصل ۵ توجیه می شود. سریال The Handmaid’s Tale پس از چهار فصل تلاش موفق (و شکست خورده) برای فرار از گیلیاد، لحظات تکان دهنده و خشونت گرافیکی، می تواند از فصل ۵  به عنوان جذاب ترین فصلش با رونمایی کند.

سریال The Handmaid’s Tale همچنان در پخش موفقیت عمل می کند و هولو باز هم روی این سریال دیستوپیایی سرمایه گذاری می کند. این سریال فصل اول رمان اتوود را به طور کامل پوشش می دهد و مشخص نیست که چه زمانی داستان جون را به پایان خواهد رساند.

 هولو در حال حاضر روی حقوق دنباله اتوود، The Testaments سرمایه گذاری کرده است، که داستان آن ۱۵ سال پس از وقایع The Handmaid’s Tale می گذرد. فعلا جون باید بر مجموعه جدیدی از موانع غلبه کند زیرا با عواقب کارهای خود در فصل آینده مقابله می کند. فصل پنجم The Handmaid’s Tale در ماه سپتامبر در پلت فرم هولو پخش می شود.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

احتمال پایان یافتن The Handmaid’s Tale در فصل ۵ و شروع The Testaments

سوالات و تئوری‌های مهم در آستانه اپیزود پایانی فصل چهارم The Handmaid’s Tale

زنان مختلف در سریال The Handmaid’s Tale چگونه دسته بندی می شوند؟

چرا سریال The Handmaid’s Tale باید در فصل چهارم به پایان برسد؟

روایت هولناک دختری که «سرگذشت ندیمه» در دنیای واقعی را تجربه کرده است

نسخه نسوز کتاب «سرگذشت ندیمه» ساخته و به حراج گذاشته شد

منبع: screenrant
دیجیاتو
بدون نظر

ورود