کنایه سنگین علی اکبر رائفی پور به ترلان پروانه و سحر قریشی + ویدئو

کنایه سنگین علی اکبر رائفی پور به ترلان پروانه و سحر قریشی + ویدئو

علی اکبر رائفی پور، مدرس و نظریه پرداز جنجالی، در ادامه ی انتقاداتش به سلبریتی های ایرانی و جنبش «من هم» (می تو / Me Too) ایران، این بار به بازیگران زن و ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی درباره ی آزار جنسی زنان تاخت.

رائفی پور مدتی قبل در واکنش به افشاگری های اخیر درباره ی آزار جنسی زنان در سینمای ایران، در توییتی کنایه آمیز که سر و صدای زیادی به پا کرد، نوشت: «با توجه به آمار بالای تجاوز و تعرض جنسی در سینما و افشاگری های روزانه این جماعت دوزاری علیه هم! به نظر میاد اگر کسانی که بهشون تجاوز نشده اعلام کنند کاربردی تر باشه.»

این توییت انتقاد بسیاری از اهالی سینما را به دنبال داشت و پس از این اتفاق، در توییتر و اینستاگرام دو هشتگ تحت عنوان «سلبریتی دوزاری» و «گرین کارتت را زمین بگذار» در حمایت از انتقاد علی اکبر رائفی پور از سلبریتی های ایرانی به راه افتاد. هشتگ دوم اشاره به هنرمندان ایرانی داشت که در حالی به انتقاد از وضعیت کشور می پردازند که خود کشور دیگری را برای زندگی یا تولد فرزند خود انتخاب کرده اند.

رائفی پور در سخنرانی های اخیر خود کماکان به این موضوع می پردازد و در تازه ترین اظهاراتش کنایه های سنگینی به بازیگران زن ایرانی از جمله ترلان پروانه و سحر قریشی زده است. او در اینباره گفت:

سلبریتی یعنی دوزاری! معنی دیگری هم ندارد!

یک جغله دخترشان افتاد در فوتبال مان، پنجاه تا فوتبالیست مان را هوا کرد! اسم نمی برم!

مهدی طارمی تا از دست یکی شان راحت شد، دارد یک جای دیگر افتخارآفرینی می کند!

طرف چه کار کرده که صدای تتلو را هم درآورده!

ادعاهای اخیر در فضای مجازی درباره ی آزار جنسی زنان موضوع دیگری بود که رائفی پور در صحبت های خود به آن پرداخت. وی از مطرح کردن آشکار و با جزئیات این موضوع انتقاد کرد. او در اینباره گفت:

به تو تعرض کردند؟ بیا بگو به من تعرض کردند. تو نشستی داستان پورن نوشتی!

نحوه ی تعرضش را هم توضیح داده! جوان و نوجوان ما آن را بخواند چه؟

اگر تعرض شده بروید شکایت کنید، پدرشان را هم درآورید! به خدا قسم که من نفر اول پشت تان می ایستم!

تعرض بد است. می خواهد کار یک هنرپیشه باشد، یا یک قاری قرآن، یا یک خلبان یا یک ملوان! کار هر کس باشد بد است!

طرف نوشته من هر هفته که می رفتم پیش آن شخص، به من تعرض جنسی می کرد! یعنی تو همان هفته ی اول نفهمیدی؟ بعد الان یادش افتادی؟

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • من خرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    حرف حساب جواب نداره.