بازیگران سریال «بازی تاج و تخت» حالا کجا و مشغول چه کاری هستند؟

بازیگران سریال «بازی تاج و تخت» حالا کجا و مشغول چه کاری هستند؟

سریال فانتزی – ماجراجویانه ی «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) بسیاری از تخیلات ما را در سرزمین خیالی وستروس به تصویر کشید. و حالا شاید خیلی هایمان کنجکاو باشیم بدانیم بازیگران این سریال که سال ها آن را دنبال کردیم، از زمان اتمام سریال در سال ۲۰۱۹ مشغول چه کاری بوده اند.

میسی ویلیامز

نقش «آریا استارک» در سریال «بازی تاج و تخت» اولین تجربه ی بازیگری میسی ویلیامز بود و او وقتی بازی در این سریال را آغاز کرد هنوز دختری نوجوان بود. ویلیامز که حالا دهه ی ۲۰ زندگی خود را سپری می کند، در پروژه های زیادی حضور یافته است. او اخیراً در سریال «پیستول» (Pistol) بازی کرده است و در آن نقش یک مدل پانک که با گروه موسیقی «پیستولز» و ویوین وستوود، طراح مد همکاری داشت را ایفا کرده است.

سوفی ترنر

سوفی ترنر هم فعالیت بازیگری خود را با نقش «سانسا استارک» در سریال «بازی تاج و تخت» آغاز کرد و بعد از این سریال بسیار مشغول بوده است. ترنر در سال ۲۰۱۹ با جو جوناس، خواننده ی مشهور ازدواج کرد و این زوج در سال ۲۰۲۰ صاحب یک دختر شدند. او به مجموعه فیلم «مردان ایکس» (X-Men) هم پیوست و در آن نقش جین گری/ ققنوس سیاه را ایفا کرد.

کیت هرینگتون

فعالیت بازیگری کیت هرینگتون سال ها پیش از بازی در نقش «جان اسنو» در سریال «بازی تاج و تخت» آغاز شده بود. او بعد از پایان سریال «بازی تاج و تخت»، با رز لزلی، همبازی اش در این مجموعه ازدواج کرد و صاحب یک فرزند شد. هرینگتون در این مدت پرکار هم بوده است، از جمله بازی در سریال «عشق امروزی» (Modern Love) که درباره ی عشق و ارتباطات انسانی بود.

پیتر دینکلیج

پیتر دینکلیج برای بازی خود در نقش «تیریون لنیستر» سریال «بازی تاج و تخت»، هم یک جایزه امی و هم یک جایزه گلدن گلوب دریافت کرد. او به تازگی توانایی های بازیگری و خوانندگی خود را در فیلم «سیرانو» (Cyrano) به رخ کشیده است. دینکلیج در این فیلم نقش اصلی یعنی سیرانو را برعهده داشته است. داستان فیلم درباره ی سیرانو، مردی است که خود روی خواستگاری کردن از زن مورد علاقه اش را ندارد و به همین دلیل به مرد دیگری کمک می کند با نوشتن نامه های عاشقانه دل او را به دست آورد.

گوئندولین کریستی

گوئندولین کریستی بعد از سریال «بازی تاج و تخت» فعالیت خود را در تئاتر پی گرفت. او با نمایش «رؤیای شب نیمه تابستان» (A Midsummer Night’s Dream) که از آثار شکسپیر است، در لندن به روی صحنه رفت. کریستی نقش کوتاهی هم در فیلم «تاریخچه شخصی دیوید کاپرفیلد» (Personal History of David Copperfield) ایفا کرد و پروژه های زیاد دیگری هم برای آینده در دست دارد، از جمله نقشی در سریال جدید نتفلیکس درباره ی «ونزدی آدامز»، دختر خانواده ای تخیلی که سوژه ی انیمیشن «خانواده آدامز» (Adams Family) بود.

امیلیا کلارک

«مادر اژدهایان» در زمان پخش سریال «بازی تاج و تخت» و بعد از آن به یک ستاره سینما بدل شد. یکی از کارهای جدید امیلیا کلارک فیلم «آخرین کریسمس» (Last Christmas)، درباره ی زنی است که به معنای واقعی بخشندگی پی می برد.

لنا هیدی

لنا هیدی هم که در سریال «بازی تاج و تخت» نقش «سرسی لنیستر» را برعهده داشت، از زمان پایان این سریال مشغول بوده است. او در چند سریال بازی کرد و اخیراً نیز در فیلم «میلک شیک باروتی» (Gunpowder Milkshake) نقش آفرینی کرده است.

ناتالی دورمر

ناتالی دورمر پس از بازی در نقش «مارجری تایرل» سریال «بازی تاج و تخت» در یک فیلم درام جنایی – فانتزی به نام «داستان عامه پسند: شهر فرشتگان» (Penny Dreadful: City of Angels) نقش آفرینی کرد که داستان آن در نیویورک دهه ۳۰ میلادی روایت می شد.

توماس برودی سنگستر

توماس برودی سنگستر شاید هنوز با نقشش به عنوان پسربچه ی شیرین فیلم کمدی رمانتیک «در واقع عشق» (Love Actually) به یاد آورده می شود، اما بسیاری هم او را با نقش «جوجن رید» سریال «بازی تاج و تخت» می شناسند. او بعد از این مجموعه، در سریال محبوب «گامبی وزیر» (The Queen’s Gambit) در نقش بنی والتز، قهرمان شطرنج ظاهر شد. برودی در سریال «پیستول» هم حضور داشته و با میسی ویلیامز همبازی شده است.

نیکولای کاستر والدو

«جیمی لنیستر» سریال «بازی تاج و تخت» در ابتدا یک ضدقهرمان بود اما رفته رفته به یک قهرمان بدل شد. نیکولای کاستر والدو پس از این سریال، در نقش های جدیدی ظاهر شد. او در فیلم «در برابر یخ» (Against the Ice) نقش آفرینی کرد که فیلمنامه ی آن اثر خودش بود. این فیلم درباره ی دو کاشف است که در سرزمین پوشیده از یخ گرینلند تنها می مانند و مجبور می شوند برای زنده ماندن بجنگند.

ناتالی امانوئل

«میساندی» سریال «بازی تاج و تخت» از زمان اتمام این مجموعه بسیار مشغول بوده است. او در فیلم «چهار عروسی و یک تشییع جنازه» (Four Weddings and a Funeral) بازی کرد، به مجموعه فیلم «سریع و خشن» (Fast & Furious) پیوست و پروژه های زیاد دیگری هم برای آینده در دست دارد.

آیزاک همپستد رایت

آیزاک همپستد رایت زمانی که بازیگری را شروع کرد تنها ۱۱ سال داشت. او و همبازی هایش در سریال «بازی تاج و تخت»، میسی ویلیامز و سوفی ترنر هنوز با یکدیگر دوست هستند. همپستد بعد از این سریال مدتی از بازیگری فاصله گرفت اما در سال ۲۰۲۱ با فیلم علمی تخیلی «مسافران» (Voyagers) که درباره ی یک گروه فضانورد بود، به عرصه ی بازیگری بازگشت.

الفی آلن

الفی آلن هم بعد از سریال «بازی تاج و تخت» بسیار مشغول بوده است. او در پروژه های متنوعی حضور داشته، از سریال جنایی «مزرعه عمارت سفید» (White House Farm) گرفته تا فیلم کمدی «چگونه به یک دختر شخصیت دهیم» (How to Build a Girl) که درباره ی یک نوجوان است که می خواهد خبرنگار حوزه موسیقی شود.

جک گلیسون

جک گلیسون یک بار گفته بود بعد از سریال «بازی تاج و تخت» بازیگری را ادامه نخواهد داد. در حقیقت، او می خواست ادامه تحصیل دهد و دکترایش را بگیرد. اما این اتفاق به طور کامل رخ نداده است و او بعد از این سریال چند نقش دیگر هم بازی کرد، از جمله در فیلم کمدی «دوست پسر ربکا» (Rebecca’s Boyfriend).

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود