ماجرای ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی و واکنش پیمان معادی + ویدئو

ماجرای ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی و واکنش پیمان معادی + ویدئو

پس از اعلام رسمی توقیف فیلم «برادران لیلا» از سوی سازمان سینمایی کشور، اخباری مبنی بر ممنوع الکار شدن نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی به دلیل بوسه جنجالی آن ها در جشنواره کن منتشر شد که واکنش های زیادی را در پی داشته است.

حضور عوامل فیلم «برادران لیلا» در جشنواره کن با حواشی زیادی همراه بود اما یکی از جنجالی ترین این حواشی، بوسه ی نوید محمدزاده، بازیگر فیلم «برادران لیلا» و همسرش فرشته حسینی روی فرش قرمز جشنواره کن بود که با واکنش های زیادی در ایران مواجه شد.

پس از این اتفاق، در نشست خبری فیلم «برادران لیلا» از نوید محمدزاده درباره ی این بوسه ی جنجالی سؤال شد که او در پاسخ، این کار را در راستای قدردانی از همسرش و احترام به عشق توصیف کرد. محمدزاده در اینباره گفت: «درباره آن بوسه باید بگویم که زنم است و دوست داشتم ماچش کنم. به نظرم واکنش‌ها به این ماجرا هم بیشتر مثبت بوده است. واقعیتش در دوره‌ای که زندگی می‌کنیم، به نظرم واجب است که به عشق احترام بگذاریم. در شرایط امروزی، آدم‌ها با هم مهربان نیستد، برخورد خوبی با یکدیگر ندارند، حواس‌شان به یکدیگر نیست. من وظیفه‌ام بود که حتما از کسی که باعث شد زندگی من آرامش داشته باشد، قدردانی کنم.»

ماجرا اما به اینجا ختم نشد و انتقادها از این زوج کماکان ادامه یافت.

حالا طی روزهای گذشته اخباری درباره ی ممنوع الکار شدن نوید محمدزاده و فرشته حسینی به دلیل این حرکت جنجالی منتشر شده است.

این خبر واکنش مدیر روابط عمومی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یزدان عشیری را در پی داشت. عشیری این شایعه را رد و تأکید کرد تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

مدیر روابط عمومی معاونت سینمایی گفت: «این خبر صرفاً نوعی گمانه زنی است و صرفاً بر اساس شنیده‌ ها نقل شده است و صحت ندارد.»

وی ادامه داد: «اصل خبری که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متقن و قابل استناد است، خبر عدم احراز هویت فیلم سینمایی برادران لیلا تا اطلاع ثانوی است. این خبر را عطف به موضوعی که اکنون خدمت شما و مخاطبانتان اعلام می کنم، صحت موضوعش را در نقل مستقیم خبر از سوی ما در رسانه های کشور، به سادگی می توان تأیید کرد.»

یزدان عشیری تأکید کرد: «ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرشان موضوع جداگانه دیگری است. رفتار محمدزاده حرکت غیرشرعی نبود اما مغایر عرف بود که ممکن است کسانی هم عصبانی شوند. این حرکت تنبه می خواهد نه تنبیه. بهتر است هنرمندان ما از موقعیت های بین المللی به نفع فرهنگ این سرزمین استفاده کنند. تا این زمان هیچگونه جمع بندی رسمی درباره ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرش انجام نشده است. هیچ منبع رسمی هم تا بدین لحظه در این باره صحبت نکرده و موضع گیری رسمی نداشته است.»

وی در پاسخ به این موضوع که چقدر احتمال دارد نوید محمدزاده و فرشته حسینی به دلیل رفتارشان در حاشیه جشنواره کن ممنوع الکار شوند گفت: «در بحث‌های حقوقی معمولاً نمی توان با احتمال و اما و اگر سخن گفت. در این بین توصیه می کنم مردم به گمانه زنی‌ها اعتنایی نکنند و به التهاب موضوع بیهوده دامن نزنند. سینمای ما در حال حاضر به قدر کافی مشکلات عدیده دارد و با چنین چالش‌هایی روبه روست که توصیه می کنم در این ماجرا با آرامش و خویشتن داری رفتار شود تا بیش از پیش به آرامش سینما کمک کنیم. دامن زدن به اخبار جعلی خوب نیست و تأثیر مثبتی هم در فضای جامعه ندارد. همین دامن زدن به موضوع شاید فضایی ایجاد کند تا ارزش گذاری دقیقی نسبت به رفتار سلبریتی های کشورمان در خارج از کشور انجام نگیرد.»

همچنین پیمان معادی، یکی دیگر از بازیگران فیلم «برادران لیلا» روز گذشته در بخشی از گفتگوی زنده ی ایسنتاگرامی خود با کیوان کثیریان، منتقد سینما درباره ی بوسه جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره کن هم صحبت کرد. او گفت این یک مسأله ی شخصی است.

 

بیشتر بخوانید:

علت توقیف «برادران لیلا» و واکنش سعید روستایی به این خبر

همه چیز درباره سعید روستایی و فیلم «برادران لیلا»

انتقاد از بوسه جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی آنتن زنده تلویزیون + ویدئو

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • جواد تیر ۴, ۱۴۰۱

    اینکه چیزی نیست یه بوسه ساده هست تا سال های بعد همین جماعت به نشانه قدردانی از همسرشان روی فرش قرمز حصیر پهن میکنن و روی هم میریزن و بعدش میگن این یه ابراز علاقه ساده هست و ایشون هم همسرم هست و مشکلی هم نداره… یه عده هم همیشه پشت سرشون هستن انگار اینا پیغمبر خدا هستن.

    • سیامک قدرتی تیر ۴, ۱۴۰۱

      در سرزمین من مردم با نفرت بیشتری به بوسه ی دو عاشق نگاه می کنند تا به صحنه ی یک اعدام ، زندگی با چنین مردمی دردناک است.
      دکتر شریعتی بزرگ

    • مارکوپولو تیر ۴, ۱۴۰۱

      ای بابایه دونه بوسه زن شوهروسط جشنواره خارج درانظارجلوی دوربین چیز مهمی نیست!دفعه بعدپدرومادرش روببردروی فرش قرمزجلوی همان دوربینهای فیلمبرداری وبعدازدرآوردن زیرپوش عمل سکس انجام بدن،پدرومادرش هم زن وشوهرهستندخواهر ایشون هم حتما یکی دوتاهمسرداره وزن وشوهرهستندبه نظرم بوسه که هیچ،رابطه جنسی دسته جمعی وخانوادگی وسط فرش قرمزجشنواره کن به همراه«پدرومادروخواهر»ازدیدسلبریتیهاهیچ اشکالی نداره!خداروچه دیدی شایددفعه بعدمدت ویزاشون رودو سه برابرالان بیشترتمدیدکردندبرای تشویق کردنشون

  • سمین تیر ۴, ۱۴۰۱

    بدم میاد از این لوس بازیا خب که چی تو خونت هر کاری دوست داری بکن نه که جلوی چشم هزاران نفر..از فردا پس همه تو کوچه خیابون بچسبند به زناشون ماچشون کنن بگن ابزار عشقه

  • مارکوپولو تیر ۵, ۱۴۰۱

    اصل ماجرامیدونیدچیه؟کشوری به نام فرانسه که درجریان اون زلزله بزرگ دهه هفتادفکرکنم رودباریاشهرساری درشمال ایران بود میادکیسه های خون آلوده به«ایدز» تواون شلوغی،بلبشوآنهم به طورعامدانه به ایران میده به اسم کمک های انسان دوستانه!که شروع بیماری ناشناخته«ایدز»درایران بود،این کشوربدسابقه،غیر ممکنه که درقالب سینما،بازهم«زهر»خودشونریزه،هدف گسترش بی حیایی وبی شرمی درجامعه ایران هست وجالبه که بلافاصله جایزه آن راهم بادادن ویزاودعوتنامه به گروه خاصی ازسلبریتیها که دستشون برای اکثر مردم روشده میدهند،مثل دفعه قبلشون سلبریتی بنام میناوحیدگفته بود«دست دادن باآقایون ومردهابه خاطراینکه یک لحظه هست ایرادنداره!»بلافاصله برای جشنواره اسکاردعوتش کردندجایزه یکی از بهترین نقش های بازیگرای زن روبه خاطرگسترش بیحیایی درخانواده های ایران بهش دادن،یه کم دقت نظرهمه داشته باشیم میفهمیم که اینهادقیقابرای تغییر رفتارها،پاشوندن اخلاق درجامعه ایران دارندکارمیکنندوجایزه هم دارن بهشون میدن،بیشترش کنندسال به سال جامعه،تاخانواده درایران بیشرم وحیاتربیت بشه وباربیادازطرق بدآموزی سلبریتی هاویادگیری الگوی رفتاری زشت رفتاری برای نوجوانان درآینده