واکنش احسان کرمی به انتقادها از حضورش در عروسی ساسی مانکن + ویدیو

واکنش احسان کرمی به انتقادها از حضورش در عروسی ساسی مانکن + ویدیو

احسان کرمی، بازیگر، مجری و خواننده ایرانی، به حواشی ایجاد شده در مورد حضور خود به همراه برزو ارجمند در جشن عروسی ساسی مانکن بعد از ماجرای غم انگیز ریزش ساختمان متروپل واکنش نشان داد.

عروسی مجلل ساسی مانکن و نامزدش بیتا در ۸ خرداد در هتل هیلتون بورلی هیلز آمریکا با حضور جمعی از چهره های ایرانی مشهور ساکن خارج کشور برگزار شد.

از این مراسم عکس ها و ویدئوهای فراوانی توسط مهمانان منتشر شده است و همین تصاویر نشان می دهد احسان کرمی و بروز ارجمند نیز در این مراسم عروسی حضور داشتند.

احسان کرمی و برزو ارجمند مدتی است برای اجرای نمایشی به نام «پازل» که نویسندگی و کارگردانی آن را به طور مشترک انجام داده اند، به آمریکا رفته بودند.

مراسم عروسی در روزهایی که ملت ایران به دلیل فاجعه ی متروپل در غم و سوگواری به سر می برد برگزار شد. بنابراین، به مذاق برخی کاربران خوش نیامد و با انتشار تصاویر احسان کرمی و برزو ارجمند در این مراسم، منتقد حضور آن ها نیز شده اند.

پاسخ احسان کرمی

احسان کرمی در یک لایو اینستاگرامی دقایقی با آرش نصیری به گفت و گو نشست.

در خلال این مصاحبه، وقتی از او در مورد حواشی حضورش در مراسم عروسی ساسی مانکن (ساسان حیدری) سوال شد گفت:

«در مورد اینکه چرا ما به عروسی رفتیم یک امر شخصی است. به آدم هایی که به من حمله کردند که چرا به عروسی رفتی، هیچ توضیحی لازم نمی دونم بدم که چرا رفتم عروسی. یا چرا نرفتم عروسی. یا چرا رفتم کنسرت، چرا نرفتم کنسرت. این یک امر شخصی است. این حاشیه ها از خیلی وقت پیش تلاش می شد. که برایم حاشیه بسازند.»

«بروز (برزو ارجمند) آدم بسیار کم حاشیه ایه. منم آدم کم حاشیه ای هستم. منتها به دلیل یک سری حرف ها و یک سری کوتاه نیامدن ها از بعضی از مواضع، یک کسانی بودند که می خواستند این حواشی را برای من درست کنند. حالا دنبال بهانه می گشتند. درواقع ، لازم نمی دانم توضیحی دهم. از خیلی وقت پیش تلاش می شد تا برایم حاشیه بسازند و دنبال بهانه بودند.»

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

تصاویر برزو ارجمند و احسان کرمی در عروسی ساسی مانکن!

مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • رجب صفروف تیر ۱۶, ۱۴۰۱

    عزای عمومی کی؟نکنه منظورتون متروپل آبادان هست؟اعلام عزابعد از چهاروز؟زیاد عزاداری نکنید والله از پا در اومدید خسته میشید بفرمایید بنشینید.همونطور که گفتند رفتن عروسی شخصیه و به کسی ربطی نداره.نان پدر وشیر مادر حلالت زدی توخال.جواب دندان شکن.