خواننده آهنگ «مثلا روم زوم کنی» نیز وارد دنیای بازیگری شد!

خواننده آهنگ «مثلا روم زوم کنی» نیز وارد دنیای بازیگری شد!

حتما اسم زانکو تا به حال به گوشتان نخورده است؛ آن هم در عرضه موسیقی. اما شکی نداریم که آهنگ «مثلا روم زوم کنی» را جایی شنیده اید.

خواننده این قطعه هنرمند جدیدی به نام زانکو است که با خواندن این آهنگ به ناگهان معروف شد؛ خواننده ای که هنوز وارد دنیای موسیقی نشده، پا به عرصه بازیگری گذاشته است.

زانکو

زانکو، هنرمند جدید تازه واردی است که هنوز اطلاعات شخصی زیادی از او در دسترس نیست. این خواننده که تا کنون چند تک آهنگ با صدای خود منتشر کرده به تازگی برای بازی در فیلم سینمایی رقصنده جلوی دوربین رفته است.

بازی زانکو فیلم رقصنده

بهمن گودرزی کارگردانی فیلم رقصنده را بر عهده داشته و امیر جعفری و امین حیایی نیز از هنرپیشگان اصلی این فیلم هستند. فیلم رقصنده در کشور همسایه، ترکیه، در حال فیلمبرداری است و در سکانس هایی از این فیلم در ترکیه نقش ایفا می کند.

زانکو

رقصنده دو سال پیش وارد مرحله تولید شد اما مهاجرت بازیگر نقش اول آن که ریحانه پارسا بود باعث شد تولید متوقف شود. اما در نهایت بایگر جدیدی از عرصه موسیقی وارد شد تا فیلم ساخته شود و فیلمبرداری به پایان برسد.

پیش از این خوانندگانی مانند فرزاد فرزین، امیر مقاره، رضا یزدانی، زانیار خسروی و سیروان خسروی در سریال های ایرانی ایفای نقش کرده و تجربه موفقی داشته اند اما آیا زانکو هم می تواند موفق باشد؟ باید دید…
زانکو

زانکو، هنرمند جدید در عرصه موسیقی ایران، با آهنگ «مثلا روم زوم کنی» طرفداران زیادی پیدا کرد و به شهرت رسید. بلاگرها و اینفلوئنسرهای زیادی در فضای مجازی از او حمایت کردند و این قطعه را به اشتراک گذاشتند.

زانکو بعد از انتشار این قطعه و حمایت زیاد مردم، در مدت کوتاهی ریمیکس آهنگ مثلا را نیز با تنظیم و میکس و مستری علی تیردادی منتشر کرد.

طرفداران زانکو به دلیل ۶ و ۸ بودن این موزیک بیش تر از ریمیکس آهنگ طرفداری کردند. او بعد از مدت کوتاهی موزیک ویدیو مثلا را به کارگردانی برادران بوشهری منتشر کرد .

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

توهین گرشا رضایی خواننده پاپ به تماشاچی کنسرتش + ویدئو

تخریب خانه خواننده مشهور لس آنجلسی در تهران آغاز شد + ویدیو

ماجرای اخراج افشین آذری خواننده تبریزی از برنامه تلویزیونی کشور آذربایجان + ویدئو

این سلبریتی های هالیوودی اگر خواننده و بازیگر نمی شدند چه شغلی داشتند؟

 

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود