سارقان مسلح ماشین ۶ میلیاردی مشاور علیرضا دبیر را دزدیده و دو بار به پای او شلیک کردند

سارقان مسلح ماشین ۶ میلیاردی مشاور علیرضا دبیر را دزدیده و دو بار به پای او شلیک کردند

علی صفایی از قهرمانان کشتی و مربی بدنسازی تیم های کشتی که در حال حاضر از مشاورین علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی است، مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت. علی صفایی شنبه ۱۸ تیر ماه در ساعت ۱۰ شب در ترافیک اتوبان امام علی در مسیر جنوب به شمال در ابتدای اتوبان همت بود که مورد حمله قرار گرفت.ماجرای سرقت مسلحانه از علی صفایی چیست؟ابتدا خودروی سارقین از پشت به ماشین تویوتا لندکروز او برخورد می کند و وقتی علی صفایی از خودروی خود برای بررسی شرایط پیاده شد با افرادی که ماسک به صورت داشتند مواجه می شود که اسلحه هایشان را به سمت او نشانه گرفته اند. سارقان با کلت کمری، ۲ تیر به پایش شلیک کرده و با سرقت خودرو از محل متواری شدند.ماجرای سرقت مسلحانه از علی صفایی چیست؟علی صفایی این چنین این سرقت را توصیف می کند: «شنبه ساعت ۱۰ شب در ترافیک اتوبان امام علی (ع) مشغول رانندگی بودم که یک خودروی سوناتا یا النترا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد. پس از این اتفاق کمی جلوتر و در زیر پل همت خروجی غرب در کنار اتوبان توقف کردم تا وضعیت ماشینم را بررسی کنم. آن‌ها هم متوقف شدند اما زمانی که از خودرو پیاده شدم ۳ نفر با کلت کمری از خودروی‌شان پیاده شدند و سمت من آمدند.»ماجرای سرقت مسلحانه از علی صفایی چیست؟«آن‌ها بلافاصله به من گفتند که مامور امنیتی هستند. یک نفرشان کلت را روی شکم من گذاشت و خواست که ریموت ماشین را به آن‌ها بدهم. من از این اتفاق شوکه شده بودم و روی دست او زدم تا کلت را از روی شکمم بردارد. او هم بلافاصله به پای چپ من شلیک کرد و یک نفر دیگرشان نیز بلافاصله برای دومین بار به پای چپ من شلیک کرد. خودروی من هم روشن بود و وقتی به زمین افتادم، ۲ نفر از آن‌ها پشت خودروی من نشستند و متواری شدند. ۲ نفر دیگر نیز با خودروی خودشان از روی پای راست من رد شدند و فرار کردند! آنها قصد داشتند به من شلیک کنند تا نتوانم دنبال‌شان بروم. آن‌ها حتی تلفن همراه من را نیز بردند.»ماجرای سرقت مسلحانه از علی صفایی چیست؟در ابتدا ماموران کلانتری ۱۴۶ حکیمیه مسئول بررسی این سرقت مسلحانه شدند و بازپرس محمد جواد شفیعی دستور بررسی دوربین های مداربسته اتوبان و دستگیری سارقان را صادر کرد. به گفته علی صفایی این پرونده به شعبه یکم پلیس آگاهی شاپور سپرده شده است و ماموران آگاهی در حال تلاش برای دستگیری این سارقین مسلح هستند.

با وجود شلوغی اتوبان هنگامی که علی صفایی مورد حمله قرار گرفت کسی به کمک او نرفت و ظاهرا ماموران راهنمایی و رانندگی که در نزدیکی محل حادثه بودند برای تعقیب خودروی مسروقه همراهی نکرده اند. ماجرای سرقت مسلحانه از علی صفایی چیست؟علی صفایی در اینباره گفت: «اتوبان شلوغ بود و این اتفاق در مجموع شاید حدود ۳ دقیقه به طول انجامید اما مردم فقط نظاره‌گر این اتفاق بودند و هیچ کس هیچ کمکی به من نکرد. پلیس راهنمایی و رانندگی هم ۵۰ متر جلوتر بودند، وقتی به آن‌ها گفتیم که به تعقیب دزدان بروند، اعلام کردند این موضوع به ما ارتباطی ندارد و باید با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید.»

سارقان علاوه بر خودرو ۶ میلیاردی علی صفایی، سایر وسایل شخصی و تلفن همراهش را نیز به سرقت بردند. در حال حاضر این مربی خوش سابقه در بیمارستان نیکان بستری است و پزشکان متخصص به شرایط او رسیدگی می کنند. او امیدوار است که سارقین دستگیر شده و به سزای اعمالشان برسند.

علی صفایی کیست؟

ماجرای سرقت مسلحانه از علی صفایی چیست؟علی صفایی از قهرمانان اسبق کشتی است که در سال های اخیر به عنوان بدنساز همراه تیم های کشتی بوده است و در سال ۲۰۲۱ به عنوان مربی بدنسازی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران را در مسابقات جهانی مجارستان هدایت می کرد.  او به عنوان مشاور حوزه بدنسازی علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی فعالیت می کند. از اقدامات برجسته او افتتاح یک خانه کشتی در منطقه شمیران با امکانات مناسب برای پرورش ورزشکاران مستعد و حرفه ای بوده است.

بیشتر بخوانید:

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در قلعه گنج کرمان + ویدیو

اعترافات قاتلان طلبه های گنبدی و جزئیات جدید از این حادثه

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود