خیانت و طلاق ماهسون برایش گران تمام شد: غرامت ۹۰ میلیاردی، نفقه ماهانه ۱۶۰ میلیونی

خیانت و طلاق ماهسون برایش گران تمام شد: غرامت ۹۰ میلیاردی، نفقه ماهانه ۱۶۰ میلیونی

در فروردین ماه امسال، ماهسون قرمزی گل، خواننده پرطرفدار ترکیه، از همسرش اجه بینای، به صورت توافقی و پس از ۶ سال زندگی مشترک طلاق گرفت. حاصل ازدواج این زوج یک دختر به نام لاوین است.

دلیل این جدایی خیانت ماهسون در غیاب همسرش بود که به خارج رفته بود. عکس سلفی منتشر شده از ماهسون ۵۲ ساله در کنار دختر جوانی به سرعت دست به دست شد. همین عکس زمینه ساز رسوایی را برای خواننده مشهور ترکیه ای شد.

در زمان ثبت این تصویر خانمان برانداز، همسر ماهسون برای تحصیل دخترش به آمریکا سفر کرده بود. وقتی خبر به گوش همسر ماهسون، اجه بینای، رسید و تصویر نامتعارف و منشوری از همسرش ماهسون را مشاهده کرد، نام خانوادگی او (Kırmızıgül) را از پروفایل صفحه رسمی اش در شبکه های اجتماعی حذف کرد. سپس، برای طلاق به ترکیه بازگشت.

طلاق ماهسون

اجه بینای به محض ورود به ترکیه بدون معطلی به دادگاه رفت و دادخواست طلاق داد. او به اطرافیان نزدیک خود گفته بود در ازدواج نباید اجازه وقوع چنین حوادثی را داد. به همین دلیل است که طلاق می‌گیرم.

اجه بینای خودش یک وکیل است. به همین دلیل، توانست به سرعت پرونده طلاق را به جریان بیندازد. او طی جلسه ۱۵ دقیقه‌ای در دادگاه منطقه آسیایی بیکوز در شهر استانبول از ماهسون طلاق گرفت. طبق تصمیم دادگاه، حضانت دختر آنها بر عهده مادر کودک خواهد بود.

طلاق ماهسون

حالا پس از کشمکش های طولانی، دادگاه ماهسون را وادار کرد ۳ میلیون دلار غرامت به مادر فرزندش پرداخت کند.

علاوه بر این، او باید ماهانه ۸۰ هزار لیره (حدود ۱۶۰ میلیون تومان) به اجه نفقه بپردازد. این خواننده ویلایی که در آن زندگی می کردند و جیپ لوکس را نیز به همسر سابقش داد. ماهسون باید به مدت ۵ سال بنزین جیپی را که به مادر فرزندش هدیه داد از جیب خودش می دهد.

طلاق امراه قبل از طلاق ماهسون

طلاق در میان هنرمندان پدیده جدیدی نیست. قبل از ماهسون، امراه خواننده نیز  از همسرش طلاق گرفت و مجبور شد ماهانه ۳۰ هزار لیر (حدود ۶۰ میلیون تومان) نفقه برای همسر و بچه هایش بپردازد.

خواننده امراه اردوغان ایپک (به اختصار امراه) ، که در سال ۲۰۱۴ با سیبل اردوغان ازدواج کرد، بعد از گذشت ۶ سال زندگی، دو سال پیش درخواست طلاق داد و در نهایت موفق شد در دادگاه خانواده شهر بدروم توافقی طلاق بگیرد.

حاصل ازدواج امراه و سیبل یک دختر و یک پسر است. دادگاه برای هر فرزند امراه ماهانه ۹ هزار لیر (معادل ۱۸ میلیون تومان امروز) نفقه تعیین کرد که امراه باید بپردازد. سیبل نیز ماهانه ۱۲ هزار لیر (معادل ۲۴ میلیون تومان امروز) نفقه از امراه خواهد گرفت.

به گفته دادگاه ، درآمد ماهانه امراه ۴۰۰ هزار لیر (معادل ۸۰۰ میلیون تومان امروز ) است.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

سلفی خانمان برانداز و خیانت؛ علت طلاق ماهسون از همسرش

بازگشت شکوهمند ماهسون پس از ۱۶ سال دوری از صحنه با آلبوم جدید «خوش اومدی»

واکنش منفی ماهسون خواننده مشهور ترک به خبر حضورش در یک سریال ایرانی

طلاق امراه ، خواننده مشهور ترکیه، با پرداخت ۶۰ میلیون تومان نفقه در ماه

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود