جزییات دستگیری بزرگترین باند فروش و قاچاق دختران ایرانى به اربیل عراق

جزییات دستگیری بزرگترین باند فروش و قاچاق دختران ایرانى به اربیل عراق

«سپاه پاسداران یک زن همجنسگرا را در آذربایجان غربی بازداشت کرده است!» این تیتر، عنوان داغ خبر جنجالی رسانه های فارسی زبان خارج از کشور بود که به تازگی با عنوان ظلم جمهوری اسلامی به یکی از اقلیت های جنسی مطرح شده است. اما ماجرا فراتر از گرایشات جنسی این زن است و ته داستان به قاچاق دختران ایرانی می رسد.

رسانه های معاند فارسی زبان گفته بودند که این زن به جرم همجنسگرایی در مرز بین ایران و ترکیه دستگیر شده است؛ کسی که جرمش تنها همجنس بازی بوده و حتی سازمان عفو بین الملل نیز خواستار آزادی او شده است.

 

خبرها حاکی از آن است که سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در واقع رییس و سرکرده بزرگترین باند قاچاق زنان و دختران ایرانی به اربیل عراق را دستگیر کرده است؛ نه فقط یک زن همجنس باز ایرانی را.

هویت سرکرده باند قاچاق دختران ایرانی

این زن با نام اصلی زهرا منصوری همدانی (صدیقی) و نام مستعار ساره است که از جمله اقداماتش می توان به ترویج همجنس‌بازی، قمار، کلاهبرداری و قبح زدایی از روابط جنسی نامشروع و انتشار آن در فضای مجازی از جمله اقدامات این فرد بوده است.

زهرا منصوری ازدواج کرده است و دو فرزند دارد. او برای تابوشکنی از همجنس گرایی فیلم های ساختگی آماده می کرد و برای قبح زدایی جشن رسمی به پا می کرد. او از انتشار فعالیت های دیگری مانند دگرباشی به همراه قمار و کلاهبرداری در فضای مجازی هیچ ابایی نداشت.

اما داستان این زن فراتر از این موضوعات است. روابط پنهانی او روایت هولناکی دارد.

نیروهای اطلاعات سپاه ساره را چند ماه تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند و پس از آن توانستند به یکی از بزرگترین باندهای قاچاق زنان و دختران ایرانی به اربیل عراق برسند.

اداره این باند در دست دو نفر به نام‌های علیرضا فرجادی کیا و کتی بوده است. آنها با همکاری با زهرا منصوری همدانی (ساره) صدها تن از زنان و دختران ایرانی را با هزاران فریب و ترفند به اربیل می‌بردند.

در دیسکوهای اربیل، دختران و زنان، که تعداد آنها به بیش از هزار نفر می‌ رسد، قیمت گذاری می شدند. سپس، همچون کالا به مشتریان فروخته و ارسال می‌شدند.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

انهدام بزرگ‌ترین باند قاچاق دختران ایرانی؛ همه چیز درباره «الکس» رئیس باند + ویدئو

از گرسنگی به بردگی جنسی؛ سرنوشت شوم دختران فراری کره شمالی در دستان قاچاقچیان انسان

صحبت های پدر مونا حیدری درباره قتل دخترش و باند خرید و فروش دختران در اهواز

سریال «آقازاده» کدام شخصیت‌های سیاسی را هدف گرفته است؟

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود