ماجرای قمه کشی دختران نوجوان در پارکی در بوشهر + ویدئو

ماجرای قمه کشی دختران نوجوان در پارکی در بوشهر + ویدئو

به دنبال انتشار ویدئویی از قمه کشی دختران نوجوان در پارکی در بوشهر، نیروی انتظامی استان بوشهر توضیحاتی در این خصوص ارائه کرده و ویدئویی نیز از صحبت های این دختران بعد از دستگیری منتشر شده است.

چند روز قبل ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد چند دختر نوجوان در یکی از پارک‌ های بوشهر با قمه به جان یکدیگر افتاده اند.

حالا جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر، سرهنگ صالحی توضیحاتی در خصوص ویدئوی قمه کشی دختران نوجوان در پارک بوشهر ارائه داده است.

سرهنگ صالحی در اینباره گفت:

حدود دو ماه پیش تعدادی دختر ۱۳ تا ۱۶ ساله که مدت‌ ها باهم دوست بودند و به علت اختلافات شخصی روابط آن‌ ها به هم خورده بود با همدیگر قرار می‌ گذارند تا در بوستان شغاب بوشهر حاضر شوند و از طریق گفتگو مشکل خود را حل کنند.

دختران نوجوان بعد از دقایقی گفتگو با یکدیگر به توافق نمی رسند و باهم درگیر می‌ شوند که در همین حین یکی از دختران با قدرت نمایی با قمه ای که یکی از دوستانش در اختیار او گذاشته بود اقدام به زدن چندین ضربه به طرفین مقابل می‌ کند.

از طرفی یکی از افراد حاضر در محل که از صحنه ی درگیری فیلمبرداری کرده بود، پس از گذشت حدود دو ماه اقدام به انتشار فیلم در فضای مجازی می‌ کند.

کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار فیلم، فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر با همکاری کارشناسان پلیس فتا عملیات شناسایی را آغاز می کند. صبح چهارشنبه همه ی دختران دخیل در درگیری و انتشار دهنده ی فیلم به مرکز پلیس دعوت می شوند و پس از انجام تحقیقات اولیه به منظور اصلاح و پیشگیری از اقدامات مشابه تحت خدمات مددکاری اجتماعی و مشاوره‌ ای مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار می گیرند. همزمان پیگیری‌ های قانونی نیز در دست انجام است.

ویدئویی نیز از صحبت های دختران قمه‌ کش بوشهری بعد از دستگیری منتشر شده است.

در این ویدئو دختران نوجوان می گویند که خود تمایلی به انتشار این فیلم در فضای مجازی نداشتند و از کرده ی خود اظهار ندامت و پشیمانی می کنند. آن ها می گویند به خاطر جلب توجه این کار را کرده بودند.

تیر ماه سال گذشته نیز ویدئویی از قمه کشی چند دختر نوجوان در پارکی در اصفهان منتشر شد که بازتاب گسترده ای داشت. این دختران نوجوان نیز پس از انتشار ویدئوی مذکور شناسایی شدند و با دعوت آن ها به حوزه دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان، مصاحبه ی روانشناختی با آن ها و خانواده‌ هایشان صورت گرفت و و با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌ های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.

جالب آنکه یکی از دختران حاضر در این ویدئو به نام هلیا که اقدام به قمه کشی کرده بود، پس از این ماجرا در اینستاگرام حضور یافته و دنبال کنندگان فراوانی هم دارد.

 

بیشتر بخوانید:

ورود دادستانی به ماجرای قمه کشی دختران نوجوان

قمه کشی زنی دیگر این بار در ابهر؛ ماجرا چه بود؟ + ویدئو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۸ نظر

ورود

  • مارکوپولو مرداد ۱, ۱۴۰۱

    حتی درزمان دستگیری هم هیچ اثری ازشرم وحیا،تووجودشون نیست!بی دلیل نیست زمانی که اراذل واوباش وخفت گیرهارو پلیس دستگیرشون می‌کنه در مصاحبه میگن که بسیارگستاخ و جری وپررو شدندمجرمین حالاومجرمین آینده ی جامعه ایران

  • مارکوپولو مرداد ۱, ۱۴۰۱

    پدرمادرهاقبلاازمعلم می‌خواستندکه غیرازیادگیری درس درزمینه تربیت کردن وادب کردن فرزندشون اقدام کنندوازتنبیه معلم ها حمایت می‌کردند،جامعه خیلی سالم تروبهترازالان بودباوجوداین فرزندان اینستاگرام ونازپرورده فعلی

    • Nila مرداد ۶, ۱۴۰۱

      نه که تربیتشون خیلی درست و خوب بود…
      چوب معلم گله
      هر کی نخوره خله!!!
      اگه درست یادم باشه این بیت معروف دوران مدرسه بود. و همه ما میدونیم که تربیت با تنبیه بدنی از بدترین روش های تربیتیه.

  • مارکوپولو مرداد ۱, ۱۴۰۱

    خدامیدونه این فرزندان اینستاگرام ونازپرورده فعلی،فرداروزی نه مردزندگی ازتوش درمیادنه زن زندگی!بااین روش تربیتی الان که درخانواده هامیبینیم

  • Fg مرداد ۱, ۱۴۰۱

    چرا پلیس بین پسر و دختر تفاوت می‌ذاره؟ اگر این‌ها پسر بودند به جرم محاربه زندانی می شدند . چرا پلیس برای دختران امتیاز قایل شده ؟؟؟

  • خسته مرداد ۱, ۱۴۰۱

    مارکو رفتی یه چین برگشتی حالا اینقدر نخور دیگه

    • مارکوپولو مرداد ۲, ۱۴۰۱

      اون که«»میخوره کسی هست که امثال توبرسرسفره اش بزرگ شدی وشعورحرف زدن یادنگرفتی

  • amir مرداد ۲, ۱۴۰۱

    ملت ایران چه کسایی رو شاخ کردن
    وحید خزایی
    ندا یاسی
    ساشا صبحانی
    داوود هزینه
    امیر تتلوی کثیف
    سحر تبر
    میلاد حاتمی
    دنیا جهانبخت
    الانم این بچه رو ،
    تاسف میخورم و گریه میکنم به حال این جامعه که این چنین افرادی رو‌ میلیونی دنبال میکنن و پول مفت میریزن به جیباشون و شاخشون میکنن.
    تاسف میخورم واسه ملت مملکتم ک چنین آدمایی رو ستایش میکنن.
    واقعا حرفی نیست