سلبریتی های هالیوودی که از خالکوبی های خود پشیمان شدند

سلبریتی های هالیوودی که از خالکوبی های خود پشیمان شدند

خالکوبی کردن از آن دست کارهایی است که احتمال اشتباه کردن در آن زیاد است. سلبریتی های زیادی هم در این تله گرفتار شده اند. بعضی از آن ها اسم عشق شان را روی بدن خود خالکوبی کرده اند و بعضی هایشان هم چیزهای احمقانه ای که آن زمان به نظرشان جالب می آمده. متأسفانه ما باید مدت ها با عواقب اشتباهات مان زندگی کنیم، به ویژه با خالکوبی های اشتباه مان.

در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که از خالکوبی های خود پشیمان شدند.

آنجلینا جولی

در اوایل دهه ی ۲۰۰۰ میلادی، زمانی که آنجلینا جولی و همسر سابقش، بیلی باب تورنتن باهم بودند، جولی یک خالکوبی اختصاصی به نشانه ی عشقش به تورنتن روی بدن خود کرد. این خالکوبی که روی بازوی چپ جولی قرار داشت، یک اژدها بود که نام بیلی باب در بالای آن حک شده بود. با این حال، با پایان یافتن زندگی مشترک این زوج در سال ۲۰۰۳، جولی این خالکوبی را پاک و بعدها به جایش مختصات جغرافیایی محل تولد فرزندانش را خالکوبی کرد.

رایان رینولدز

خیلی ها شاید این موضوع را ندانند اما رایان رینولدز خالکوبی های متعددی دارد که برای او زیاد هستند. او در مصاحبه ای درباره ی خالکوبی هایش گفته: «از همه شان متنفرم. اگر مجبور نبودم ساعت ها درد شدید را تحمل کنم، همه شان را لیزر می کردم. اما همسرم می گوید باید همه شان را نگه دارم تا حساب انتخاب هایم را داشته باشم.»

آدام لوین

بالاتنه ی آدام لوین پوشیده از خالکوبی است. در مصاحبه ای وقتی از او سؤال شد که آیا خالکوبی ای دارد که از آن پشیمان شده باشد، لوین گفت که بیشتر خالکوبی هایش را دوست دارد و هرگز آن ها را پاک نمی کند. اما یک خالکوبی روی شانه ی راستش هست که با اضافه کردن طرح های تازه ای سعی کرده آن را اصلاح کند. این خالکوبی در نهایت شبیه به یک گلم کلم شده که در وسط آن یک خورشید وجود دارد.

هایدی کلوم

هایدی کلوم به مناسبت چهارمین سالگرد ازدواجش با همسر سابق خود، سیل، نام او را روی ساعد دست راستش خالکوبی کرد، تصمیمی که بعدها از آن پشیمان شد. کلوم پس از جدایی از سیل، این خالکوبی را پاک کرد.

پاملا اندرسون

پاملا اندرسون در سال ۱۹۹۵، وقتی نقش اول فیلم «سیم خاردار» (Barb Wire) را گرفت، یک رشته سیم خاردار روی بازوی چپش خالکوبی کرد. او تصمیم گرفت به جای آنکه گریمور فیلم هر روز یک سیم خاردار روی بازویش بکشد، خودش آن را واقعاً خالکوبی کند. ۱۹ سال بعد، اندرسون تصمیم به پاک کردن این خالکوبی گرفت. او گفت وقتی سنش بالاتر رفت، این خالکوبی برایش زشت و آزاردهنده شد.

ملانی گریفیت

ملانی گریفیت و آنتونیو باندراس از زوج های مشهور هالیوود بودند و پس از ۱۹ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۱۴ از یکدیگر جدا شدند. تقریباً یک سال بعد از این جدایی، دیگر اثری از نشانه ی عشق میان شان نبود، همان خالکوبی ای که گریفیت روی بازوی چپ خود کرده بود و نام کوچک باندراس قسمتی از آن بود. گریفیت ابتدا با محصولات آرایشی این خالکوبی را می پوشاند، اما بعداً آن را با لیزر پاک کرد.

جاستین بیبر

جاستین بیبر که خالکوبی های زیادی دارد یک بار در مصاحبه ای خالکوبی های خود را نشان داد. یکی از این خالکوبی ها که روی ساعد چپش قرار داشت، تصویر عشق سابقش، سلنا گومز بود. بعد از جدایی از گومز، بیبر سعی کرد صورت زنی که روی دستش حک شده بود را محو کند، اما مردم هنوز می دانند که این خالکوبی مربوط به شریک عاطفی سابق او است.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود