بازیگران هالیوودی و یادگاری های جالبی که از فیلم معروف خود برداشتند

بازیگران هالیوودی و یادگاری های جالبی که از فیلم معروف خود برداشتند

یکی از دلایل موفقیت فیلم های پرفروش می تواند طراحی صحنه و لباس شگفت انگیز و به یادماندنی آن ها باشد. حتی برخی می توانند یک فیلم را از روی وسیله ای که در آن نشان داده شده بود، تشخیص دهند. این وسایل، نماد بخشی مهم از داستان هستند و بازیگرها هم وسوسه می شوند بعد از فیلمبرداری آن ها را به عنوان یادگاری پیش خود نگه دارند.

در ادامه از یادگاری های جالبی خواهیم گفت که بازیگران هالیوودی از فیلم معروف خود دارند.

ریس ویترسپون: قانوناً بلوند (Legally Blonde)

به عنوان یک شخصیت تأثیرگذار در زمینه ی مد، برای «ال وودز» یا در واقع همان ریس ویترسپون دست کشیدن از لباس های خیره کننده و گران قیمتش ممکن نیست. به همین دلیل ویترسپون تصمیم گرفت همه ی لباس های نقشش در فیلم «قانوناً بلوند» را با خود به خانه ببرد.

در پانزدهمین سالگرد اکران این فیلم، ویترسپون تعدادی از استایل های معروف شخصیت «ال وودز» را بازسازی کرد و تصاویر آن ها را با طرفداران این فیلم به یادماندنی به اشتراک گذاشت.

ونسا هاجنز: دبیرستان موزیکال (High School Musical)

در فیلم «دبیرستان موزیکال ۲» وقتی «تروی» «گابریلا» را با یک گردنبند که آویز آن یک حرف T بود غافلگیر کرد، رابطه ی آن ها داشت شکل جدی تری به خود می گرفت. اما این عشق تنها در جلوی دوربین نبود و هاجنز و زک افران در واقعیت هم با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند.

با آنکه ۱۲ سالی از پایان رابطه عاشقانه ی آن ها می گذرد، اما هاجنز در مصاحبه ای فاش کرد که هنوز هم این گردنبند را دارد.

مارگو رابی: پرندگان شکاری (Birds of Prey)

مارگو رابی در فیلم دوم «هارلی کویین» پوششی کاملاً متفاوت از لباسش در فیلم «جوخه انتحار» (Suicide Squad) داشت. احتمالاً همه ی ما لباس معروف شخصیت «هارلی کویین» در فیلم اولش را به خاطر داریم.

لباس های «هارلی کویین» در فیلم «پرندگان شکاری» هم همانقدر خیره کننده و رنگ و وارنگ بودند. بعد از پایان فیلمبرداری، رابی شلوارک و تعدادی از اکسسوری های «هارلی کویین» را برای خود برداشت.

کریس همسورث: ثور (Thor)

کریس همسورث، بازیگر نقش «ثور» گفته ۳ تا از سلاح های خدای رعد را با خود به خانه برده است: ۲ تا از چکش هایش، میولنیر و یک توفان شکن. به گفته ی همسورث، خانواده اش به شوخی آن ها را در قسمت های مختلف خانه می گذارند.

کریس پرت: نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy)

«استار-لورد» جذاب، بدون کت چرمی قرمز رنگی که در مأموریت هایش با نگهبانان کهکشان به تن می کند، حتماً چیزی کم دارد. بعد از پایان فیلمبرداری، کریس پرت تعدادی از لباس های «استار-لورد» را کش رفته بود.

با این حال، او قصد نگه داشتن شان را نداشت. او با لباس «استار-لورد» به عیادت از کودکان بیمار در بیمارستان ها می رود تا آن ها را خوشحال کند.

ایان مک کلن: هابیت (The Hobbit)

ایان مک کلن بیشتر از ۱۳ سال نقش «گندالف» را بازی کرد اما هرگز از آن خسته نشد. عشق او به مجموعه فیلم «ارباب حلقه ها» (Lord of the Rings) باعث شد تا دلش بخواهد یک یادگاری از آن داشته باشد.

او اذعان کرده که کلیدهای در خانه ی «بیلبو بگینز» و چند تا از سکه های «اسماگ» را برای خود برداشت. او در اینباره گفته: «فکر می کنم صحنه ی مورد علاقه ام که خودم در آن نبودم، مخفیگاه اژدها بود. صدها هزار سکه ی طلا آنجا بود که به طور اختصاصی ساخته شده بودند. من چند تا از آن سکه ها را دارم.»

کریستن استوارت: گرگ ‌و میش (The Twilight)

اگر در اوایل دهه ی ۲۰۱۰ میلادی، نوجوان یا از طرفداران فیلم های «گرگ و میش» بودید، حالا شاید به خاطر داشته باشید که جشن ازدواج «بلا» و «ادوارد» در فیلم «گرگ و میش: سپیده دم – قسمت اول» (The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1) در آن زمان بسیار مورد توجه قرار گرفت. از ظاهر «بلا» در جشن عروسی اش، چیزی که بیش از همه توجه مخاطبان را به خود جلب کرد، انگشتر الماس نشان او بود.

کریستن استوارت اذعان کرده که انگشترهای «بلا» را پیش خود نگه داشته و درباره ی علت این کار گفته: «این انگشترها واقعاً برایم مهم اند… خیلی دوست شان دارم.»

آدام درایور: جنگ ستارگان (Star Wars)

به گفته ی آدام درایور، او از حضور در فرانشایز «جنگ ستارگان» واقعاً لذت می برد. علاوه بر این، او گفته با اجازه ی کارگردان، لباس تمام مشکی «کایلو رن» و شمشیر نوری قرمز رنگ او را برای خود برداشت.

جنیفر لارنس: بازی های مرگبار (Hunger Games)

جنیفر لارنس اولین بار با بازی در نقش «کتنیس اوردین» در فیلم «بازی های مرگبار» به شهرت رسید. برای به پایان رساندن یک فرانشایز موفق هم راهی بهتر از برداشتن چند یادگاری از آن نیست.

به گفته ی لارنس او از وسایل «کتنیس» ۳ چیز را پیش خود نگه داشته است: کمان، کت چرمی قهوه ای رنگ و چکمه های شکاری اش.

کریس ایوانز: چاقوکشی (Knives Out)

کریس ایوانز در فیلم «چاقوکشی» بازی باورپذیری از خود در نقش «رانسم درایسدل» ارائه داد. پوشش راحت و روستایی «رانسم» در این فیلم به خصوص پولیورهای کاموایی اش توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

ایوانز چند عکس از خود در اینستاگرامش منتشر کرده که در آن یکی از پلیورهای «رانسم» را به تن دارد. در واقع او تمام پلیورهای این شخصیت را برای خود برداشته است.

دنیل رادکلیف: هری پاتر (Harry Potter)

دنیل رادکلیف پس از بازی در ۸ فیلم طی ۱۱ سال، بالاخره مجبور به خداحافظی با یکی از موفق ترین و طولانی ترین فرانشایزهای سینما شد. او با بازی در نقش «هری پاتر» به شهرت رسید.

رادکلیف در سال ۲۰۱۰ در مصاحبه ای گفت که عینک گرد معروف «هری پاتر» را به او هدیه دادند.

رابرت داونی جونیور: انتقام جویان (The Avengers)

فیلم «انتقام جویان» نقطه ی عطفی در دنیای سینمایی مارول بود. در این فیلم بود که با یک گروه از رعب آورترین قهرمانان دنیا آشنا شدیم که شهر نیویورک را از دست مهاجمان نجات دادند. مهم ترین صحنه های فیلم در داخل برج استارک رخ دادند که از آن به عنوان مقر خود استفاده می کردند.

بنابراین به دور از انصاف نیست که رابرت داونی جونیور یا همان «تونی استارک» تابلوی A شکل ۹ متری برجش را با خود به خانه ببرد. گرچه به گفته ی خودش، این درخواست را به شوخی مطرح کرده بود اما تهیه کنندگان فیلم آن را جدی گرفتند و این تابلو را به دفتر کارش فرستادند.

منبع: brightside
دیجیاتو
بدون نظر

ورود