ماجرای نبش قبر مجید عبدالباقی توسط خانواده قربانیان متروپل

ماجرای نبش قبر مجید عبدالباقی توسط خانواده قربانیان متروپل

اقوام قاتلان مجید عبدالباقی اقدام به نبش قبر وی که در کنار برادرش حسین عبدالباقی مالک متروپل در استان اصفهان به خاک سپرده شده بود، کردند.

حدود ۲:۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۶ مرداد قبر مجید عبدالباقی توسط افرادی نبش گردید و این افراد پس از باز کردن کفن مجید عبدالباقی و گرفتن فیلم از پیکر وی، قبر را مجدداً به حالت اولیه در آورد و خود به آبادان بازگشتند.

با توجه به تصاویر ضبط شده دوربین های مداربسته در اطراف آرامستان گلستان شهدای عطاآباد واقع در استان اصفهان، خودروی متهمان خیلی زود شناسایی و توسط دوربین های جاده ای تا شهرستان آبادان رصد گردید.

در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد و با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب آبادان، بازپرس حمیدرضا قارایی، متهمان به نبش قبر در مخفیگاه خود در آبادان شناسایی و دستگیر شدند و موضوع در دست بررسی است.

پس از نبش قبر مجید عبدالباقی، خانواده ی وی روی قبر را بتن ریزی کردند. گفته می شود همسر و فرزندان مجید عبدالباقی بعد از مرگ او آبادان را برای همیشه ترک کرده اند.

همچنین مرتضی رعیتی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان با اشاره به نبش قبر مجید عبدالباقی در محله ی عطاآباد شهر دهاقان اظهار داشت: «این اقدام توسط دو نفر که اهل آبادان بوده‌ اند با هدف اطمینان یافتن از اینکه فرد مدفون مجید عبدالباقی است، انجام شده و افراد مذکور پس از این اقدام به آبادان بازگشتند.»

وی با بیان اینکه هویت این افراد بلافاصله شناسایی شد، گفت: «پس از انجام نیابت قضایی، افرادی که ساکن آبادان بوده‌ اند، دستگیر شدند.»

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان گفت: «افراد دستگیر شده نسبت فامیلی با قاتلان مجید عبدالباقی دارند.»

وی همچنین مطرح کرد: «فعلاً این افراد پس از اخذ ضمانت آزاد هستند.»

مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل آبادان بود که اوایل مرداد ماه امسال زمانی که هنگام ورود به پارکینگ خانه ی خود در آبادان، در حالی که سوار بر خودروی شخصی خود بود، از سوی سرنشینان یک خودروی ساینا هدف گلوله قرار گرفت. او پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

چند روز بعد، عاملان ترور مجید عبدالباقی دستگیر شدند، از جمله فردی که دستور قتل وی را صادر کرده بود.

افراد بازداشت شده، راننده ی خودروی ساینا و ضارب مجید عبدالباقی بودند که با سلاح کلت کمری به سمت وی شلیک کرده بود. در بازجویی از آن ها معلوم شد که قاتلان از سوی فردی در آبادان برای ارتکاب این جنایت اجیر شده و با دریافت مبلغی اقدام به ترور مجید عبدالباقی کرده بودند.

پلیس در ادامه موفق شد فردی که دستور ارتکاب این جنایت را صادر و اقدام به استخدام آدمکش کرده بود را نیز دستگیر کند. در تحقیق از این مرد معلوم شد یکی از اقوام دوست صمیمی او از قربانیان حادثه ی ریزش ساختمان متروپل آبادان بوده. به همین دلیل وی تصمیم گرفته بود برای انتقام فرد قربانی، اشراری را استخدام کند تا برادر مالک متروپل را گوشمالی دهند.

 

بیشتر بخوانید:

انگیزه قتل مجید عبدالباقی پس از دستگیری ضاربان فاش شد + فیلم لحظه دستگیری

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود