بازتاب جهانی حضور جانی دپ ایرانی در عزاداری محرم! بدل ایرانی جانی دپ کیست؟ + ویدئو

بازتاب جهانی حضور جانی دپ ایرانی در عزاداری محرم! بدل ایرانی جانی دپ کیست؟ + ویدئو

انتشار تصاویری از حضور فردی شبیه به جانی دپ در مراسم عزاداری محرم در شهر تبریز، واکنش رسانه های خارجی را به دنبال داشته است.

هفته ی گذشته ویدئوهایی از مراسم عزاداری محرم در شهر تبریز در شبکه های اجتماعی منتشر شد که از حضور فردی با شباهتی فراوان به جانی دپ در میان جمعیت عزاداران حکایت داشت. شباهت عجیب این فرد به بازیگر مشهور هالیوود سبب انتشار گسترده و سریع این ویدئو در شبکه های اجتماعی شد تا جایی که واکنش برخی رسانه های خارجی را نیز در پی داشت.

وبسایت خبری نیویورک پست در مطلبی به این موضوع پرداخته است.

نیویورک پست در اینباره نوشت که همزاد جانی دپ در شهر تبریز در حال شرکت در مراسم عزاداری محرم مشاهده شده است.

در بخشی از گزارش نیویورک پست آمده است: «این شباهت چشمگیر سیل تئوری ها را در فضای مجازی به همراه داشت و برخی از کاربران به شوخی پرسیدند که آیا ستاره فیلم “دزدان دریایی کارائیب” پس از درگیری حقوقی با همسر سابقش امبر هرد، هالیوود را رها کرده و به ایران رفته است؟!»

شبکه سی‌اِن‌اِن ترکیه هم در گزارشی به حضور بدل ایرانی جانی دپ در مراسم عزاداری محرم پرداخته است.

تصاویر جانی دپ ایرانی در میان کاربران خارجی توییتر و تیک تاک نیز دست به دست می شود.

مایک الگان، ژورنالیست نوشت: «ایران جانی دپ خودش را دارد.»

اولین پست تیک‌ تاک درباره ی بدل ایرانی جانی دپ که توسط کاربری خارجی با آدرس @de.charlie منتشر شد نیز تاکنون بیش از ۲ میلیون بازدید داشته است.

بدل ایرانی جانی دپ کیست؟

بدل ایرانی جانی دپ خود نیز در اینستاگرام حضور دارد. او با نام امین ثالث در این شبکه اجتماعی فعالیت دارد و به دنبال انتشار گسترده ی تصاویر حضورش در مراسم عزاداری محرم، تعداد دنبال کنندگان صفحه ی او در عرض همین چند روز به بیش از ۲۰ هزار نفر رسیده است. او در اینستاگرامش تصاویری از خود با استایلی به سبک و سیاق جانی دپ منتشر کرده است.

جانی دپ ایرانی طی روزهای گذشته و پس از به شهرت رسیدنش به دنبال انتشار ویدئوهایی از او، در مصاحبه ای با وبسایت سینمایی فیگار از خود و شباهتش به جانی دپ گفته است که در ادامه این گفتگو را می خوانید:

اسمتون امین ثالثه یا پسوند پیشوندی داره؟

اسم کاملم امین محمودپورثالث هستش اما اکثرا ثالث صدام میکنن.

چند سالتونه؟

۲۹

رشته‌ی تحصیلیتون چیه؟

دانشجوی پزشکی بودم اما متأسفانه به دلیل سهل انگاری خودم نتونستم ادامه بدم. تا دو ماه پیش هم مشاور کنکور بودم… اما به دلیل گسترش شغل دومم دیگه مشاوره‌ رو هم فعلاً کنار گذاشتم و توی بازارهای مالی فعالیت دارم.

برخورد مردم با شما و شباهتتان با جانی دپ چجوری بوده؟

خیلی وقته مردم میگفتن شبیه جانی دپی، ریش نگه می‌داشتم، موهام کوتاه بود… میگفتن شبیه نقش پروفسور جانی دپی. همیشه کلاسیک می‌پوشم و عاشق اکسسوری ام .خیلی‌ها بابت عینک که همیشه میزنم میپرسن… من عینک زیاد دارم چون چشمام به نور حساسه و اذیت میشه. بعضی از عینک هام هم شبیه عینکای جانیه.

با دنیای سینما آشنا هستید؟

ادعای سینمایی و بازیگری ندارم چون در تخصصم نیست… اما پاش بیفته از بازیگری بدم نمیاد… از مردم هم تشکر میکنم که تو این مدت بهم لطف داشتن و ابراز محبت کردن. حتی عزیزانی که سعی کردن جو رو منفی جلوه بدن ممنونم از تک تکشون.

دادگاه جانی دپ چقدر تأثیر داشت روی برخورد مردم؟

ذاتاً بعد دادگاه جانی بیشتر به چشم اومدم… قبلاً نمیتونستم جوری که دوست دارم زندگی کنم چون بعضی از عزیزان فکر میکردن گریم میکنم تا شبیه جانی بشم در حالی که مدل خودم اینطوریه. من هیچوقت لش نمیپوشم ولی آقای جانی اکثراً لباس لش میپوشن، مدل موهای متفاوتی دارن… تتو دارن. اگر بخوام ادای آقای جانی رو در بیارم ذاتاً باید از همه چیشون الگو بگیرم. عاشقشم هم اخلاقی هم رفتاری هم تیپشون و به خاطر شباهت جزئی که باهاشون دارم چند تا عکس با ژست هاشون گرفتم… اما فیلم خوب زیاد می‌بینم…

نظرتون در مورد کلیپی که وایرال شده و حضورتان در عزاداری چیست؟

این کلیپ و عکس توی مراسم عزاداری پخش شده عمدی نبوده. قبلاً عکسم توی ورزشگاه یادگار امام تبریز هم پخش شده بود. بعضی از عزیزان تعجب میکنن که چطوری میشه من هم عزاداری بکنم در حالی که عاشق امام حسینم و هر روز این روزا توی موکب خودمون شبانه روز نوکری امام حسین رو میکردم اما امسال موکب رو نتونستیم برپا کنیم و دلم گرفته بود و رفتم عزاداری سر کوچمون.

۶ نظر

ورود

  • ارژنگ مرداد ۲۲, ۱۴۰۱

    خدایی هم خیلی شبیهشه .

  • اسمال مرداد ۲۲, ۱۴۰۱

    بدون عینک ، بیشتر شبیه احسان خواجه امیریه

  • محمد رضا مرداد ۲۲, ۱۴۰۱

    فوق العاده هستش تیپتون آقای ثالث

  • Arman مرداد ۲۲, ۱۴۰۱

    جانی دپ الان پیر شده،این شبیه جوونی های جانی دپه.البته که تیپ و هیکل جانی رو نداره

  • امین مرداد ۲۳, ۱۴۰۱

    جانی دپ عشقه.

  • میلاد مرداد ۲۴, ۱۴۰۱

    جانی دپ پرازجذبه است،،،جانی دپ جذابترین مرددنیاست وخواهدبود،،،خیلی دوستش دارم وطرفدارای زیادی داره ،،،اخلاقش هم زبانزده خاص وعامه،،،بی شیله پیله است،،،دنبال شهرتم نیست مردم دوستش دارن ومشهورش کردن چون لایق بهترینهاست