جنایت هولناک در اسلامشهر؛ زن جوان شوهرش را تکه تکه کرد و پخت!

جنایت هولناک در اسلامشهر؛ زن جوان شوهرش را تکه تکه کرد و پخت!

رسیدگی به این پرونده از چندی قبل و با تماس زنی با پلیس اسلامشهر آغاز شد. این زن با حالتی هراسان اعلام کرد: «امروز متوجه بوی بدی از خانه همسایه‌مان شدم که به مشام می‌رسید. به موضوع مشکوک شده و به مقابل خانه‌شان رفتم. زن همسایه وقتی مرا دید، شروع به گریه کرد و راز هولناکی را فاش نمود. او شوهرش را کشته و بعد از تکه‌تکه کردن جسدش، در حال پختن آن در دیگی بود اما عذاب‌وجدان باعث شد از من بخواهد با پلیس تماس بگیرم.»

سرهنگ علی آقاکارخانه، رئیس پلیس اسلامشهر با تأیید این خبر به جام‌جم گفت: «پس از گزارش این قتل، همکارانم در محل حاضر و متوجه شدند جسد مردی حدوداً ۳۸ ساله در خانه‌اش تکه تکه شده است. متهم در ابتدا اظهارات متناقضی داشت اما سپس به تشریح جزئیات این قتل پرداخت و مدعی شد همسرش را به دلیل ارتباطات نامتعارف با زن دیگری کشته و بعد از قتل با مثله‌ کردن جسد قصد انتقال آن به خارج از خانه را داشت که ناکام ماند.»

توصیه پلیس

وی در ادامه به خانواده‌ها توصیه کرد از اقدامات خودسرانه خودداری کنند و افزود: «در کلانتری‌های غرب استان تهران مراکز مشاوره فعال است و مشاوران خانم در این مراکز حضور دارند که هموطنان می‌توانند درصورت بروز مشکلات خانوادگی، اخلاقی و حتی سوءظن به این مراکز مراجعه کرده و از مشاوران خبره پلیس کمک و راهنمایی بگیرند. اگر متهم این پرونده هم به‌جای قتل همسرش از مشاوران کمک می‌گرفت این اتفاق تلخ برایش رقم نمی‌خورد.»

فکر می‌کردم همه مردها خیانت می‌کنند

زن جوان با جثه‌ای کوچک در حاشیه طرح پلیس غرب استان تهران برای دستگیری مجرمان، جدا از بقیه متهمان نشسته است. او در گفتگویی کوتاه درباره زندگی‌اش، قتل و شرایط زندان صحبت می‌کند. می‌گوید: «کسی را در ایران ندارم که بتواند پیگیر کارم باشد. اگر با پدر شوهرم صحبت کنند احتمال دارد رضایت بدهد. دلم برای دخترم تنگ شده و در این مدتی که بازداشت هستم نگران او هستم.»

چند سال داری؟

۲۲ سال.

چرا همسرت را کشتی؟

او پسرعمویم بود و زمانی که ۱۵ سال داشتم، ما را به عقد هم درآوردند. بعد از عروسی فهمیدم همسرم هیچ علاقه‌ای به من ندارد و به اجبار فامیل ازدواج کرده است. شب اول عروسی، زل زد در چشم‌هایم و رک گفت هیچ علاقه‌ای به من ندارد و با زنان دیگری ارتباط داشته است. من آن زمان بچه بودم و چیزی از حرف‌هایش نمی‌فهمیدم. فکر می‌کردم همه مردها همین کار را می‌کنند و این طبیعی است. وقتی بچه‌دار شدیم، فکر کردم اوضاع بهتر می‌شود اما نشد. او هم خیانت می‌کرد و هم من و دخترمان را کتک می‌زد.

تو شوهرت را دوست داشتی؟

اگر دوست نداشتم که به ارتباط او با دختران حسادت نمی‌کردم. البته از وقتی دخترمان را کتک می‌زد علاقه‌ام به او کم شد.

چند وقت است به ایران آمدید؟

حدود یک سال و سه ماه قبل آمدیم. فکر کردم اگر به ایران بیاییم به ارتباطش با زن‌های دیگر پایان می‌دهد اما در اینجا هم با دخترهای افغان ارتباط داشت.

روز قتل چه اتفاقی افتاد؟

در خانه بودیم که دختر موردعلاقه‌اش به خانه آمد و جلوی من، او را در آغوش گرفت. وقتی آن دختر رفت چاقو آوردم و گفتم “اگر بخواهی مرا بکشی چطور می‌کشی؟” گفت “با چاقو به شکمت می‌زنم.” بعد او پرسید “تو چطور می‌کشی؟” که جواب دادم “با چاقو به گردنت می‌زنم” و همین‌طور چاقو به گردنش خورد و روی زمین افتاد.

چطور به فکر تکه‌تکه‌کردن جسد افتادی؟

خیلی ترسیده بودم و با آن دختری که همسرم با او ارتباط داشت تماس گرفتم. او از من خواست برای از بین‌ بردن جسد، آن را تکه‌تکه کرده و در دیگ بگذارم تا از بین‌ برود. من هم خام حرف‌هایش شدم و این کار را کردم.

چرا سر شوهرت پیدا نشد؟

آن را در میان پتو پیچیده و در سطل زباله قرار دادم.

حرف آخر.

باور کنید پشیمان هستم و خودم موضوع را لو دادم. اگر کسی باشد دنبال کارم برود و رضایت بگیرد، قول می‌دهم در یک اتاق کوچک کنار دخترم زندگی سالمی داشته باشم. نگران دخترم هستم، او بیمار است. از عمویم می‌خواهم مرا ببخشد. کسی را در ایران ندارم که دنبال کارم باشد. آن دختر از سادگی من استفاده کرد و مجبورم کرد این کارها را انجام دهم و حالا خودش فرار کرده است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • رضا مرداد ۲۴, ۱۴۰۱

    اون موقع که یک مرد دیوانه سر زنش رو به خاطر دلایل ناموسی و رابطه با یک مرد دیگه میبره همه عالم و آدم از فمینیست جماعت بگیر تا یک عده روشنفکر نما عربده سر میدن که ای داد و ای بیداد چقدر به زنها ظلم میشه! چقدر حقشون پایمال میشه! مردها همشون وحشی هستند! حالا هرچی بهشون بگی اون مردک مشکل روانی داشته و دلیل نداره به همه مردها تعمیم بدی حالیشون نمیشه تازه تورو متهم به زن ستیزی و حمایت از جنایتکار می کنند.
    ولی هر موقع خبر شوهرکشی میاد (که نمونه هاش هم طبق آمار بیشتر از زن کشی هست ولی به ندرت رسانه ای میشه) همین فمینیستها و احمقهای دنباله روی اونها لال مونی می گیرند و میرن توی سوراخ هاشون. البته بعضیهاشون هم اینقدر وقیح هستند که میگن مرده خیانت کرده پس حقش بوده چنین بلایی سرش بیاد. واقعا که این جماعت خدای یک بام و دو هوا هستند.

    • برهمند مرداد ۲۶, ۱۴۰۱

      این چه حرفیه که میزنی! می دونستی جامعه مردسالار ما چقدر به ظلمی که به زنان میشه بی توجهه؟ نمونه ای از این بی توجهی رو در انتشار همین خبر می تونی مشاهده کنی:
      * «مردی اهوازی سر زنش را برید» حداقل ۵ تا مقاله در فاصله ۳-۴ روز در روزیاتو در این مورد منتشر میشه شامل مصاحبه با افراد مختلف خانواده قاتل و مقتول. چندین عکس از مقتول و خانواده اش منتشر میشه که دل خواننده رو خون میکنه. تاریخچه قتلهای ناموسی مورد بررسی قرار میگیره. بیشتر از ۷۰۰ کامنت و نظر که بیشترشون توهین به مردان و اهوازیها و تاکید بر مظلومیت زنان ایرانیه در زیر این مقالات توسط خوانندگان بیان میشه. مقالات مربوطه تا مدتها در لیست پربازدیدترین ها و پربحث ترین های روزیاتو قرار میگیره. حالا کاری با دهها سایت خبری دیگه، شبکه های اجتماعی و حتی کانالهای تلویزیونی و ماهواره ای که بارها این خبر رو منتشر و از ابعاد مختلف بررسی کردند نداریم.
      * «زنی در اسلامشهر شوهرش را تکه تکه کرد و پخت» یک مقاله کوتاه در روزیاتو منتشر میشه که عمدتا مصاحبه با قاتل و درخواست او برای رضایت و بخشش است. نامی از قاتل یا مقتول برده نمیشه. نه عکسی از مقتول منتشر میشه و نه با خانواده و کس و کارش مصاحبه میشه (هرچی باشه یک مرد به قتل رسیده دیگه چرا عکس بذاریم یا با خانوادش مصاحبه کنیم که به خواننده یادآوری بشه یک انسان جونش رو از دست داده؟). کلا از نظر خوانندگان هم اتفاق مهمی نبوده و ۴-۵ کامنت گذاشته میشه که در یکی بازهم به مظلویت زنان ایرانی تاکید و کار این زن ناشی از جنون آنی و نتیجه طبیعی خیانت شوهر عوضی خیانتکارش نشون داده میشه. مقاله در کمتر از یک روز فراموش میشه. در شبکه های اجتماعی هم هیچکس چنین خبری رو بازنشر نمیکنه. هرند بکنه هم نه لایکی میگیره نه کامنتی. قطعا نباید انتطار داشت در هیچ شبکه تلویزیونی داخلی یا خارجی ای هم این خبر حتی در حد زیرنویس منتشر بشه. شاید اگر عنوان خبر این بود که «زنی در اسلامشهر یک سگ را تکه تکه کرد و پخت» دهها بار بیشتر مورد توجه رسانه ها و مردم قرار می گرفت.

  • ارژنگ مرداد ۲۴, ۱۴۰۱

    چند روز پیش هم یه افغانی ۸ نفر رو تو رفسنجان کشته بود . حالا هم این. خدا به داد مملکت بی در و پیکر برسه …

  • مردان مظلومند مرداد ۲۴, ۱۴۰۱

    زنان خیانت کردن حقشان هست و اگر بدون میل خودشان با کسی ازدواج داده شوند حق دارند خیانت کنند و همه رسانه ها با آن ها هستند اگر شوهرشان کاری به آن ها داشته باشد مثل قضیه ی مونا حیدری. ولی اینجا باز هم حق با زن هست و این جنایت فجیع که در تاریخ بشری نادر هست را هم به گردن مردی میندازند که بزور به ازدواج مجبور شده است.

  • حامد مرداد ۲۴, ۱۴۰۱

    یا کسایی که اینجا نظر گذاشتن بچه های زیر ۱۰ سالن یا پر از عقده و تحقیر
    نگاه نکنید که مردین یا زن تا تصمیم بگیرید حق رو به کی بدین
    به عقل و انسانیتتون نگاه کنید
    زنی که چندین سال مورد خیانت و آسیب روحی و جسمی شوهرش قرار گرفته زده شوهرشو کشته(احتمالا به دلیل جنون آنی)، مسلما اشتباه کرده و تاوانش رو با جونش پرداخت میکنه
    مردی که زنش دوسش نداشته و گذاشته رفته با یه مرد دیگه (همین!) با برنامه ریزی قبلی زنش رو کشونده پیشش سرشو بریده و تو شهر با غرور چرخونده و در نهایت هم با رضایت اولیای دم آزاد میشه
    شما یکبار دیگه این دو رو بخون و یکم فکر کن که چرا انقدر اعتراض شد که چقدر قوانین اشکال داره
    که هر ظلمی به زنا میشه داد نزنید فمنیسم فمنیسم

    • فلاحی مرداد ۲۴, ۱۴۰۱

      از یک فمینیست انتظار عقلانیت و منطقی حرف زدن نمیره. از دید شماها هر جنایتی که یک زن بکنه حتی کشتن و پختن شوهرش (که فقط از یک روانی برمیاد) باید توجیه بشه ولی اگر یک مرد به یک زن بگه بالای چشمت ابروهه بزرگترین جنایت رو انجام داده و مستحق مرگه. ولی از نظر ما چه این زن و چه قاتل مونا جنایتکار و روانی هستند. ما مثل شماها فرقی بین زن و مرد نمیگذاریم و یکی رو فرشته و دیگری رو شیطان فرض نمی کنیم. نه سعی می کنیم با توجیه های مسخره جنایت وحشتناک یکی رو کوچک و بی اهمیت نشون بدیم نه اینکه تا یک روانی کاری کرد شروع به فحاشی به جنسیت و نژاد و قومیت طرف می کنیم. دروغهایی مثل مردسالاری رو هم اینقدر تکرار نمی کنیم تا خودمون هم باورمون بشه. ما به برابری جنسیتی واقعا اعتقاد داریم نه اینکه از اون برای رسیدن به اهداف سیاسی و مالی سوء استفاده کنیم. البته این مورد آخر رو درباره جریان اصلی فمینیسم گفتم وگرنه امثال تو که فقط عقده ای های حقیری هستید که با حرفهاتون نه مقامی بدست میارید نه پولی نه احترامی و نه حتی آلام روانی و عقده هاتون بهبود پیدا میکنه. برای شماها فقط باید تاسف خورد و گذشت.