درآمد ماهانه مایک تایسون از امپراطوری تولید ماریجوآنا خود چقدر است؟

درآمد ماهانه مایک تایسون از امپراطوری تولید ماریجوآنا خود چقدر است؟

مایک تایسون قرار است مجتمع تفریحی و اقامتی اختصاصی خود را با تم حشیش (وید یا ماریجوآنا) راه اندازی کند. این بوکسور، ستاره سینما و اخیراً یک سخنران عمومی موفق بوده است. ورزشکار پیشکسوت امریکایی به تازگی توانست جایگاه خود را به عنوان فروشنده مواد مخدر تحکیم کند و با این تجارت جدید حسابی پول پارو کند.

ضربه‌های ناک اوت این قهرمان سابق سنگین‌وزن شهرت جهانی دارد. او از سال ۲۰۱۶ محصولات حشیش را با برچسب Tyson Holistic خود به فروش می‌رساند. این برندی که محصولاتش به اندازه یکی از آپرکات‌های او قدرتمند هستند.

یک محصول با چندین فرآورده

اعتقاد بر این است که تایسون، ۵۶ ساله، با تجارت جدید تولید گونه‌ها، خوراکی‌ها و عصاره‌های مرغوب ماری‌جوانا ماهیانه حدود ۵۰۰ هزار پوند درآمد دارد. البته، این فقط بخش ساده ماجراست.

«آیرون مایک» در حال ساخت یک استراحتگاه و تفرجگاه با تم حشیش به مساحت ۴۱۸ هکتار است. او امیدوار است این مکان میزبان جشنواره موسیقی رقیب کواچِلا و همچنین طولانی ترین رودخانه تنبل جهان باشد.

جدای از یک هتل مجلل و جذابیت چادرهای کمپ، دانشگاه تایسون نیز در این محل وجود احداث خواهد شد که هدف آن آموزش نکات کشت حشیش به کشاورزان آینده است.

او یک شرکت جدید در این تجارت راه اندازی کرده که تایسون ۲.۰ نام دارد.

به گفته فوربس، این برند یک پله بالاتر از اولین برند حشیش آیرون مایک خواهد بود و طیف وسیع تری از محصولات از جمله محصولات مورد علاقه شخصی او، گل، کنسانتره، خوراکی ها، نوشیدنی ها و پیش رول ها را ارائه می دهد.

مهمانان که به این مکان «سرزمین عجایب حشیش» می گویند، می‌تواننددر هر نقطه از این هتل یا استراحتگاه ماری جوانا بکشند، به جز جایی که مشروبات الکلی به فروش می‌رسد.

تایسون و دوری از کشت و کار حشیش!

حشیش در این محل کشت نخواهد شد، فقط فروخته می شود. زیرا تایسون از شراکت خود با شرکت های بزرگ خرده فروشی ماری جوانا بهره می برد.

مزرعه تایسون طولانی‌ترین رودخانه تنبل جهان را دارد؛ یک سواری آبی که معمولاً از یک استخر کم‌عمق شروع می‌شود و با جریانی آهسته به سمت رودخانه جریان می‌یابد و به مهمانان امکان می‌دهد روی یک قایق، سواری کنند.

اگرچه مایک تایسون امپراتوری حشیش ساخته است، اما خودش آن را پرورش نمی دهد. فقط در تجارت کاغذ کردن، برندینگ و فروش آن است.

تایسون توضیح داد:

«بیش از ۲۰ سال است که مبارزه می کنم و بدنم فرسودگی زیادی دارد. من دو عمل جراحی داشتم و برای آرام کردن اعصابم از ماری جوانا استفاده کردم و این درد را از بین می برد…اما قبلاً آنها را با آن مواد افیونی مصرف می کردم که بدن و روان مرا به هم ریخته بود.»

او دلیل استفاده خود از ماری جوانا و قارچ های جادویی را پایان دادن به روزهای مهمانی و کمک به یافتن خدا نسبت داد.

با این حال، او اعتراف کرد که هر ماه ۴۰۰۰۰ پوند از سرمایه خود را دود می کند.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

مایک تایسون افسانه ای در فرودگاه روی ویلچر دیده شد

فراری نادر مایک تایسون با قیمت باورنکردنی حدود ۵ میلیون پوند به فروش می‌رسد

مایک تایسون: «سریال مایک داستان زندگی مرا دزدیده است»

مایک تایسون می گوید ۵۰۰ میلیون دلار درآمد خود از بوکس را به باد داده است

همسر مایک تایسون کیست؟ همه چیز در مورد لاکیها اسپایسر

مایک تایسون پیش بینی کرد که به زودی خواهد مُرد: «تاریخ انقضایم نزدیک شده است!»

منبع: thesun
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود