ازدواج مخفیانه ابرو گوندش با یک تاجر عراقی بدنبال طلاق از رضا ضراب

ازدواج مخفیانه ابرو گوندش با یک تاجر عراقی بدنبال طلاق از رضا ضراب

ابرو گوندش و معشوق عراقی اش راسان خوشناو که ۱۹ سال کوچکتر از او است، بی سر و صدا در دبی ازدواج کردند!

ابرو گوندش، خواننده مشهور ترکیه، همچنان با تحولات زندگی خصوصی خود، نام خود را در تیتر اخبار ترکیه نگه داشته است. این طور که گفته می شود او سال گذشته از رضا ضراب طلاق گرفته بود و با تاجر ثروتمند عراقی راسان خوشناو در رابطه است؛ رابطه ای که گویا منجر به ازدواج بی سر و صدای آنها شده است.

تصاویری که از صحنه های عاشقانه رابطه این دو منتشر شده است حقیقی بودن این رابطه را تقریبا مستند کرده و در نهایت طبق ادعای جدید رسانه های ترکیه، ابرو و راسان دور از چشم رسانه ها در دبی با هم ازدواج کرده اند. در ادامه به جزییات این خبر خواهیم پرداخت.

حتی گفته می‌شود که این تاجر عراقی از طرفداران پر و پا قرص ابرو گوندش بوده و به تماشای عشق او در صحنه اجرا می‌رفته است. او همیشه میز جلوی سالن را رزرو می کرده و هر هفته که ابرو روی صحنه می‌رفت، جایی ویژه برای خود می‌گرفت تا او را تماشا کند.

ازدواج در سکوت

گفته می شود این مرد جوان از ابرو گوندش ۱۹ ساله کوچکتر است. رابطه ای که از همین ابتدایش گمان می رود پر از جنجال و حاشیه های خبری باشد.

گوندش که با معشوق خود، خوشناو، در دبی ملاقاتی مخفیانه داشت، در دبی هم با او ازدواج کرد.

علاوه بر این، معلوم شد که گوندش به دنبال مدرسه ای برای دخترش آلارا بوده و قصد دارد برای همیشه در دبی ساکن شود. طبق ادعاها، گوندش تنها زمانی به ترکیه می آید که کنسرت برگزار شود. گفته شده است که ابرو گوندش برای اقامت در دبی کوچکترین تردیدی نداشته است.

ازدواج با وجود ۱۹ سال اختلاف سنی!

همان طور که گفته شد، شوهر جدید ابرو گوندش ۱۹ سال با او اختلاف سنی دارد و ابرو برای نزدیکتر شدن به او به دبی نقل مکان کرده است. در واقع، ابرو گوندش، ۴۷ ساله، عاشق راسان خوشناو، تاجر جوان ۲۸ ساله از شمال عراق شد.

گفته می شود این جوان تاجر مدتی است که ابرو گوندش را تنها نمی گذارد. خوشناو با احساس عشق بسیار پرشور به گوندش، از ویلای خود نقل مکان کرد تا به این خواننده نزدیک شود.

همچنین ادعا شد که به گوندش گفته است: “من هر روز با تو خواهم بود و ترکت نمی کنم”.

اتفاقات گذشته و ماجرای طلاق از رضا ضراب

ابرو گوندش در سال ۲۰۲۱ به ازدواج ۱۱ ساله خود با رضا ضراب، تاجر ایرانی، پایان داد و عشق جدیدی با تاجر عراقی، راسان خوشناو شروع کرد.

این تاجر «سرشناس» ایرانی‌الاصل دارای تابعیت جمهوری آذربایجان و ترکیه بوده و متعلق به یک خانواده ثروتمند ایرانی اهل تبریز است.

خانواده ضراب علاوه بر ایران در ۳ کشور جمهوری آذربایجان، ترکیه، و امارات متحده عربی فعالیت‌های اقتصادی دارند و در زمینه‌های گوناگون بازرگانی و صنعتی همچون صادرات و واردات طلا و گوهرسنگ، جابجایی ارز، کشتی‌سازی، فولاد و… کار می‌کنند. حسین ضراب، پدر رضا ضراب پس از بازگشت به ایران فعالیت‌های خود را با تأسیس کارخانه‌ چای فولاد ادامه داد.

رضا ضراب و ابرو گوندش طلاق توافقی گرفتند. رضا ضراب تاجر ایرانی تا مدتی پیش در آمریکا زندانی بود. ضراب سال ها پیش متهم به دور زدن تحریم های امریکا، پولشویی و رشوه به مقامات ترکیه ای شد. ابرو گوندش پیشتر از طریق وکیل خود از رضا ضراب درخواست طلاق کرد.

رضا ضراب که در زندانی در امریکا به سر می برد در نامه ای نوشت:

«در تاریخ ۱۳ سپتامبر، همسرم از طریق وکیل خود از من درخواست طلاق کرده است. به دنبال آن یک بار دیگر از طریق وکیل خود با فشار آوردن به روی من خواهان جدایی شده و در نهایت فرم درخواست طلاق را در تاریخ ۲۳ سپتامبر برای‌ من ارسال کرده است. علیرغم مرحله دشوار کنونی در زندگیم، به تصمیم همسرم در زمینه جدایی احترام می گذارم.»

اما خبرها حاکی از آن است که علت طلاق ابرو، رابطه رضا ضراب با حادیثه، خواننده و مجری معروف و به عبارتی سوپراستار جدید ترکیه است. ابرو گفته زنی که با شوهرش رابطه دارد را به خوبی می‌شناسد و اینکه هم دخترش و هم سرایدارش روابط این دو با یکدیگر را به چشم دیده‌اند.

دختر ابرو کیست؟

ابرو گوندش از همسرش، رضا ضراب، که با او یازده سال زندگی کرد یک دختر به نام آلارا دارد. آلارا، دختر ۱۰ ساله این خواننده مشهور ابرو گوندش، در آخرین تصویر خود به دوران کودکی مادرش تشبیه شد. بر اساس حکم دادگاه حضانت فرزند ابرو و رضا، یعنی آلارا، به ابرو گوندش سپرده شده است.

اگرچه ابرو گوندش دخترش آلارا را مخفی نگه می دارد و او را دور از چشم رسانه ها بزرگ کرد اما او تا ابد که نمی تواند از دست روزنامه ها فرار کند. تصویر پایین نسخه نهایی آلارا، دختر ابرو گوندش است که در ماه های گذشته توسط لنز دوربین خبرنگاران شکار شده بود؛ او کپی مادرش است.

ابرو گوندش با زندگی خصوصی اش همیشه تیتر اخبار بوده است اما در سایه همه این اتفاقات، ابرو گوندش خواننده ای است که زندگی خصوصی خود را در بوق و کرنا نمی کند.

 گفته می شود رضا ضراب با زنان زیادی به او خیانت کرده بود و یکی از آنها دوست صمیمی او حادیثه (خواننده مشهور سبک پاپ) بوده است.

ابرو گوندش کیست؟

ابرو گوندش (EBRU GÜNDES) در ۱۲ اکتبر ۱۹۷۴ در منطقه فاتح استانبول به دنیا آمده و در حال حاضر ۴۷ ساله است. او اصالتا اهل قاضی‌آنتپ است.

خواننده پرطرفدار ترکیه تحصیلات ابتدایی را در مدرسه ابتدایی اولوباتلی حسن آنکارا و تحصیلات متوسطه را در دبیرستان صفاکوی استانبول به پایان رساند. او کار خود را با کار در یک کارگاه پوشاک آغاز کرد.

مژگان آیواز اوغلوگیل ( Müjgan Ayvazoğlugil )، مادر ابرو، اولین کسی بود که استعداد و صدای ابرو گوندش را کشف کرد. او به تازگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشته است.

ازدواج های ابرو گوندش

ابرو در ازدواج اول خود در سال ۱۹۹۰ با حمدی واردار ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۳ از او طلاق گرفت.

ازدواج دوم ابرو در سال ۲۰۰۲ با اومر دوراک بود اما این ازدواج بعد از یک سال زندگی، در سال ۲۰۰۳ به جدایی ختم شد.

ابرو برای سومین بار ازدواج کرد و این بار قرعه به نام رضا ضراب، تاجر ایرانی اهل تبریز، افتاد. این دو در ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ با هم ازدواج کردند اما زندگی آنها پس از ۱۱ سال به طلاق کشیده شد؛ این بیشترین مدتی بوده که ابرو با مردی در رابطه بوده است.

راسان خوشناو کیست، چند سال دارد، اهل کجاست؟

راسان خوشناو یک تاجر ۲۸ ساله عراقی (از شهرهای شمالی کشور عراق) است. ظاهراً خوشناو در ماه فوریه سال گذشته شروع به نزدیک شدن به ابرو گوندش ۴۸ ساله کرد. گویا این نزدیکی کم کم به ازدواج با ابرو گوندش ختم شده است.

هنوز ابرو گوندشش و راسان خوشناو در مورد این خبر واکنشی نشان نداده اند.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

دستگیری گلشن بایراکتار، خواننده پرحاشیه ترکیه به دلیل توهین به مدارس اسلامی

ماجرای تصادف شدید ابراهیم تاتلیسس، کنسرت بعد از آن و آشتی فرزندانش + ویدیو

نیهات دوغان، خواننده مشهور ترکیه، با یک دختر ایرانی ازدواج کرد

خیانت و طلاق ماهسون برایش گران تمام شد: غرامت ۹۰ میلیاردی، نفقه ماهانه ۱۶۰ میلیونی

فیلم سینمایی ترکی برگن ؛ زندگینامه دردناک خواننده زن ترک که قربانی اسیدپاشی و قتل شد

دیجیاتو
بدون نظر

ورود