نیوشا مدبر بازیگر سریال «کیمیا» کشف حجاب کرد

نیوشا مدبر بازیگر سریال «کیمیا» کشف حجاب کرد

نیوشا مدبر بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود از حضورش در کشور ترکیه و تصمیم خود برای کشف حجاب خبر داده است.

بیوگرافی نیوشا مدبر

نیوشا مدبر متولد سال ۱۳۶۴ در تهران و دارای مدرک لیسانس رشته گرافیک است.

پیش از ورود به عرصه ی بازیگری شود، برای یک شرکت تبلیغاتی، کار گرافیکی انجام می داد.

او در مصاحبه ای درباره ی ورودش به عرصه ی بازیگری گفته: «پیش از آنکه وارد عرصه بازیگری شوم به خاطر رشته ام که گرافیک بود مدیر تبلیغات یک شرکت بودم. شاید اگر از اول می دانستم می خوام بازیگر شوم در دانشگاه سینما می خواندم.»

او که بازیگری را در کلاس های حمید سمندریان آموزش دیده، در اینباره گفته: «با تشویق برادرم، دوره های بازیگری را زیر نظر استاد سمندریان گذراندم سپس سعی کردم با تئاتر شروع کنم، چند تئاتر هم کار کردم که متاسفانه به اجرا نرسید ولی برایم یک دنیا تجربه بود.»

نیوشا مدبر بازی مقابل دوربین را با ایفای نقشی فرعی در سریال «کیمیا» ساخته ی جواد افشار آغاز کرد. او درباره ی این تجربه گفته: «سر یکی از تئاترها بود که آقای جواد افشار (کارگردان) لطف کردند و من را برای یکی از نقش های فرعی سریال “کیمیا” انتخاب کردند که در سال ۹۴ پخش شد. بعد از این مجموعه که خیلی هم مورد استقبال قرار گرفت، یک سری فیلم کوتاه کار کردم.»

او درباره ی تجربیات خود پس از سریال «کیمیا» گفته: «برای سریال “انقلاب زیبا” به آقای توفیقی معرفی شدم که این همکاری اتفاق نیفتاد. در نهایت بعد از سریال “کیمیا” نقش کوتاهی را هم در سریال “آمین” (به کارگردانی مهدی صفوی، منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی) بازی کردم. سپس در چند مستند و نقش اول چند فیلم، ایفای نقش کردم.»

نیوشا مدبر در سریال شبکه نمایش خانگی «هشتگ خاله سوسکه» و فیلم های سینمایی «دو لکه ابر» به کارگردانی مهرشاد کارخانی، «دختر» به کارگردانی سیدرضا میر کریمی، «۳۶۰ درجه به کاپیلا» به کارگردانی حامد شایسته و «به وقت آشوب» به کارگردانی عطاالله سلیمانیان هم نقش آفرینی کرده است.

دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • ah شهریور ۶, ۱۴۰۱

    به درک
    کمتر اخبار زرد منتشر کنید

  • امیر شهریور ۶, ۱۴۰۱

    دریا آشغال تو خودش نگه نمیداره.
    همین چند روز پیش بود که یه ویدیویی حاشیه ساز شده بود که طرف پرچم صهیونیست و لگبت را از خودش آویزون کرده بود بعد می گفت من ایرانیم.
    جالب تر اینکه آمارش رو در آورده بودن دیده بودن یارو متولد در اسرائیل و شهورند آلمان بود.

  • زهرا شهریور ۷, ۱۴۰۱

    ندیده بودمش .خدا کمکش کنه برای دیده شدن هر کاری نکنه

  • حامد شهریور ۷, ۱۴۰۱

    آفرین به شجاعتش

  • علی شهریور ۷, ۱۴۰۱

    آزادی و انسانیت، انتخاب همه ی انسانهاست.
    نه بردگان ایدئولوژی.

    • h شهریور ۷, ۱۴۰۱

      درود به تو
      اخلاق واقعی در جامعه با ازادی و حق انتخاب ارزشمنده. نه به اجبار. چون بعد از اون همه چیز ریاست.