بهترین منطقه کیش برای اجاره ویلا کدام است؟

 بهترین منطقه کیش برای اجاره ویلا کدام است؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کیش جزیره‌ای خوش آب و هوا است که جاذبه‌های گردشگری متعددی دارد و در تمام ایام سال پذیرای تعداد بالایی از گردشگران است. برای رفاه حال گردشگران در جزیره کیش تعداد زیادی هتل، ویلا و سوئیت در دسترس است و گردشگران می‌توانند متناسب با شرایط و بودجه‌ای که در اختیار دارند، بهترین اقامتگاه را انتخاب کنند. در این مطلب قصد داریم بهترین مناطق برای اجاره ویلا در کیش را به شما معرفی کنیم.

 بهترین منطقه کیش برای اجاره ویلا کدام است؟

اجاره ویلا در کیش با قیمت مناسب

کسانی که قصد دارند هزینه سفر به جزیره کیش را مدیریت کنند و سفری ارزان قیمت داشته باشند، تمایل به اجاره ویلا ارزان در کیش دارند. اگر شما هم می‌خواهید سفری ارزان به کیش داشته باشید بهتر است دنبال اجاره ویلا اطراف مراکز تجاری و اماکن تفریحی و توریستی نباشید.

 اطراف مجتمع‌های تجاری یا در نزدیکی مکان‌های گردشگری قیمت اجاره ویلا بیشتر است. زیرا اکثر افرادی که به جزیره سفر می‌کنند تمایل دارند نزدیک اماکن گردشگری باشند تا سفر راحت‌تری را تجربه کنند و حاضرند بابت اجاره در این مناطق هزینه بیشتری بپردازند.

اما کسانی که می‌خواهند سفر ارزانی داشته باشند و هزینه‌های سفر را مدیریت کنند در شهرک‌ معروف کیش مانند شهرک میرمهنا ویلاهای ارزان قیمت اجاره می‌کنند. البته ارزان بودن قیمت اجاره ویلا در شهرک‌های کیش به معنای نداشتن امکانات نامناسب نیست.

زیرا این ویلاها با بهترین امکانات رفاهی نظیر وسایل گرمایشی و سرمایشی، لوازم پخت و پز، تخت و پتو در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. تنها دلیل ارزان بودن قیمت این ویلاها قرار گرفتن در شهرک‌ها است که ممکن است رفت و آمد را مشکل کند.

اجاره ویلا نزدیک مراکز تفریحی و تجاری

برخی از گردشگران که با هدف تفریح و گردشگری به جزیره کیش سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند در مناطقی اقامت داشته باشند که به مراکز تفریحی آبی و پارک‌ها نزدیک باشند، همچنین مجبور نباشند برای رفتن به مجتمع‌های تجاری مسافت طولانی طی کنند.

با اجاره ویلا در سلین، بلوار مروارید و صدف می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد بابت حمل و نقل یا اتلاف وقت به مراکز گردشگری در کیش دسترسی داشته باشید. در جزیره کیش برای رفت و آمد داخل شهری باید از تاکسی استفاده کنید یا اینکه خودرو اجاره کنید.

اجاره ویلا در کیش با قیمت بالا

در صورتی که برای پرداخت اجاره ویلا ساحلی در کیش با مشکلی مواجه نمی‌شوید و می‌توانید از پس هزینه‌های بالا بربیاید، دامون ساحلی و بلوار دلیران هم گزینه‌های مناسبی برای اقامت در کیش هستند. البته دقت داشته باشید با اینکه قیمت اجاره ویلا در این مناطق زیاد است، اما نسبت به مناطق دیگر جزیره برتری‌های بسیاری دارد.

به طور مثال در صورتی که در ویلاهای شهرک ساحلی دامون اقامت داشته باشید می‌توانید از منظره زیبای طلوع و غروب خورشید کنار ساحل لذت ببرید. اغلب کسانی که می‌خواهند از حضور در ساحل لذت ببرند، در این منطقه ویلا اجاره می‌کنند.

 بهترین منطقه کیش برای اجاره ویلا کدام است؟

اجاره ویلا در مناطق بومی‌نشین

گردشگرانی که تمایل دارند با بومیان جزیره معاشرت داشته باشند و از نزدیک با فرهنگ و آداب و رسوم این مردم آشنا شوند، بهتر است برای اجاره ویلا در کیش منطقه شهرک صفین را انتخاب کنند. شهرک صفین از مناطق قدیمی و بومی‌نشین جزیره کیش است که ویلاهای متعددی برای اجاره دارد.

 شاید تصور کنید به دلیل اینکه شهرک صفین قدیمی است، ساختمان‌های کهنه‌ای دارد؛اما در این شهرک ویلاهای نوساز با امکانات خوب و قیمت مناسب و به‌صرفه در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

اجاره ویلا در کیش با اجاره سوئیت چه تفاوتی دارد؟

سوئیت‌های ساحلی در کیش، خانه‌ها و آپارتمان‌هایی هستند که با امکانات کامل و به صورت مستقل در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. البته سوئیت‌هایی که آشپزخانه یا حیاط مشترک داشته باشند هم با قیمت مناسب‌تر در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

 اما ویلاهای ساحلی با متراژهای بزرگ‌تر و امکانات بیشتر ساخته می‌شوند. اغلب ویلاها مبله هستند و سالن بیلیارد، سالن ورزشی و استخر دارند. بنابراین کسانی که دسته‌جمعی به کیش سفر می‌کنند یا تمایل دارند از امکانات بیشتری در طول سفر برخوردار باشند، از اجاره ویلا در کیش استقبال بیشتری می‌کنند.

بهترین زمان اجاره ویلا در کیش

یکی از سوالات متداول کسانی که برای اولین بار می‌خواهند به کیش سفر کنند و قصد اجاره ویلا در کیش دارند این است که چه زمانی برای سفر به کیش مناسب‌تر است و می‌توانند ویلاها را با قیمت مناسب‌تری اجاره کنند. بهتر است بدانید هزینه اجاره ویلا در کیش مانند سایر مناطق توریستی کشور در زمان‌هایی که تعداد گردشگران زیاد باشد، بالا می‌رود.

تعطیلات نوروز و فصل پاییز که هوای جزیره خنک است بهترین زمان برای سفر به کیش است و تعداد متقاضیان سفر بالا می‌رود. همچنین زمان برگزاری جشنواره‌های فروش فوق العاده افراد زیادی به قصد خرید به جزیره کیش سفر می‌کنند. بنابراین با بالارفتن تقاضا برای اجاره ویلا در کیش قیمت‌ها هم بالا می‌رود.

بهترین روش اجاره ویلا در کیش

جزیره کیش در تمام ایام سال پذیرای تعداد بالایی از گردشگران است؛ به همین دلیل بهترین اقدام این است که قبل از سفر اقامتگاه مورد نظر را اجاره کنید تا دچار دردسر نشوید. برای اجاره ویلا در کیش از علی بابا می‌توانید جزئیات کاملی از امکانات، موقیعت جغرافیایی و قیمت ویلاهای مختلف را ببینید و متناسب با نیاز و بودجه‌ای که در اختیار دارید، ویلای مناسب را اجاره کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود