راهنمای جزیره گردی به همراه معرفی مراکز خرید قشم

راهنمای جزیره گردی به همراه معرفی مراکز خرید قشم

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امواج ملایم دریا و شن‌های طلایی جزیره قشم، جویندگان آرامش را به خود جذب می‌کند. پس اگر به دنبال استراحت کوتاه و خاطره‌انگیز، یا طولانی و مهیج هستید؛ از خانه تا قشم راهی نیست. جای‌جای خاک این جزیره پر از زیبایی‌های خیره‌کننده و جذابی است که دیدن آن‌ها خالی ‌از لطف نیست. راهنمای جزیره گردی قشم که در ادامه مطلب آورده شده است، شما را برای یک سفر هیجان‌انگیز آماده می‌کند. کافی است جمله به جمله این راهنما را کاملا تجسم کنید، آن‌وقت عاشق نفس کشیدن در هوای این جزیره می‌شوید! پس برای یک سفر پرهیاهو همراه ما باشید.

راهنمای جزیره گردی قشم

جزیره قشم به‌خاطر زیبایی‌ها و جذابیت‌هایی که در دل خود جای‌داده است به جزیره هفت‌گانه معروف شده است. وقتی پا به این شهر بگذارید از حجم جاذبه‌های طبیعی و زیبایی که طبیعت بکر جنوب ایران را به رخ می‌کشد، شوکه خواهید شد! در کنار طبیعت‌گردی و لذت بردن از جاذبه‌های گردشگری جزیره سرخ ایران، یک اقامتگاه خوب که از همه نظر مناسب نیاز‌های شما باشد، دغدغه فکری شما را کمتر خواهد کرد؛ همچنین توجه شما را بیشتر روی لذت بردن از زیبایی‌های این منطقه معطوف می‌کند.

اما آیا می‌توان به‌سرعت یک اقامتگاه رزرو کرد؟ بله. با اجاره سوئیت های قیمت مناسب و اقتصادی جاباما در قشم ، شما شایسته انتخاب بهترین از میان هزاران سوئیت، اقامتگاه و ویلا خواهید بود.

۱‌. غروب ساحل سینگو

اگر شما هم عاشق تماشای غروب آفتاب در یک ساحل بکر و زیبا هستید، دست‌به‌کار شوید. دوربین عکاسی و کلاه آفتابی خود را بردارید و پا به بهشتی‌ترین ساحل جزیره قشم بگذارید. این ساحل نزدیک فرودگاه بین‌المللی قشم قرار دارد که دسترسی عالی به آن، هیچ مسافری را بی‌بهره از زیبایی‌های ترکیبی دریا و غروب آفتاب نکرده است.

المان‌های رنگی و شکوه ساخت‌های گردشگری که در این ساحل چشم‌هایتان را می‌نوازد، یک حس و حال عجیبی به شما می‌بخشد. از مهم‌ترین مزایای این جزیره، امکانات اقامتی آن است. شما به‌راحتی می‌توانید در این جزیره، بهترین اقامتگاه را رزرو کنید تا هر زمان که بخواهید، چشم خود را به طبیعت جذاب این ساحل باز کنید!

۲. ساحل نقره‌ای جزیره هنگام

تصور کنید شب وارد یک جزیره شده‌اید و به‌جای یک دریای معمولی و صاف، چشم‌های شما به ماسه‌های جادویی و یک ساحل نقره‌ای می‌افتد! چه حسی خواهید داشت؟ تلألو بازتاب رنگ این ماسه‌های جادویی دل هر مسافری را می‌برد طوری که آدم می‌خواهد به ماسه‌های این ساحل چنگ بزند و آن را با تمام وجود حس کند. بهترین زمان برای دیدن عجایب این ساحل دلبر، شب‌هنگام است تا جادوی آن چشم‌های شما را مبهوت خود کند.

ساحل نقره‌ای هنگام در دو کیلومتری جزیره قشم و در هنگام واقع شده که برای دسترسی به نقاط مختلف این جزیره، اقامتگاه‌های بسیار عالی و مناسبی در نظر گرفته شده است. انتخاب یک اقامتگاه عالی که بتوان شبانه به دیدن این جزیره جادویی رفت و روح خود را با این ساحل پیوند داد، شرط بزرگی است. اما نگران آن نباشید؛ تنها کافی است تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

۳. غار خربس

یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های سفر به قشم، غار خربس بوده که یک مکان قدیمی و خارق‌العاده برای بازدید است. غار خربس که بر روی کوه مرتفع خود چهار دهانه دارد، گمان می‌رود که محل عبادت زرتشتیان بوده است. علاوه بر فضای بیرون آن که برای استراحت فوق‌العاده است، داخل غارکنده‌کاری‌های جذابی دارد که اگر نبینید، نصف عمرتان بر فناست! ظاهر رازآلود و عجیب این غار آن‌قدر هیجان‌انگیز بوده که ساعت‌ها شما را مبهوت می‌کند و شما را به زمان حمله دزدان دریایی می‌برد!

در دل جزیره قشم جاذبه‌های گردشگری فراوانی وجود دارد و غار خربس تنها یکی از آن‌هاست. تنها کافی است تا یک اقامتگاه مناسب در این جزیره هفت‌گانه بگیرید تا تمام انرژی خود را فقط صرف بازدید از جذابیت‌های آن کنید.

راهنمای جزیره گردی به همراه معرفی مراکز خرید قشم

مراکز خرید قشم

علاوه بر راهنمای جزیره گردی قشم، مراکز خرید آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. شما می‌توانید سوغاتی‌ها و هر نوع کالای جنوبی را به‌عنوان یادگار از مراکز خرید آن تهیه کنید. حتما یک یادگاری از قشم برای خود به همراه بیاورید تا یادآور بهترین لحظات عمر شما در این جزیره زیبا باشد.

۱. بازار قدیم قشم

بازار قدیم این جزیره یکی از قدیمی‌ترین بازار‌های قشم است که گشت‌وگذار در آن حس نوستالژیک را در شما زنده می‌کند و همه چیز در آن موجود است. اگر می‌خواهید لباس‌های محلی جنوبی‌های خونگرم را ببینید یا برای خود یک‌دست تهیه کنید، این بازار بهترین کیفت را با مناسب‌ترین قیمت به شما عرضه می‌کند.

۲. بازار ستاره

یکی از شیک‌ترین بازار‌های قشم که کالا‌های خارجی هم در آن با مناسب‌ترین قیمت به چشم می‌خورد، بازار ستاره است که مانند ستاره در این شهر می‌درخشد! اگر به هنگام گشت‌وگذار در بازار ستاره، نیاز به کافه یا رستوران داشتید، این بازار بسیار مجهز است. مهم‌ترین نکته آن وجود اقامتگاه‌ها و هتل‌های عالی است که در نزدیکی آن قرار دارد و نیاز‌های شما را فورا تأمین می‌کند.

۳. مجتمع سیتی‌سنتر

اگر علاوه بر خرید به دنبال تفریح هستید، مجتمع تجاری تفریحی سیتی‌سنتر بهترین مرکز برای رفع نیاز‌های شماست. عظمت و مجلل بودن این مجتمع آن‌قدر خیره‌کننده است که علاوه بر زیبایی، می‌توانید هر برند خاصی را که می‌خواهید در آنجا پیدا کنید. همچنین پیشنهاد ما این است که امکانات تفریحی در طبقه سوم سیتی‌سنتر را فراموش نکنید!

و در آخر

با راهنمای جزیره گردی قشم و معرفی چند مرکز خرید آن، باز هم جا برای شرح و بسط این جزیره زیبا مانده است که واقعا جذابیت‌های آن در هیچ مقاله و حرفی نمی‌گنجد! اگر پا به قشم گذاشتید بدون هیچ معطلی به دنبال رزرو یک اقامتگاه باشید تا انرژی و زمان کافی برای دیدن کامل جذابیت‌های اعجاب‌انگیز آن را داشته باشید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود