زیباترین مدل های کابین آسانسور در سال ۱۴۰۱ + قیمت

زیباترین مدل های کابین آسانسور در سال ۱۴۰۱ + قیمت

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید بتوان گفت کیفیت اصلی و زیبایی اصلی یک آسانسور، در واقع منوط به کابین آسانسور است. آن چیزی که مسافران آسانسور را مجذوب می‌کند و احساس خوشایندی به آنها می‌دهد، کابینی است که به صورت خیلی حرفه‌ای طراحی و نصب شده است. شرکت‌های زیادی در ایران اقدام به ساخت و فروش کابین آسانسور می‌کنند، اما بهترین آنها بازرگانی کلمان است که در خرید انواع کابین آسانسور خدمات گسترده‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با زیباترین کابین‌های آسانسور و قیمت هر کدام از آنها آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

تصاویری از زیباترین کابین آسانسور

در ادامه تصاویری از زیباترین تصاویر کابین آسانسور را مشاهده خواهید کرد که نه تنها در اجرا و طراحی بسیار فوق العاده هستند، بلکه حس بسیار خوبی در مسافرین ایجاد می‌کنند. توجه کنید که کابین آسانسور کلمان را می‌توانید از سایت رسمی مشاهده کنید.

زیباترین مدل های کابین آسانسور در سال 1401 + قیمت

عوامل موثر در زیبایی کابین آسانسور

هر چند در بسیاری از موارد زیبایی کابین آسانسور می‌تواند سلیقه‌ای باشد اما در ادامه به برخی از المان‌های مهم و اساسی اشاره می‌کنیم که در زیباتر شدن آسانسور و ایجاد حس خوب به مخاطب کمک شایانی می‌کند.

استفاده از شیشه

شیشه از پرطرفدارترین المان‌هایی است که برای کابین آسانسور به کار می‌رود. ساختمان‌های مدرن، کابین آسانسور را کاملا شیشه‌ای می‌سازند تا به مسافران امکان تماشای مناظر فوق‌العاده را در حین سفر در آسانسور بدهند. البته آسانسورهای شیشه‌ای موضوعی حساس است چرا که ممکن است افراد مبتلا به آکروفوبیا نتوانند از آن استفاده کنند.

فلزات

فلز یک عنصر طراحی سنتی و تطبیقی ​​برای طراحی کابین آسانسور است. در طول تاریخ انواع مختلفی از فلزات در کابین آسانسور برای محیط اطراف استفاده شده است که برخی از آنها عبارتند از: برنز اکسید شده، نیکل-نقره، برنج روشن، آلومینیوم و البته فولاد ضد زنگ. فولاد ضد زنگ را می توان به صورت تکی یا با مواد دیگر مانند آینه یا شیشه تزئینی استفاده کرد.

سنگ و کاشی

از جمله زیباترین عناصری که در کیفیت کابین آسانسور بسیار تاثیرگذار هستند، استفاده از سنگ و کاشی برای کابین آسانسور است. به خصوص هتل های مجلل، اقامتگاه ها کاشی ها، سنگ ها یا مرمرهای مختلف را ترجیح می دهند.

نورپردازی

نورپردازی یکی دیگر از مسائل مهم در طراحی کابین است. از آنجایی که LED ها انرژی کمتری مصرف می کنند، می توانید با طراحی دقیق ظاهری مدرن و کابینی کم مصرف ایجاد کنید.

قیمت انواع کابین آسانسور

همانطور که می‌دانید کابین آسانسور به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که هر کدام از آنها قیمت متفاوتی دارند. قبل از مشاهده قیمت، قصد داریم ابتدا شما را با انواع کابین آسانسور آشنا کنیم و سپس به قیمت برخی از آنها بپردازیم. انواع کابین آسانسور شامل:

  • تمام استیل
  • نیمه استیل
  • ام دی اف
  • فرمیکا
  • پاناروما

معمولا قیمت کابین آسانسور از ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان به بالا شروع می‌شود. به جدول زیر دقت کنید:

قیمت کابین آسانسور نیمه استیل
۱ تا ۴ نفره بالای ۲۵ میلیون تومان
۴ تا ۶ نفره بالای ۲۵ میلیون تومان
۶ تا ۸ نفره بالای ۲۷ میلیون تومان

 

مدل‌های دیگر کابین آسانسور قیمت‌های متفاوتی دارند. مجدد به جدول زیر دقت کنید:

قیمت کابین آسانسور طلایی با طرح
۱ تا ۴ نفره بالای ۳۰ میلیون تومان
۴ تا ۶ نفره بالای ۳۲ میلیون تومان
۶ تا ۸ نفره بالای ۳۴ میلیون تومان

 

کلام آخر

همانطور که در بالا اشاره کردیم، کابین آسانسور از مهم‌ترین عناصر و قطعات آسانسور است که مستقیما بر روی زیبایی آسانسور تاثیرگذار است. ظاهر کابین آسانسور، عموما با توجه به موقعیت و نوع ساختمان تعیین و طراحی می‌شود. برای مثال ظاهر کابین آسانسور یک هتل، بایستی متفاوت از یک ساختمان تجاری و یا متفاوت از یک ساختمان مسکونی باشد. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، کابین مناسب با فعالیت خود را انتخاب کرده و با در نظر گرفتن عوامل مختلف(از قیمت گرفته تا اجزای اصلی آسانسور) سعی کنید زیباترین نوع کابین آسانسور را برای ساختمان خود اجرا کنید.

دیجیاتو
۳ نظر

ورود