یخچال جدید LG مجهز به اسپیکر و قابلیت تغییر رنگ که خانه را پر از زرق و برق می کند

یخچال جدید LG مجهز به اسپیکر و قابلیت تغییر رنگ که خانه را پر از زرق و برق می کند

ال‌ جی یک یخچال فریزر شیک جدید اما عجیب با پنل‌های LED روی درب معرفی کرده است که رنگش بر حسب حالت و موقعیت‌ها، تغییر می کند و رنگ‌های مختلفی را چشمک می‌زنند.

بنابراین، ناخنک زدن ها و میان وعده نیمه شب شما بسیار سرگرم کننده تر می شود! زیرا ال‌جی از یخچالی با تغییر رنگ عجیب و غریب رونمایی کرده که بلندگوهای بلوتوثی هم دارد.

 

یخچال جدید ال‌ جی «MoodUP» نام دارد و این هفته در نمایشگاه IFA 2022 در برلین به نمایش گذاشته می شود. مودآپ می تواند با چشمک زدن مانند یک زمین رقص رنگارنگ، آشپزخانه شما را به یک دیسکو تبدیل کند.

یا کاربران می توانند رنگ ملایم تری از زرد و قهوه ای کم رنگ را انتخاب کنند و اولین فنجان قهوه روزانه خود را با رنگ عالی طلوع خورشید نوش جان کنند.

علاوه بر این، ال‌جی MoodUP به یک بلندگوی بلوتوث داخلی نیز تعبیه شده است. بنابراین، چشمک زدن ها و نورپردازی پنل LED یخچال جدید ال‌ جی را می توان با ضرب آهنگ موسیقی هماهنگ کرد.

قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه جدید عجیب و غریب هنوز تایید نشده است.

لیو جائه چئول، معاون ال‌جی الکترونیکس می‌گوید:

«یخچال MoodUP یک لوازم خانگی بسیار پیشرفته است که می‌تواند رنگ‌ها را متناسب با خلق و خوی کاربران تغییر دهد و محیط آشپزخانه را بهبود بخشد. این یخچال منحصربه‌فرد با آوردن رنگ، موسیقی و راحتی به آشپزخانه و ترکیب فناوری‌های پیشرفته ال‌جی و ویژگی‌های طراحی نوآورانه، تعهد مستمر ما به ارائه زندگی بهتر در خانه را نشان می‌دهد.»

این دستگاه به چهار بخش تقسیم می شود: دو بخش یخچال در بالا و دو بخش فریزر در پایین. قسمت بالا سمت راست، یکی از دو بخش یخچال، مجهز به LG InstaView است که به کاربران امکان می دهد با ضربه زدن، داخل را ببینند، اگرچه می تواند مانند سه پنل دیگر رنگ ها را چشمک بزند.

حالت های نورپردازی و تعداد رنگ های پنل LED

از طریق اپلیکیشن LG ThinQ، کاربران می توانند از بین ۲۲ رنگ برای درب یخچال در بالا و ۱۹ رنگ برای دو درب فریزر در پایین انتخاب کنند.

همچنین، کاربران می‌توانند با انتخاب تنظیمات مختلف از جمله «فصل»، «مکان»، «حال و هوا» و «پاپ»، نورپردازی هر پانل را به‌صورت جداگانه برگزینند.

به عنوان مثال، حالت پاپ یا Pop باعث می‌شود پانل‌های یخچال جدید ال‌ جی به سرعت در طیفی از رنگ‌های روشن و پر جنب و جوش چشمک بزنند که برای مهمانی‌های خانگی مناسب است.

در همین حال، حالت فصل ها یا Seasons رنگ ها را بسته به فصل فعلی نمایش می دهد. بنابراین، برای مثال، آبی ملایم و خاکستری برای زمستان.

ال‌جی می‌گوید که حالت Mood یا حس و حال با استفاده از رنگ‌های ملایم و آرام‌بخش، احساس خوبی را ایجاد می‌کند. کاربران می‌توانند حس و حال، یا رنگ یا تم فعلی یخچال، را با آهنگ‌هایی از برنامه‌های پخش موسیقی مورد علاقه‌شان یا از فهرست پخش Music Collection در برنامه ThinQ مطابقت دهند.

یخچال جدید ال‌ جی دارای ویژگی‌های کاربرپسند مانند اعلان‌های راحت و رنگارنگ است.

وقتی حسگر درب یخچال تشخیص دهد که محفظه یخچال برای مدت طولانی باز مانده است، پانل روی در باز مانده به طور مکرر چشمک می زند.

به گفته ال‌جی ، هنگامی که حسگرهای حرکتی یخچال MoodUP ال‌جی تشخیص می‌دهند که شخصی در حال نزدیک شدن است، هر دو پنل به‌عنوان نوعی «خوش‌آمدگویی» چشمک می‌زنند.

با خاموش شدن پانل‌های درب LED، یخچال MoodUP ترکیبی از خاکستری و سفید لوکس را برای ظاهری سنتی‌تر در آشپزخانه دارد.

غول حیرت‌انگیز ا‌ل‌جی در نمایشگاه IFA 2022

در نمایشگاه IFA 2022 این هفته، ال‌جی غرفه بزرگی برای نمایش محصولات جدید از تلویزیون گرفته تا نمایشگرهای بازی و راه‌حل‌های خانه هوشمند دارد.

محصول افتخارآفرین در این غرفه، بزرگترین تلویزیون OLED جهان با صفحه نمایش ۹۷ اینچی “حیرت انگیز” است. این تلویزیون تقریباً به اندازه یک تخت دو نفره دیده می شود.

نمایشگاه IFA یا Internationale Funkausstellung هر ساله برگزار می شود. این نمایشگاه یکی از نمایشگاه‌های تجاری پیشرو در جهان برای لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی است که هر سال در برلین برگزار می شود.

زمان برگزاری نمایشگاه IFA امسال از ۲ تا ۶ سپتامبر است.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

یخچال طبیعی «آخرالزمان» در آستانه متلاشی شدن و ایجاد خطر جدی برای جهان است

زنی انگلیسی برای لاغر کردن گربه ۱۳ کیلویی‌اش مجبور شد به در یخچال قفل بزند

رونمایی از یخچال های رنگی و ماژولار سامسونگ برای سلیقه های مختلف

راهنمای خرید یخچال فریزر ؛ هر آنچه که هنگام خرید این قلم از لوازم خانگی باید بدانید

چرا یخچال شما خنک نمی کند ؛ ۱۰ دلیل رایج را بشناسید

منبع: dailymail
بدون نظر

ورود