هک کردن حساب فیفا: روش جدید انتقام‌گیری و زدن زخم کاری به نامزد فوتبال‌دوست

هک کردن حساب فیفا: روش جدید انتقام‌گیری و زدن زخم کاری به نامزد فوتبال‌دوست

زنی با هک اکانت یا حساب فیفای نامزدش و سقوط تیم او از او انتقام گرفت. هک حساب فیفا هوشمندانه ترین و بدترین انتقام ممکن بوده و یک زخم کاری برای آقایان فوتبال دوست به حساب می آید!

این خانم ساعت‌های زیادی را صرف هک کردن حساب نامزد سابق خود کرد و از کار خود اصلا «پشیمان نیست» زیرا می‌خواسته «دوبرابر سخت‌تر از آزار نامزد سابقش» به او صدمه بزند.

زمانی که همه چیز در روابط خوب پیش نمی‌رود، همه ما به جدایی دوستانه امیدواریم. اما این احتمال وجود دارد که یکی از شما نسبت به اعمال نامزد خود یا ویژگی‌های شخصیتی که منجر به جدایی شما شده، احساس ناراحتی شدیدی کند. بهترین حالت این است که زوج ها دوستی خود را حفظ کنند و بدون هیچ خصومتی در محافل اجتماعی کنار هم باشند. اما گاهی انتقام بهترین دارو برای قلب شکسته است.

مثلا خانمی پس از جدایی از نامزدش به دلیلی آسیب روحی که از سمت او وارد شده بود و احساس ناراحتی عمیقی که داشت برای انتقام گرفتن از او کاری کرد کارستان! هک کردن حساب فیفا … او اعتراف می کند که از این حرکت وحشیانه خود پشیمان نیست.

فرانچسکا پارمن برای توضیح اقدامات خود در شبکه اجتماعی تیک تاک گفت که می‌خواست بعد از پایان رابطه عاشقانه، نامزد سابقش همان آسیبی را که احساس کند که او احساس کرده است.

ویدئوی فرانچسکا در تیک تایک دلایل شکست عشقی او را در این رابطه توضیح داد:

«در تمام رابطه من با نامزد سابقم، او فیفا بازی می کرد و من را بیرون نمی برد. او بیشتر از من شیفته فیفا بود. فیفا را بیشتر از من دوست داشت. بنابراین، من هم حساب فیفای او را هک کردم. من تیم او را به پایین ترین دسته سقوط دادم. ساعت ها طول کشید، اما ارزشش را داشت.»

سرمایه ای که بر باد رفت

بازیکنان فیفا می‌توانند بر اساس عملکرد بازی‌شان «سکه» به دست آورند. از این پول‌ها می‌توان به عنوان ارز در بازی برای خرید بازیکنان یا «بسته‌ها» استفاده کرد.

فرانچسکا در مورد هک کردن حساب فیفا گفت:

«او میلیون ها پوند [در فیفا] داشت. این پول واقعی نیست، اما من از همه آن در حرکات رقص وحشتناک استفاده کردم تا وقتی آنها [بازیکنان] گلی را به ثمر می رساندند، با سبک قدیمی “ووووپ گنگمن استایل” ظاهر می شدند.

این زن از ماجرای هک کردن پشیمان نیست و می‌گوید:

«من به کارم بسیار افتخار می‌کنم. چند سال دیگر هم بگذرد باز هم به آن افتخار می‌کنم، زیرا می‌دانم که قلب او را آزرده خاطر کرده ام.»

او با جسارت این ویدیو را با این جمله خاتمه داد:

«تو قلب من را آزار دادی، من دو برابر بیشتر قلبت را آزار می دهم. با من در نیفت».

این ویدیوی وایرال تا کنون بیش از ۲۶۲۰۰۰ بازدید در این برنامه داشته است. صدها نفر با مشاهده این ویدیو زیرک بودن او را تحسین کردند. حتی بعضی از کاربران به او گفتند به تو افتخار می کنیم.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

ادعای روسیه در مورد «هک کردن» سیستم توپخانه ای HIMARS در اوکراین صحت دارد؟

چطور خانواده ایمن الظواهری، سازمان سیا را به مکان اختفای رهبر القاعده هدایت کردند؟

کلاهبردار هکر با درآمد میلیاردی؛ نخبه دانشگاه شریف که سلبریتی‌ها و بلاگرها را تور می‌کرد!

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • اورامات شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    عجب! حالا اگر یک مرد حساب نامزدش رو هک کنه و بهش ضرر مالی بزنه سریع دستگیر و زندانی میشه. اون آشغالهای جنسیت زده ای که این زن رو تحسین کردند لازمه در افکار تهوع آورشون تجدید نظر کنند.