بهترین آموزشگاه عکاسی تهران

بهترین آموزشگاه عکاسی تهران

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در عصر دیجیتال، محبوبیت روزافزون رسانه‌های اجتماعی، سبب محبوبیت هنر عکاسی نیز شده است. زیرا گرفتن و اشتراک‌گذاری عکس در حال حاضر بخشی از زندگی روزمره بسیاری از ماست. ابزارهای مورد نیاز برای آموزش عکاسی نیز بیش از هر زمان دیگری در دسترس هستند. جدا از دوربین‌های باکیفیت گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های دیجیتال در بین عکاسان بسیار محبوب هستند. امروزه به لطف دوربین‌های تعبیه شده در دستگاه‌های هوشمند، گرفتن عکس از هر کجا که هستید و در هر لحظه، آسان‌‌تر از همیشه است. اما برای کار در زمینه عکاسی به صورت حرفه ای، نیاز به شرکت در دوره عکاسی حرفه ای و خرید دوربین دیجیتال حرفه ای خواهید داشت. در دسترس بودن دوره‌های عکاسی می‌تواند به شما کمک کند استعداد هنری خود را شکوفا کنید و حتی در زمینه عکاسی به کسب درآمد بپردازید. در ادامه قصد داریم ضمن معرفی بهترین دوره جامع عکاسی، مزایای شرکت در این دوره را برای شما ذکر کنیم.

بهترین آموزشگاه عکاسی تهران

بهترین آموزشگاه برای شرکت در دوره جامع عکاسی

عکاسی امروزه تنها یک هنر نیست، بلکه حرفه ای کاربردی است که می‌تواند در بسیاری از زمینه‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرد. عکاسی تبلیغاتی، عکاسی معماری، عکاسی خبری، عکاسی آتلیه‌ای، عکاسی صنعتی، عکاسی از جشن‌ها و مجالس و … نمونه‌هایی از کاربرد عکاسی در زمینه‌های دیگر است. به همین دلیل انگیزه فراگیری اصول عکاسی ممکن است در بسیاری از افراد فعال در این زمینه‌ها ایجاد شود. آموزشگاه نورنگار با درنظر گرفتن نیازهای متنوع این افراد، دوره جامع عکاسی را به علاقه مندان ارائه می‌دهد. هنرجویان می‌توانند با شرکت در دوره جامع عکاسی نورنگار، دانش و مهارت لازم برای کار در زمینه عکاسی را یاد بگیرند.

دوره جامع عکاسی نورنگار

آکادمی نورنگار در این دوره نیازهای همه هنرجویان را در نظر گرفته است و مباحث ارائه شده در دوره عکاسی جامع را در دو بخش عکاسی مقدماتی و پیشرفته به هنرجویان ارائه می‌دهد. ایزو (ISO)، نورسنجی، عمق میدان، دیافراگم، سرعت شاتر، شارپنس، مودهای مختلف عکاسی، فوکوس، وایت بالانس و … از سرفصل‌های مقدماتی ارائه شده در این دوره هستند. در سرفصل‌های پیشرفته این دوره نیز به اصولی از جمله آشنایی با مبانی هنرهای تجسمی،  آشنایی با اصول هنری عکاسی، HDR، پانوراما، مجموعه عکس، آشنایی با فلاش و … پرداخته می‌شود.

شرکت در دوره جامع عکاسی نورنگار چه مزایایی دارد؟

شرکت در دوره جامع عکاسی نورنگار مزایای زیادی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

۱. در رسانه‌های اجتماعی متمایز شوید!

آیا به دنبال تعداد زیادی لایک در صفحه اینستاگرام خود هستید یا قصد افزایش فالور را دارید؟ اگر می‌خواهید دوستان خود را در رسانه‌های اجتماعی تحت تاثیر قرار دهید، برای نشان دادن مهارت هنری خود، هیچ راهی بهتر از عکاسی حرفه ای و اشتراک گذاری تصاویر خود در شبکه‌های اجتماعی نیست. حتی اگر هرگز در کلاس عکاسی شرکت نکرده‌اید یا در کارگاه‌های عکاسی شرکت نکرده‌اید، احتمالا بازهم به اشتراک گذاری عکس‌های خود در اینستاگرام علاقه مند هستید و همچنان این کار را انجام می‌دهید؛ پس چرا با ثبت‌نام در دوره عکاسی حرفه ای مهارت خود را به سطح بالاتری نبرید؟ دوره جامع عکاسی نورنگار سطح دانش شما در زمینه عکاسی را به طور شگفت انگیزی افزایش می‌دهد.

۲. بیان احساسات و نمایش استعداد هنری

افراد زیادی با استعداد هنری نهفته وجود دارد و حتی گاهی ممکن است خودشان هم از این موضوع آگاه نباشند. روش‌های سنتی ابراز وجود مانند گفتار و نوشتار به خوبی نمی توانند افکار و عواطف کسانی را که به دریچه‌های هنری گرایش دارند، به نمایش بگذارد. از سوی دیگر، ثبت موقعیت، منظره یا شخص خاص در دوربین می‌تواند ابزاری برای به اشتراک گذاشتن بخشی از هویت هنری شما با دیگران در اختیارتان قرار دهد. عکاسی خلاقانه و حرفه ای شما ممکن است به عنوان نشانگر روحیه یا بخشی از شخصیت شما باشد که می‌خواهید آن را به اشتراک بگذارید. به همین دلیل، هنر عکاسی می‌تواند به شما کمک کند تا بدون نیاز به گفتار یا نوشتار، هویت واقعی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

بهترین آموزشگاه عکاسی تهران

۳. جاودانه کردن لحظات خاص

تعطیلات، جشن‌ها و مجالس، گردهمایی‌های خانوادگی، تولدها، لحظات غرور آفرین و… در زندگی ما بسیار تاثیرگذار و به یاد ماندنی هستند. یکی از بهترین راه‌ها برای به خاطر سپردن این لحظات خاص برای همیشه، این است که آن‌ها را با دوربین عکاسی خود ثبت کنید تا برای همیشه در آینده قابل یادآوری و مشاهده باشند. به این ترتیب می‌توانید با ثبت عکس‌های جذاب از لحظات به یاد ماندنی، آن لحظات را جاودانه کنید. کار در این زمینه می‌تواند به عنوان یک شغل مستقل نیز مورد توجه قرار گیرد. ثبت فیلم و عکس از جشن‌ها و مجالس یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد برای افراد متخصص در زمینه عکاسی است.

۴. ارتقا سطح دانش عکاسی

اگرچه حتی یادگیری اصول اولیه عکاسی نیز مستلزم صرف زمان و اراده زیادی است، اما برای ارتقای سطح دانش عکاسی برخی از تکنیک‌ها می‌توانند فوق العاده موثر باشند. حتی اگر فقط یاد بگیرید که چگونه از قانون یک سوم در ترکیب بندی خود استفاده کنید یا سرعت شاتر مناسب را تنظیم کنید، شرکت در دوره عکاسی نورنگار می‌تواند نکات و ترفندهای مفیدی را برای تغییر نحوه استفاده از دوربین به شما ارائه دهد. تمرکز ساده بر روی یک شی و افزایش عمق میدان نیز نکته دیگری است که می‌تواند نتایجی حرفه ای ایجاد کند. نگاه کردن به تصاویر حرفه ای که به ثبت رسانده اید، احساس رضایت زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد و انگیزه بیشتری برای یادگیری به شما خواهد داد.

۵. کسب درآمد

تسلط بر هنر عکاسی یک راه عالی برای کسب درآمد است. مراسم‌ها و جشن‌های بزرگ زیادی وجود دارد که مردم دوست دارند در آن‌ها عکس بگیرند، مانند مراسم عروسی، مراسم اهدای جوایز و جشن تولد. اگر می‌خواهید یک عکاس حرفه‌ای شوید و حتی کسب‌وکار عکاسی خود را راه‌اندازی کنید، لازم است آموزش عکاسی حرفه‌ای را بیابید تا تمام نکاتی را که برای کسب درآمد از عکاسی نیاز دارید، فرا بگیرید. اگر علاقه شما به عکاسی غیررسمی است، استعدادهای شما در برخی از موارد همچنان به عنوان یک عکاس آماتور مورد تقاضا خواهد بود. استخدام عکاسان غیررسمی یک گزینه محبوب برای کسانی است که بودجه محدودی دارند.

بهترین آموزشگاه عکاسی تهران

جمع بندی

اگر صرفا به زمینه عکاسی علاقه‌مند هستید یا برای به کارگیری مهارت‌های عکاسی در زمینه کاری خود قصد یادگیری عکاسی را دارید، شرکت در دوره عکاسی نورنگار می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. برای شرکت در این دوره تنها به یک دوربین DSLR به همراه لنز نیاز خواهید داشت. البته برای شرکت در این دوره نیاز به هیچ دانش اولیه‌ای نخواهید داشت. این دوره آموزشی به صورت ورکشاپ (کارگاه) برگزار می‌شود و در آن هنرجویان می‌توانند به صورت عملی، نکات ارائه شده را تمرین کنند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود