حمله تند حسن عباسی: «باید آبروی مسئولی که فرزندش به خارج از کشور رفته را برد!»

حمله تند حسن عباسی: «باید آبروی مسئولی که فرزندش به خارج از کشور رفته را برد!»

حسن عباسی، تئوریسین و استراتژیست دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد که در حال حاضر رئیس اندیشکده یقین است، در سخنرانی جدید خود از مسئولین نظام که فرزندان خود را برای تحصیل به خارج می فرستند به شدت انتقاد کرد.

حسن عباسی گفت:

«اگر با سازمان سیا و سایر سازمان های اطلاعاتی کشورهای دیگری مانند آلمان، انگلیس، امریکا، چین و رژیم صهیونیستی آشنا باشید، متوجه می شوید که وقتی فرزند یکی از مسئولین در خارج از کشور باشند، سازمان های اطلاعاتی برای آنها دام پهن می کنند و عکس و فیلم گرفتن از او در مهمانی های مختلط از آنها سوژه بگیرند تا آبروی پدرش را ببرند یا از او اخاذی اطلاعاتی کنند.»

او می گوید به گفته یکی از مقامات دولت قبلی در مجلس حدود ۴ هزار نفر از فرزندان مسئولین در خارج از کشور هستند.

حسن عباسی در ادامه افزود:

«من خودمم شخصا به مبارزه ادامه می دهم. هر چند دستگاه های اطلاعاتی با من در این قضیه مخالف هستند و از من حمایت نمی کنند.»

 

حسن عباسی خطاب به مسئولینی که فرزندانشان در خارج از کشور درس می خوانند گفت:

«حتی اگر فرزند شما نابغه هم باشد نمی شود وقتی فرزند شما در خارج از کشور است و دستگاه اطلاعاتی در پی دام پهن کردن برای اوست، وزیر یا نماینده مجلس باشید یا مسئولیتی در نظام داشته باشید. شما باید رد صلاحیت شوید. اما مسئولین جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند که فرزندانشان در آمریکا درس می‌خوانند.»

«بروید تحقیق کنید ببینید کدام یکی از مسئولینی که فرزندش به امریکا رفته است، کسی شده است برای خودش که بتواند باری روی دوشش بگذارد و برود. هر کس در این مملکت تاثیری گذاشته، آجری روی آجر گذاشته، علمی در علوم انسانی تولید کرده، خدمتی به مردم در علوم پزشکی انجام داده، یا در حوزه فنی کاری کرده، تربیت شده دانشگاه های داخل بوده است.»

مقامات ایران و نقض دستورات امام خمینی (ره)

او در ادامه گفت:

«ابهت این که “هر کی به دانشگاه خارجی رفت کسی شد برای خودش” را باید شکست. از مسئولین هم باید شروع کرد.»

«وقتی امام خمینی (ره) گفت که ما رضا شاه و پسرش را از ایران بیرون کردیم و از شرشون نجات پیدا کردیم، بعید است به این زودی ها از شر تربیت شدگان شرق و غرب راحت شویم، چرا دستگاه های اطلاعاتی جلوی این را نگرفته اند که مقامات جمهوری اسلامی نروند در امریکا و اروپا دکترا بگیرند؟ خلاف حرف امام عمل کردند. یعنی اجازه دادند یک سری از مقامات جمهوری اسلامی بلند شوند و بروند در دانشگاه های اروپا و امریکا تربیت شوند و به ایران برگردند… این که نغض غرض است! بدتر از آن این که اجازه دادند بچه های انها بروند.»

«اگر کسی دلش خواست بچه اش به آنجا برود، نباید در جمهوری اسلامی مسئول باشد. چرا؟ چون محمل نفوذ است.»

او گفت:

«در یکی از مراسمی که در قم بودم گفتم خدا لعنت کند مقامی در حکومت جمهوری اسلامی را که بچه اش در اروپا و امریکا باشد.»

حسن عباسی بعد از این سخنرانی از سوی مقامات با انتقادات زیادی رو به رو شده است. اما همچنان روی حرف خود ایستاده است و مقاماتی که فرزندی در خارج از کشور دارند را لعنت کرده و آنها را بی شرف می خواند.

او گفت:

«باید آبروی مسئولی که فرزندش به آمریکا می‌رود را برد، باید خوار و ذلیلش کرد، باید به او توهین کرد. مسئولی که فرزندش به خارج می‌رود بی‌شرف است. کدام یک از فرزندان مسئولین که در خارج درس خوانده‌اند تا امروز خری شده‌اند؟»

رییس اندیشکده یقین به دلیل طرح سخنان عجیب و جنجالی در حوزه‌های مختلف از جمله سیاست،  سینما،  اقتصاد،  تاریخ، روابط بین الملل، جغرافیای سیاسی و فلسفه بدون آنکه تحصیلات آکادمیکی در این حوزه ها داشته باشد، توانسته است به شهرت قابل توجهی برسد.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

توهین حسن عباسی به اقتصاددانان و توصیه اش برای بستن آن ها به گاری + ویدیو

حسن عباسی: «چرا گشت ارشاد به فوتبالیست ها و زن هایشان گیر نمی دهد؟» + ویدئو

 

۳ نظر

ورود

  • ارژنگ شهریور ۲۳, ۱۴۰۱

    اتفاقاً این‌بار حرف درستی میزنه . بچه های مسولان باید تو همین کشور بمانند و از همین آشی که والدین شان برای مردم پختند بخورند .

  • امیر شهریور ۲۳, ۱۴۰۱

    ببینید؛ درسته که هیچ الزامی وجود نداره بچه عین والدینش رفتار کنه؛
    و بار ها هم نمونه های بارزش رو در فضای جهانی دیدیم‌؛ تا اینکه یه سلبریتی فمینیست بی شرفی؛ اومده بود پدر و مادرش رو بخاطر عقاید مذهبیشون نفرین کرده بود! (البته ایشون خدا و فرای این دنیا رو قبول نداره؛ و این نفرینشون همینجوری و از روی ایجاد حاشیه بوده.) (خبرش همینجا توی روزیاتو هست.)
    ولی اینکه بچه های مسئول ها بریزن خارج صرفا یه پیامد داره؛
    ایجاد فساد سیستماتیک!
    شما از کم کاری مسئول بگیر (بالاخره هر آدمی وقتی کل خانوادش خارج باشه و شرف هم کم داشته باشی کم کاری می کنه؛ پس شرف خیلی چیز مهم تری نسبت به بچه خارج فرستادنه.) تا اختلاس و ملحق شدن به خانوادش!

  • خسته شهریور ۲۳, ۱۴۰۱

    سفت بگیر گند خودت در نیاد حاجی.