کاغذ دیواری برای سقف چی بخرم؟

کاغذ دیواری برای سقف چی بخرم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا تابه‌حال درباره کاغذ دیواری سقف چیزی شنیده‌اید؟ بسیاری از افراد برای ایجاد تنوع در بخش‌های مختلف خانه، از این کاغذها استفاده می‌کنند. کاغذهای دیواری تنوع بسیار بیشتری در مقایسه با رنگ دارند و حس و حال تازه‌ای به فضای خانه می‌بخشند.

در این مقاله به سوال «کاغذ دیواری برای سقف چی بخرم؟» پاسخ می‌دهیم و نکات مهم در خرید این محصول‌ها را بیان می‌کنیم. اگر به‌دنبال ایجاد تغییری جذاب و منحصربه‌فرد در منزلتان هستید، مطالعه ادامه مطلب پیش رو را از دست ندهید.

سبک دکوراسیون منزل؛ یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب کاغذ دیواری برای سقف پذیرایی

اغلب افراد اهمیتی به تزئین سقف خانه نمی‌دهند و پوشاندن آن با رنگ سفید یا استخوانی را کافی می‌دانند. اگر کمی خلاقیت را چاشنی دکوراسیون منزلتان کنید و مقداری ریسک‌پذیر باشید، با استفاده از کاغذ دیواری، تغییر‌وتحول جذابی در خانه ایجاد خواهید کرد. از این کاغذها می‌توانید به‌عنوان کاغذ دیواری راهرو، پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و سایر بخش‌های منزل استفاده کنید. حتی این کاغذ دیواری برای سقف مغازه نیز کاربرد دارد.

هنگام خرید کاغذ دیواری برای سقف خانه، در درجه اول به سایر وسایل منزل توجه کنید. این کاغذها باید با پرده، مبلمان، فرش و سایر کاغذهایی که برای پوشش دیوار به کار رفته‌اند، از لحاظ طرح و رنگ هارمونی داشته باشند.

کاغذ دیواری برای سقف چی بخرم؟

رنگ کاغذ دیواری سقف؛ از انتخاب رنگ‌های تیره پرهیز کنید

نکته مهم دیگری که هنگام خرید کاغذ دیواری برای سقف اتاق خواب یا سایر بخش‌های منزل باید به آن توجه کنید، رنگ آن است. رنگ‌های تیره باعث کوتاه‌تر نشان دادن سقف و در نتیجه کوچک‌تر دیده شدن خانه می‌شوند؛ ازاین‌رو استفاده از رنگ‌های تیره برای سقف را به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌کنیم؛ اما رنگ‌های روشن کاملا برعکس عمل می‌کنند و باعث وسیع‌تر به نظر رسیدن فضا می‌شوند. به همین دلیل است که در اغلب خانه‌ها برای پوشش سقف از رنگ سفید استفاده می‌کنند. سقف‌های کوتاه باعث ایجاد حس خفگی می‌شوند و گویی آزادی را از انسان سلب می‌کنند. پس برای خرید کاغذ دیواری جدید برای سقف منزل، حتما رنگ‌های روشن را انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا در بخش بعدی به تاثیر طرح و مدل کاغذ سقف در انتخاب آن بپردازیم.

طرح کاغذ دیواری و تاثیر آن بر ارتفاع سقف

طرح کاغذ دیواری تاثیر انکارناپذیری در دکوراسیون منزل دارد و جلوه زیبایی به آن می‌بخشد. اگر قصد پوشاندن سقف اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه، راهرو و سایر بخش‌های منزل با استفاده از کاغذ دیواری را دارید، به طرح آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. طرح کاغذ دیواری باید با سایر دکوراسیون منزل هماهنگ باشد. همچنین این طرح‌ها در ابعاد فضا نیز تاثیرگذار هستند. برای مثال طرح‌های سه‌بعدی با زمینه‌های روشن، بهترین طرح کاغذ دیواری برای سقف کوتاه به شمار می‌روند. این طرح‌ها با ایجاد خطای دید باعث بلندتر دیده شدن سقف و وسیع‌تر دیده شدن فضا می‌شوند.

در سال‌های اخیر تنوع طرح کاغذ دیواری سقف بیشتر شده است. برای مثال انواع کاغذهایی که در طرح آن‌ها از ماه و ستاره، آسمان شب و کهکشان استفاده شده است، انتخاب بسیار مناسبی به‌عنوان کاغذ دیواری برای اتاق خواب محسوب می‌شوند. طرح‌های شلوغ و پر از نقش‌ونگار با پس‌زمینه‌های تیره، ممکن است باعث ایجاد تشویش بصری شوند و آرامش افراد را تحت‌تاثیر قرار دهند. در استفاده از آن‌ها دقت کافی به خرج دهید.

کاغذ دیواری برای سقف چی بخرم؟

جنس کاغذ دیواری؛ از فاکتورهای موثر در انتخاب این محصول

در پاسخ به سوال «کاغذ دیواری برای سقف منزل چی بخرم؟» باید بگوییم که هنگام خرید حتما به جنس کاغذ توجه کنید. برخی افراد تصور می‌کنند کاغذ سقف دور از دسترس است و به همین دلیل کثیف نمی‌شود؛ اما سقف نیز مانند هر بخش دیگری از خانه، به مرور زمان کثیف می‌شود و نیاز به نظافت دارد. اگر از کاغذهای غیر قابل شست‌وشو برای پوشاندن سقف استفاده کنید، این کاغذها به مرور چرک و کثیفی را به خود جذب کرده و ظاهر بسیار ناخوشایندی پیدا می‌کنند. وقتی سقف کثیف باشد، کل دکوراسیون تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد؛ ازاین‌رو انتخاب و خرید کاغذ دیواری قابل شست‌وشو برای سقف، هم از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه‌تر است و هم بسیار سریع و آسان تمیز می‌شود. همچنین دوام و ماندگاری این کاغذها نیز از نمونه‌های غیرقابل شست‌وشو بیشتر است.

کاغذهای دیواری که برای پوشاندن سقف استفاده می‌شوند بسیار زیبا و کاربردی هستند. فقط از معایب کاغذ دیواری سقف این است که به اندازه رنگ قدرت پوشش عیب‌های سقف را ندارد و آن‌ها را نمایان می‌کند. برای خرید کاغذ دیواری حتما به فروشگاه‌ها و آنلاین شاپ‌های معتبر مراجعه کنید تا شما را به‌درستی راهنمایی کنند و محصولی باکیفیت در اختیارتان بگذارند.

تضمین زیبایی سقف خانه، با کاغذ دیواری‌های لینوم فلکس

در این مقاله به نکات مهم هنگام انتخاب کاغذ دیواری سقف پرداختیم. با در نظر گرفتن معیارهای ذکر شده، انتخابی هوشمندانه‌تر خواهید داشت و تغییری چشمگیر و جذاب در محل زندگیتان ایجاد خواهید کرد. با خرید کاغذ دیواری از فروشگاه‌های معتبر، خیال خود را بابت کیفیت و ماندگاری آن راحت کنید.

شرکت لینوم فلکس با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در زمینه واردات انواع کاغذ دیواری، کفپوش، پارکت لمینت و متریال‌های دکوراسیون داخلی، باتوجه‌به سلیقه ایرانی، همواره در تلاش برای جلب رضایت مشتریان است. شما می‌توانید انواع کاغذ دیواری برای سقف ساده و طرح‌دار را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از این فروشگاه خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده و خرید این محصولات وارد سایت لینوم فلکس به آدرس linumflex.com شوید یا با شماره ۰۹۳۵۹۱۱۷۲۳۴ تماس بگیرید. کارشناسان حاضر در لینوم فلکس شما را راهنمایی می‌کنند تا باتوجه‌به نیاز، سلیقه و بودجه‌تان بهترین انتخاب را انجام دهید.

بدون نظر

ورود