کریستینا آگیلرا به دلیل توهین بریتنی اسپیرز، او را در اینستاگرام آنفالو کرد

کریستینا آگیلرا به دلیل توهین بریتنی اسپیرز، او را در اینستاگرام آنفالو کرد

 کریستینا آگیلرا بریتنی اسپیرز را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به خاطر نظراتی که درباره بدنش داد، آنفالو کرد. البته، اسپیرز عذرخواهی کرده است.

بریتنی اسپیرز به بیان اظهارات جسورانه در پست هایش معروف است. این خواننده بارها واکنش‌های منفی به اظهاراتش داشته است، اما این انتقادها مانع از ایجاد جنجال‌های جدید نشده است. اخیراً بریتنی در پست اینستاگرام خود از رقصندگان کریستینا آگیلرا به دلیل “بدن شرم‌آور” با یک پیام “توهین آمیز” در پست اینستاگرامش انتقاد کرد.

بریتنی اسپیرز می‌گوید وقتی بزرگ می‌شد او را «هر روز چاق» خطاب می‌کردند: این حرف‌ها باعث شد احساس پوچی کند. آنچه بریتنی اسپیرز در اینستاگرام نوشت را در ادامه می توانید بخوانید:

«کاش می‌توانستم پرستار بچه‌هایم را انتخاب کنم… رقصنده‌هایم… یعنی اگر رقصنده‌های کریستینا آگیلر را داشتم، خیلی کوچک به نظر می‌رسیدم… چرا در مورد آن حرف نزنم. فکر نمی‌کنید اگر می‌توانستم جایی که زندگی می‌کنم، غذایی که می‌خورم، کسی که به او تلفن می‌کنم، بیرون می‌روم و کسی که با من روی صحنه است را انتخاب کنم، اعتماد به نفس من کمی بهتر نمی‌شد؟»

«بعضی وقتا سخته… الان میبینم اون موقع چقدر از زنانگیم جدا شدم و همه نشستند و چیزی نگفتند!!!!! به هر حال… من اینجا خواهم بود و در مورد چیزهایی صحبت می کنم که مردم هرگز درباره آنها صحبت نکرده اند!»

بریتنی به دلیل هیاهوی ایجاد شده این پست را حذف کرد.

 او در پست اینستاگرام خود دوشنبه با عکسی از نقل قول رادنی دانگرفیلد نوشت:

«من متوجه شدم که تنها یک راه برای لاغر به نظر رسیدن وجود دارد. ملاقات با افراد چاق.»

طرفداران بلافاصله بریتنی را مورد انتقاد قرار دادند و او را به دلیل این اظهار نظر مورد انتقاد شدید قرار دادند. واکنشی که بیشترین توجه را به خود جلب کرد واکنش خود کریستینا آگیلرا بود که اسپیرز را در شبکه های اجتماعی آنفالو کر. این اقدام او را می توان به عنوان حرکت آزاردهنده اسپیرز استنباط کرد.

پاسخ بریتنی اسپیرز به واکنش کریستینا آگیلرا و آنفالو کردن او

بریتنی اسپیرز بعد از این که توسط کریستینا آگیلرا آنفالو شد در پست دیگری نوشت:

«من به هیچ وجه از اندام زیبای کریستینا انتقاد نکرده ام، این همان چیزی است که هست!!!! من یک بار برای دیدن نمایش او رفتم و اصلی ترین چیزی که متوجه شدم تفاوت افراد ما روی صحنه بود!!! به هیچ وجه من به کریستینا اشاره نکردم، به پست من نگاه کنید!!!!! من از نمایش او الهام گرفتم و او یک زن قدرتمند و زیبا است …. از تو کریستینا @xtina برای الهام بخشیدن به من متشکرم!!!»

اما طرفداران خود بریتنی هم آرام ننشستند و پاسخ این انتقادات او به اندام رقصندگان را دادند. برخی از نظراتی است که در حساب اینستاگرام او منتشر شده است چیزی شبیه به این نظرات است:

“بریتنی، شرمساری در مورد بدن تمام شد”

– “نیازی نیست زن دیگری را زیر پا بگذاری تا احساس بهتری نسبت به خود داشته باشی. روی بهبودی خودت تمرکز کن”

– “بدون حمله به بدن زنان دیگر منبعی برای عشق به خود پیدا کن.”

– “پست کردن چیزی شبیه این منزجر کننده است.”

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

انتقاد تند بریتنی اسپیرز از کریستینا آگویلرا به خاطر سکوت در ماجرای قیومیت پدرش

سلبریتی هایی که راز لاغر شدن شان را برملا کرده اند

سلبریتی هایی که کاهش وزن زیادی داشته اند

منبع: marca
دیجیاتو
یک نظر

ورود