همه چیز درباره خرید ویلا مدرن و استخردار

همه چیز درباره خرید ویلا مدرن و استخردار

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه در خرید ویلا با اصطلاحاتی مانند ویلا مدرن و استخردار زیاد مواجه می شویم. اما معلومات ما درباره ویژگی های این دو مفهوم در چه سطحی است؟ اصولا به چه نوع ویلاهایی مدرن می گویند؟ ویلاهای استخردار چه مزایا و معایبی دارند؟ این مقاله در نظر دارد، نگاهی به این موضوع انداخته و زوایای تاریک و مبهم آن را روشن سازد. اگر قصد خرید ویلا شمال را دارید، خواندن این مقاله خالی از فایده نیست.

مفهوم ویلای مدرن

وقتی با مفهوم ویلا مدرن مواجه می شویم، ذهن به سمت طرح های ساختارشکنانه می رود. حتی ممکن است در ذهن تصاویری از طرح ها و مدل های عجیب و بسیار نوآورانه تداعی شود. اما در یک تعریف کلی می توان اینگونه گفت؛ ویلا مدرن به معنی ساختمان هایی است که از جدیدترین مصالح ساخته شده اند. این ساختمان ها امکانات مدرنی داشته و از نظر خدمات و تاسیساتی که دارند با انواع سنتی خود در تقابل هستند. این نوع سبک، سالهاست که در حوزه معماری سهم زیادی را به خود اختصاص داده است. هر روزه دامنه علاقه به این نوع ساختمان ها بیشتر شده، به صورتی که این نوع سبک بر ویژگی ها و مزایای خود بیش از پیش تکیه می کند. دلیل این امر، سادگی طرح و هماهنگی آن با طبیعتی است که در پیرامون آن دیده می شود.

ویلا مدرن از آنجا که طرح های سنتی و کلاسیک را پشت سر گذاشته و به آن بی اعتناست، نمی توان برای آن خاستگاه خاصی در نظر گرفت. به عنوان مثال با مشاهده یک ساختمان مدرن نمی توان گفت این طراحی متعلق به کدام فرهنگ است زیرا تمامی مفاهیم سنتی و فرهنگی در این نوع طرح نادیده انگاشته می شوند. همین مساله طرح های مدرن را جهانی کرده است. داشتن یک باب واحد مسکونی که متعلق به هیچ مکان و زمان و فرهنگی نباشد، امروزه ضرورت بی مرزی را به یاد می آورد. از همین رو می توان گفت؛ ویلاهای مدرن ساختمان هایی هستند که پشت آن یک فلسفه نهفته شده است. در جهانی که همه به دنبال صلح و تبدیل شدن به یک جهان واحد و یکپارچه هستند، ساختمان های مدرن به بهترین شکل این مفهوم را القا می کنند.

خرید ویلا مدرن یک سرمایه گذاری ایمن

ویژگی های ویلا مدرن

ویلا مدرن با ساده ترین المان ها ساخته می شود. حجم ها که به مثابه فرهنگ ها هستند، در هم تداخل و یکی می شوند. نمای شیشه ای این نوع ساختمان ها، شفاف سازی و بی غل وغشی را به مخاطب تفهیم می کند. از طرفی، دید بسیار وسیعی به شما نیز می دهد تا از درون به طبیعت پیرامون خود اشراف داشته باشید. این ساختمانها به بهترین شکل شما را با طبیعت پیوند می زنند. درهای ساختمان کشویی است. به راحتی می توان با کمک این درها از فضای داخلی به محوطه، تراس و بیرون از ساختمان راه پیدا کرد. یکی از مشخصه های مهم ساختمان های مدرن ترکیب شیشه و بتن است. این پارادوکس در عین ایجاد زیبایی امنیت را به مخاطب نشان می دهد. این شیشه های ظریف، ضمن این که شفافیت و زلالی را به کاربران خود هدیه می دهد، بسیار ایمن نیز است. ترکیب رنگ سفید و خاکستری نیز رنگی خنثی را خلق می کند که نماد صلح و آرامش است.

نمای بیرونی ویلا مدرن، با حجم‌های مکعب مستطیلی که با شیشه همنشین شده‌اند، یک معنی دارد؛ تسلط انسان با طبیعت با دوستانه‌ترین شیوه ممکن! در فضای داخلی حتی الامکان از دیوار به عنوان جدا کننده استفاده نشده است. در دنیای دوستانه و شفافی که مدرنیته به همراه آورده است، پارتیشن، یک پله عریض، کفسازی، کم یا زیاد شدن ارتفاع سقف و … فضاهای داخلی را از هم متمایز می کند. مرز و دیواری بین آشپزخانه، غذاخوری و نشیمن نیست. تزیینات پرجلوه ای در این ساختمان ها به کار نمی رود. همه چیز به صورت بسیار ساده اما کاربردی به کار رفته است.

ویلا استخردار توام با سبک مدرن

ویلا استخردار

خرید ویلا استخردار نیز در خطه شمال بسیار بازار داغی دارد. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که می خواهید، از بین ویلا جنگلی و ویلا شهرکی یک انتخاب متفاوت داشته باشید، ویلا استخردار گزینه خوبی است. این که ویلا دارای استخر باشد حتما مزایا و فواید خاص خود را دارد . به عنوان مثال، استخر در تلطیف هوا و خنک سازی دما بسیار نقش دارد. از طرفی استفاده از انرژی آب و شنا در آن برای تمدید اعصاب بسیار سفارش شده است. تماشای انعکاس نور خورشید بر موج های ظریف سطح استخر، آرامش فوق العاده ای به اهالی خانه هدیه می دهد. اما یک ویلا که از استخر اختصاصی برخوردار است با تمامی مزایا و ویژگی های خوب آن می تواند معایبی نیز داشته باشد.

هزینه نگهداری از استخر هزینه زیادی را مطالبه می کند. تعویض آب استخر نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد. رعایت تمیزی و بهداشت کف و دیواره های استخر و ضدعفونی کردن آن نیز مساله ای نیست که بتوان آن را فراموش کرد. با وجود استخر یک نگرانی همیشگی برای محافظت از کودکان به وجود می آورد. با این همه اگر از پس همه این تعهدات و وظایف بر می آیید، می توانید هیجان آب تنی در استخری را تجربه کنید که مخصوص خودتان است.

هم نشینی بتن و شیشه از المان های ویلا مدرن

خرید ویلا مدرن و استخردار در شمال

امروزه خرید ویلا مدرن و استخردار از جمله مواردی است که مورد استقبال تعداد زیادی از خریداران واقع شده است. این تنها یک خرید معمولی نیست. بلکه یک سرمایه‌گذاری ایمنی است که می‌تواند پول و سرمایه شما را از این اقتصاد بیمار دور نگه دارد. هر چه ویلایی که می‌خرید از المان‌های بدیع و طرح‌های نوآورانه برخوردار باشد، ارزش افزوده ملک شما بالاتر می‌رود. استخر نیز می‌تواند به ملکی که می‌خرید، بهایی مضاعف هدیه دهد. چنانچه به دنبال ویلا ارزان هستید و تصور می‌کنید خرید ویلاهای فاخر و لوکس در توان شما نیست، این فرصت را از دست ندهید. در این سایت، خرید ویلا با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی با صورت تقسیطی امکان پذیر است. شما می‌توانید با شماره تماس‌هایی که در این سایت موجود است با کارشناسان ما مرتبط شوید. در این طرح شما می‌توانید تنها با پرداخت یک سوم از قیمت ویلا در هنگام معامله، صاحب یک ویلای لاکچری شوید. مابقی را نیز می‌توانید در ده مرحله به صورت ماهانه با فروشنده تسویه کنید.

بدون نظر

ورود