سلبریتی های هالیوودی که برای خوشحال کردن طرفداران خود هر کاری می کنند

سلبریتی های هالیوودی که برای خوشحال کردن طرفداران خود هر کاری می کنند

هیچ شکی نیست که هواداران نقش مهمی در زندگی ستاره ها دارند. آن ها هستند که چهره های مشهور را غرق در تحسین، تشویق و حمایت می کنند. اغلب سلبریتی ها هم همه ی تلاش خود را می کنند تا قدرشناسی خود را به طرفداران شان ابراز کنند. بعضی ستاره ها با انجام کارهای خیر این قدرشناسی را نشان دهند، اما بعضی پا را از این هم فراتر می گذارند.

در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که برای شاد کردن هواداران خود دست به هر کاری می زنند.

رابرت داونی جونیور

وقتی شرکت Limbitless Solutions در فلوریدا برای پسر معلولی به نام الکس پرینگ یک دست مصنوعی رباتیک ساخت، رابرت داونی جونیور، ستاره فیلم «مرد آهنی» (The Iron Man) در یک دیدار غافلگیر کننده آن را به دست این پسر ۷ ساله رساند. الکس طرفدار پر و پاقرص این ابرقهرمان بود اما در دیدارش با «مرد آهنی» واقعی توانست خونسردی خود را حفظ کند.

داونی در ۲ جعبه ی نقره ای را باز کرد که دست مصنوعی الکس و دست شخصیت «مرد آهنی» در آن ها بود. او دست ها را باهم مقایسه کرد و گفت که دست الکس بسیار بهتر از دست «مرد آهنی» است. داونی همچنین گفت که رساندن دست الکس به او «به طور قطع یک افتخار» بود. او ویدئوی این دیدار را در صفحه ی فیسبوکش منتشر کرد و نوشت الکس «زبر و زرنگ ترین بچه ی ۷ ساله» ای بود که در عمرش دیده بود.

دریک

در سال ۲۰۱۸ وقتی سوفیا سانچز ۱۱ ساله در انتظار انجام عمل پیوند قلبش بود، دریک، رپر معروف به دیدن او در بیمارستان شیکاگو رفت. سوفیا طرفدار پر و پا قرص دریک و بزرگ ترین آرزویش ملاقات با او بود. دریک ذره ای تردید نکرد و فوراً به بیمارستان رفت تا سوفیا را خوشحال کند. او با این جمله وارد اتاق سوفیا شد: «از من خواستی که بیایم و حالا من اینجا هستم.»

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان در سال ۲۰۲۰ طرفداران خود را با این خبر که به هزار نفر از آن ها به مناسبت کریسمس ۵۰۰ دلار هدیه می دهد، غافلگیر کرد: «سلام بچه ها! ۲۰۲۰ سال سختی بود و خیلی ها نگران پرداخت اجاره خانه یا تأمین غذایشان هستند. می خواهم به هزار نفر ۵۰۰ دلار بدهم.»

نیکی میناژ

نیکی میناژ در سال ۲۰۱۷ این پیشنهاد را مطرح کرد که به بیش از ۳۰ نفر از هواداران درسخوان خود با متقبل شدن هزینه ی شهریه ی دانشگاه و وام دانشجویی آن ها کمک کند. او در پاسخ به طرفداری که از او خواسته بود هزینه ی شهریه اش را پرداخت کند، گفت: «اگر نمره هایت بالا باشند و کارنامه ات را نشانم دهی و بتوانم صحت آن را با مدرسه ات چک کنم، شهریه ات را پرداخت می کنم.» میناژ همچنین از بقیه ی هوادارانش دعوت کرد درخواست های مالی خود در رابطه با تحصیل شان را با او در میان بگذارند.

جیسون موموآ

در سال ۲۰۲۰ جیسون موموآ در اینستاگرام خود ویدئویی از تماس تصویری اش با یک طرفدار کوچک «آکوامن» را منتشر کرد که به سرطان مبتلا بود. موموآ از همه برای کمک هایشان و آشنا کردن او با «دنی ِ زیبا» تشکر کرد. دنی وقتی به وضوح از صحبت با قهرمانش تحت تأثیر قرار گرفته بود و موموآ هم آنچنان خوشحال بود که حتی از دنی دعوت کرد یک روز به پشت صحنه ی فیلم «آکوامن» برود.

کیتی پری

کیتی پری در سال ۲۰۱۸ به جمع سلبریتی هایی پیوست که در روزهای سخت از هواداران خود حمایت می کنند اما پری پا را از این هم فراتر گذاشت، زمانی که برای عیادت از یکی از طرفداران خود که در دوران نقاهت پس از عمل جراحی مغز به سر می برد، به خانه ی او رفت. گریس مورس، طرفدار ۸ ساله کیتی پری، که به خاطر عمل جراحی اش نتوانسته بود به کنسرت او برود، از خوشحالی سر از پا نمی شناخت.

مادر گریس به رسانه ها گفت که دختر کوچکش از دیدن پری در جلوی در خانه شان، شوکه شده بود: «ماتش برده بود. لبخند روی صورتش بسیار ارزشمند بود.» پری ۳ تا از آهنگ های خود را به انتخاب گریس در آنجا اجرا کرد و او را بسیار خوشحال کرد. مادر گریس گفت دخترش قطعاً از خوشحالی روی ابرها بود و از پری به خاطر روحیه دادن به خانواده ی آن ها در آن روزهای سخت تشکر کرد.

تام کروز

در سال ۲۰۲۱ بعد از آنکه گروه رژه ی دانشگاه اوهایو، برنامه ای با الهام از فیلم «تاپ گان» (Top Gun) اجرا کرد، تام کروز یک هدیه ی غافلگیرانه برای آن ها در نظر گرفت و خود را طرفدار آن ها خواند. او در نامه ای به طرفداران خود نوشت: «گروه عزیز، ادای احترامی که به “تاپ گان” داشتید فوق العاده بود. عجب اجرای خارق العاده ای! از شما ممنونم. خوشحال می شوم همه ی شما مهمان اکران ویژه ی “تاپ گان: ماوریک” در بهار امسال باشید.»

تیلور سوییفت

تیلور سوییفت به مهربانی با هوادارانش شهره است. علاوه بر آن، در مراسم های عروسی آن ها حاضر شده، برای آن ها شیرینی درست کرده و برایشان هدیه فرستاده است. او حتی به یکی از طرفدارانش کمک کرد خانه ای برای خود بخرد. زندگی استفانی واو در سال ۲۰۱۸ چرخشی غیر منتظره پیدا کرد، زمانی که خواننده ی مورد علاقه اش پیشنهاد خرید یک خانه را به او داد.

استفانی آن زمان زنی باردار و بی خانمان بود و سخاوتمندی سوییفت لطف بزرگی بود. سوییفت همچنین به او پیشنهاد داد هر آنچه برای بزرگ کردن فرزندش نیاز دارد را برایش تهیه کند. او به استفانی گفته بود: «دلم می خواهد بتوانی از دختر کوچکت لذت ببری و مجبور نباشی نگران این همه وسیله باشی.»

دواین راک جانسون

دواین راک جانسون، با هوادار ۷ ساله ی خود، گابریل تیتر سینگلتون که به یک بیماری لاعلاج مبتلا بود، در پشت صحنه ی فیلم «گارد ساحلی» (Baywatch) دیدار کرد. این پسربچه که چندین عمل جراحی دشوار را پشت سر گذاشته بود، ماه ها برای ملاقات با قهرمان خود صبر کرده بود. جانسون در پستی اینستاگرامی دراینباره نوشت: «تیتر هر بار که به بیمارستان می رفت فیگور راک و عروسک سگش را به همراهش می برد.» جانسون لحظه ای تردید نکرد و مصمم شد آرزوی گابریل را برآورده کند.

جاستین بیبر

جاستین بیبر یکی از وفادارترین پایگاه های طرفداری را در صنعت موسیقی دارد. او هم در مقابل، بسیاری از اوقات سعی می کند آن ها را غافلگیر کند. بیبر یک بار به خانه ی یکی از طرفدارانش، دختر ۲۱ ساله ای به نام اشلی رفت و او را به جشن سنتی ای که به مناسبت تولد ۱۵ سالگی دخترها برگزار می شود برد.

اشلی به خاطر ابتلای شدید به بیماری مننژیت در ابتدا از رفتن به این جشن بازمانده بود. او اذعان کرده بود که در مدت مبارزه اش با این بیماری بیشتر اوقات از آهنگ های بیبر برای تحمل شرایط کمک می گرفت. بیبر هم تدارک ویژه ای دید تا شب خاصی برای این دختر رقم خورد. او علاوه بر ترتیب دادن یک مهمانی رویایی، اشلی را با تهیه کردن یک لباس صورتی غافلگیر کرد و اشلی هم آن را در شب مهمانی به تن کرد.

مگان مارکل

مگان مارکل علیرغم مقام سلطنتی ای که زمانی داشته، در برخورد با مردم عادی فروتن و مهربان است. او علاوه بر فعالیت های نیکوکارانه ای که دارد، بسیاری از اوقات با طرفداران خود نامه رد و بدل می کند. در سال ۲۰۱۶ او یک نامه ی دستنویس برای یکی از هوادارانش نوشت و وقتی در مراسمی آن هوادار را در میان جمعیت حاضرین دید، مصاحبه ی خود را قطع کرد و برای سلام کردن به طرفش رفت و او را در آغوش گرفت.

جان بن جووی

بعضی هواداران آرزو دارند سلبریتی محبوب شان در مراسم عروسی شان شرکت کند. این آرزو برای یکی از طرفداران بون جووی محقق شد، در سال ۲۰۱۳ زمانی که این خواننده ی مشهور در مراسم عروسی او در لاس وگاس حضور یافت. او حتی هوادارش را در کلیسا مشایعات کرد.

منبع: brightside
یک نظر

ورود

  • سید محرومان مهر ۷, ۱۴۰۱

    اسمی از پائولو مالدینی بزرگ نبردید چرا!!!؟ همو که ششصد کیلومتر فاصله دو شهر را شبانه رانندگی کرد و راند تا با یک ایرانی طرفدار خود که مجروح از شیمیایی های جنگ ایران و عراق بود، دیدار کند!! در حالیکه هموطن مجروح و بستری مان در بیمارستان از خواهر مالدینی فقط تقاضای یک عکس کرده بود، اما وقتی خواهر مالدینی با پائولو تماس میگیرد و داستان را میگوید، آن مرد بزرگ به احترام هموطن مان ششصد کیلومتر مسیر را شبانه رانندگی میکند تا حضوری این ایرانی طرفدار خود را شگفت زده کند.