دریاچه زوریخ سوییس و لذت هوای آرامش

دریاچه زوریخ سوییس و لذت هوای آرامش

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

زوریخ ترکیبی منحصر به فرد از شهر قدیمی به خوبی حفظ شده و زندگی مدرن پرهیجان با منظره ای باشکوه از کوه های برفی آلپ سوئیس است. این شهر جمع و جور جذاب در سواحل شمالی زیبای دریاچه زوریخ با رودخانه لیمات واقع شده است که از دریاچه بیرون می ریزد و از منظره های شهر می گذرد.

درست در مرکز شهر زوریخ سوییس دریاچه قوسی شکل قرار دارد، که یکی از جاهای دیدنی زوریخ می باشد، که نه تنها برای انسان لذت بخش است بلکه مکانی عالی برای برخی از فعالیت های تفریحی است.  دریاچه زوریخ پنجمین دریاچه بزرگ سوئیس است که در جنوب شرقی شهر زوریخ امتداد دارد، این دریاچه در ارتفاع ۴۰۶ متری قرار دارد و مساحتی در حدود ۸۸ کیلومتر مربع دارد.

آب رودخانه لینث به داخل این دریاچه می ریزد. بخش بیشتری از دریاچه زوریخ سوییس در کانتون زوریخ است، اما ۸ مایل مربع در شویز و ۴ مایل مربع آن نیز در سانکت گالن است. گردشگران از سراسر جهان می توانن با تهیه تور سوییس به این کشور زیبا و دوست داشتنی سفر کنند و از مناظر اطراف زیبای دریاچه از بارها، رستوران ها، مغازه ها و بسیاری از امکانات دیگر آن استفاده کنند. مناطق اطراف این دریاچه یکی از پرجمعیت ترین مناطق کشور سوییس است.

جاذبه های دریاچه زوریخ در سوییس

امکانات دریاچه زوریخ سوییس

از امکانات و تفریحات دریاچه زوریخ می توان به قایق سواری در دریاچه زوریخ اشاره کرد، در حین قایق سواری می توانید به مرغان دریایی که در اطراف دریاچه زوریخ هستند نگاه کنید. همچنین می توانید به تماشای معماری های اطراف شهر بنگرید. کشتی بخار قدیمی نیز در این منطقه قرار دارد که دیدن آن بسیار جالب است.

در دریاچه زوریخ سوییس شناگاه های متعددی وجو دارد ، که می توانید برای شنا کردن از آن ها استفاده کنید. یکی از آن ها با نام اوتوکی قدمتی ۱۲۰ ساله دارد، این شناگاه به نام قصر چوبی معروف است. این وسیله امکان شنایی متفاوت و لذت بخش را برای گردشگران فراهم می کند، این شناگاه ها در واقع جزوی از این دریاچه هستند. از امکانات دیگر دریاچه زوریخ سوییس می توان به ورزش های آبی مانند اسکی روی آب‌، موج سواری بادبانی و جت اسکی و قایق سواری اشاره کرد.

در اطراف دریاچه زوریخ نیز امکانات رفاهی مناسبی همچون کتابخانه و رستوران، کافه های متعددی وجود دارد. این امکانات این منطقه را به یک مکان توریستی تبدیل کرده است.

جاذبه های اطراف دریاچه زوریخ سوییس

شما می توانید علاوه بر بازدید از این دریاچه ی زیبا به مناطق اطراف آن نیز سر بزنید و جاذبه های دیدنی اطراف دریاچه زوریخ لذت ببرید.

شهر Rapperswil

شهر Rapperswil در سمت شرقی دریاچه زوریخ واقع شده است، این شهر قرون وسطایی دارای جاذبه های متعددی است. برای دیدن بیش از ۱۵هزار گیاه از ۶۰۰ گونه مختلف بین ژوئن و اکتبر از باغ رز این شهر دیدن کنید.

علاوه بر این، کلیسای سنت جانز نیز در این شهر قرار دارد، در سال ۱۲۵۳ ساخته شده و در سال ۱۸۸۲ بازسازی شده است. این شهر دارای قلعه ای است که در سال ۱۲۲۰ ساخته شده است و خانه موزه ملی لهستان است. شهر Rapperswilدارای یک بندر است که قایق هایی از زوریخ سوئیس در آن رفت و آمد دارند.  منطقه Rapperswil را بدون بازدید از مزرعه “Juckerhof” در نزدیکی ترک نکنید. این یک مزرعه زیبا و بی نظیر است که با عشق بسیار ساخته شده و در بین مردم محلی بسیار محبوب است.

شما می توانید در رستوران های داخل مزرعه غذا بخورید، خرید خود را در فروشگاه مزرعه با کالاهای تولید محلی مانند سبزیجات، میوه ها، گوشت و موارد دیگر انجام دهید. شهر Rapperswil دارای رستوران های زیادی با طیف گسترده ای از غذاهای محلی و بین المللی دارد، که غذاهای سوئیسی، هندی، اسپانیایی، چینی، تایلندی و ایتالیایی را طبخ می کنند.

پارک Arboretum Zurich

این پارک در سمت غربی دریاچه زوریخ قرار دارد. علاوه بر این، به مناطق اصلی شهر مانند خیابان Bahnhofstrasse و Bürklipatz نزدیک است.

پارک Arboretum Zurich در سال ۱۸۸۷ افتتاح شد و بخشی از دریاچه زوریخ شد. این پارک زیبا از سال ۱۹۸۵ به خوبی نگهداری می شود و به عنوان اولین پارک تاریخی زوریخ سوییس رتبه بندی می شود. می توانید به باغ گیاه شناسی بروید و از گیاهان متنوع، درختان و مجموعه ای از سنگ ها دیدن کنید.

شبه جزیره او

شبه جزیره او یک مکان آرام با چشم انداز زیبا از کل دریاچه و کوه های آلپ سوئیس است. این منطقه توسط یک باغ و تاکستان احاطه شده است که مکانی عالی برای استراحت است. در این شبه جزیره می توانید دوچرخه سواری کنید و از طیف گستره ای از غذاهای سنتی و بین المللی میل کنید.

جزیره اینسل اوفناو

جزیره اینسل اوفناو در نزدیکی دریاچه زوریخ قرار دارد، این مکان دوست داشتنی دارای مناظر زیبایی از دریاچه زوریخ است. می توانید برای عکس گرفتن با دوستان و خانواده به این جزیره سر بزنید.

کوه باختل

باختل کوهی است که در کانتون زوریخ قرار دارد و بین هینویل و والد واقع شده است، ارتفاع این کوه ۱۱۱۵ متر است و یکی از مرتفع ‌ترین کوه ‌های منطقه زوریخ سوئیس است. قلعه ای با همین نام در بالای این کود در ارتفاع ۶۰ متری قرار دارد، که در سال ۱۹۸۶ ساخته شده است. در سال ۱۸۷۳، اولین برج چوبی در باختل ساخته شد و در سال ۱۸۹۳ توسط طوفان ویران شد.

سرگرمی های دریاچه زوریخ در سوییس

هنگام بازدید از دریاچه زوریخ سوییس خود را برای سرگرمی ها و تفریحات مهیج در این دریاچه آماده کنید.

قایق سواری

قایق سواری یکی از تفریحات جذاب بر روی دریاچه ی زوریخ است، سفرهای دریایی با قایق در طول سال و در هر فصل بر روی این دریاچه در دسترس است. شما می توانید ساعت ها بر روی قایق های تفریحی این دریاچه بنشینید و به اطراف نگاه کنید و منظره ای زیبا از کوه های آلپ را تماشا کنید و از لحظات خود لذت ببرید. تورهای قایق سواری دریاچه معمولا چند ساعت به طول می انجامند.

ماهیگیری

چه چیزی می تواند زیباتر از تماشای منظره مسحورکننده کوه های آلپ سوئیس هنگام ماهیگیری در دریاچه زوریخ باشد. ماهیگیری در دریاچه زوریخ، سوئیس، رایگان است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که از این تفریح جذاب و آرامش بخش لذت می بردید، حتما آن را تجربه کنید. در این دریاچه باس بزرگ، وال آی، ماسکی، پایک شمالی، ماهی پانفی و ماهی کپور را خواهید یافت. گرفتن ماهی در این دریاچه دارای قوانینی است، مقررات با توجه به گونه های ماهی نیز متفاوت است که باید آن ها را رعایت بفرمائید.

ورزش های آبی

در دریاچه زوریخ سوییس می توانید به کایاک سواری، موج ‌سواری، ویک‌ برد، ویک‌ اسکیت، قایق ‌رانی بپردازید.

دوچرخه سواری

در اطراف دریاچه زوریخ سوئیس سه مسیر دوچرخه سواری وجود دارد. شما می توانید دور دریاچه ای که مسافتی در حدود ۹۰ کیلومتر است، دوچرخه سواری کنید. این مسافت برای افرادی که عادت به دوچرخه سواری ندارند بسیار زیاد است، بنابراین این مسیر عمدتاً برای دوچرخه سواران با تجربه مناسب است.

رستوران های دریاچه زوریخ سوییس

رستوران های اطراف دریاچه زوریخ

در اطراف دریاچه زوریخ می توانید انواع و اقسام رستوران های سنتی و بین المللی را ببینید. بهترین کار این است که از غذاهای محلی و تازه در رستوران های کنار دریاچه دریاچه زوریخ سوئیس لذت ببرید. تمام رستوران های دریاچه زوریخ چشم اندازهای باشکوهی از دریاچه دارند و بهترین غذاهای لذیذ را سرو می کنند. برخی از رستوران ها غذاهای ماهی تازه صید شده و غذاهای دریایی سرو می کنند، در حالی که برخی دیگر غذاهای سنتی سوئیسی، غذاهای لذیذ فصلی یا غذاهای لذیذ سرو می کنند.

برای اطلاع از قیمت تور اروپا، تور ایتالیا به سامانه ی رزرواسیون تریپ مراجعه کنید و علاوه بر اطلاع از قیمت ها ارزان ترین تورهای سراسر جهان را بدون واسطه تهیه کنید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از علاوه بر نرخ بلیط داخلی، از قیمت پروازهای مختلف خارجی مانند بلیط استانبول و پرواز استانبول به تهران و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین تور خارجی را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما خارجی چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

دیجیاتو
بدون نظر

ورود