چاپ پرچم ساحلی دارای چند نوع بوده و چه کاربردهایی دارد؟

چاپ پرچم ساحلی دارای چند نوع بوده و چه کاربردهایی دارد؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پرچم ساحلی

پرچم بادبان یا ساحلی، روشی جذاب و ارزان برای ایجاد علائم در داخل و خارج از مکان مورد نظر است. پرچم های ساحلی زمانی که توسط باد جابه جا می شوند، نوشته خود را نشان می دهند. با این حال خواندن آنها حتی زمانی که در حرکت هستند، آسان است. پرچم ها از یک پلی استر بافتنی سخت ساخته شده اند. این پرچم ها نسبت به سایر پرچم ها عالی به نظر رسیده و بسیار بادوام هستند. پرچم های ساحلی در چهار اندازه وجود دارند. هر پرچم با یک کیف برای حمل و یک پایه به انتخاب شما، عرضه می شود. معمولا پرچم بادبان استاندارد، ضد آب بوده و در هر موقعیت آب و هوایی مناسب است. در ادامه به بررسی چاپ پرچم ساحلی می پردازیم.

پرچم ساحلی، گزینه ای ایده آل برای فضای باز

پرچم ساحلی چند نوع دارد؟

چاپ پرچم ساحلی به صورت گرافیک یک طرفه و دوطرفه است. شما باید یکی از این دو گزینه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. گرافیک یک طرفه دارای یک چاپ است که در جلو به درستی خوانده شده و در پشت معکوس می شود. گرافیک دو طرفه، دو پارچه چاپ شده است که با آستر داخلی به هم دوخته شده اند. این نوع پرچم از دو جهت، ظاهری جذاب دارد. طرح گرافیکی مورد نظر شما بر روی مش پلی استر با فرآیند تصعید رنگ چاپ می شود. جوهرهای مخصوص این کار، مواد را به شدت اشباع می کنند.

چاپ های دو طرفه با یک مسدود کننده خاکستری نقره ای که بین آنها قرار دارد، تکمیل می شوند. پرچم های یک طرفه، تصویری معکوس و آشکار از سمت جلو را نشان می دهند. واحدهای دو طرفه دارای دو تصویر راست خوان بوده و با مشاهده از هر طرف، به روش صحیح قابل خواندن هستند. قسمت پشتی چاپ پرچم ساحلی یک طرفه برخلاف قسمت جلویی، مات نمی باشد.

چاپ پرچم ساحلی چه مزایا و ویژگی های مثبتی دارد؟

پرچم های ساحلی چشم نواز، ارزان و مناسب برای استفاده در فضای داخلی و خارجی هستند. آنها از یک پلی استر بافتنی محکم ساخته شده اند. البته نسخه دیگر این پرچم ها دارای جنس توری شکل بوده که برای بادهای شدید یا مناطق در معرض نور، ایده آل است. این پرچم ها به طور حرفه ای با استفاده از جوهرهای بادوام چاپ شده و محو یا خراشیده نمی شوند. آنها یک انتخاب عالی برای استفاده طولانی مدت هستند. از آنجا که پرچم های ساحلی سریع و آسان جمع می شوند، برای استفاده گاه به گاه نیز گزینه ای عالی هستند. دیگر مزایای این پرچم ها عبارتند از:

  • جلب کردن توجه مشتری به فروشگاه، کسب و کار یا رویداد خود
  • قابل استفاده در فضای باز یا داخلی
  • ماندگاری بالا
  • آسان برای مونتاژ
  • بسیار بصری
  • دارای تاثیر تبلیغاتی
  • دارای اندازه های متنوع
  • جمع و جور
  • آسان برای نصب
  • قابل حمل
  • دارای قابلیت استفاده مجدد
  • دارای پایه های متفاوت
  • قابل رویت از همه جهات
  • مقاوم در برابر اشعه فرا بنفش
  • سبک وزن
  • دارای پارچه بسیار بادوام

این نوع پرچم برای تبلیغ رویدادهای فضای باز کاملا مناسب است. چاپ سابلیمیشن رنگی با کیفیت بالا، باعث می شود پرچم شما ماندگاری بیشتری داشته باشد. پرچم ساحلی در اندازه های مختلف با چاپ یک طرفه یا دو طرفه بر روی مواد وینیل مش موجود است. طراحی این پرچم باعث کاهش بار باد می شود. از این رو در هنگام استفاده در خارج از منزل، به جای مچاله شدن، نوشته ها را به درستی نشان می دهد.

پرچم ساحلی، مقاوم در برابر باد

چطور می توان چاپ پرچم ساحلی را شخصی سازی کرد؟

شما می توانید در هنگام انتخاب بخش طراحی و چاپ، بسته استاندارد یا پیشرفته را انتخاب کنید. پیش از سفارش چاپ پرچم ساحلی باید از انتخاب گزینه ای متناسب با نیازهای خود، مطمئن شوید. پس از آن می توانید لوگو یا تصاویر مورد نظر خود را آپلود کرده و خلاصه ای از طراحی را به مسئول بخش ارائه دهید.

آیا می توان از پرچم ساحلی در فضای داخلی استفاده کرد؟

آنها به طور خاص برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند، اما در فضاهای داخلی بزرگ نیز عالی به نظر می رسند. قاب آن به اندازه کافی مستحکم بوده و می تواند با اکثر بادها مقابله کند. با انتخاب پایه و مواد مدنظر خود برای پرچم، می توانید آن را متناسب با محیطی که می خواهید، سفارش دهید.

برای چاپ این پرچم ها از چه فرآیندی استفاده می شود؟

معمولا برای چاپ پرچم ساحلی از فرآیند چاپ سابلیمیشن Dye استفاده می کنند. در این فرایند، رنگ به طور مستقیم به بافت پارچه منتقل می شود. بدین شکل گرافیک های بادوام تولید شده که روند محو شدن بسیار کندی دارند. اگر پرچم ها در تمام طول سال بیرون گذاشته شوند، این کار مانند شستشو، روند محو شدن را تسریع می کند. کمرنگ شدن چاپ پارچه، مربوط به ماهیت محصولات پارچه ای است و نمی توان از آن اجتناب کرد. با این حال رنگ پریدگی پرچم ساحلی حداقل بعد از دو سال صورت می گیرد.

پرچم ساحلی چقدر دوام دارد؟

به طور معمول آنها به مدت دو سال دوام داشته اما اگر به درستی نگهداری شوند، عمر طولانی تری خواهند داشت. همچنین شما می توانید پرچم های جایگزین را بدون نیاز به خرید قاب جدید، خریداری کنید. این امر از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری می کند.

پایه های مختلف پرچم ساحلی

هنگام خرید، بسته پرچم ساحلی شامل چه مواردی است؟

معمولا بسته چاپ پرچم ساحلی شامل قاب، پرچم، یک پایه به انتخاب شما و یک کیف حمل و نگهداری می باشد. همچنین قاب پرچم برای استفاده با پرچم های قابل تعویض طراحی شده است.

پایه پرچم ساحلی دارای چه مدل هایی است؟

پرچم های داخلی و پرچم های بیرونی را می توان با پایه های زیر خود به راحتی جمع کرد. پس از طراحی پرچم های ساحلی، می توانید به انتخاب پایه ای متناسب با نیازهای شما، برای قرار دادن روی زمین، بپردازید. اگر می خواهید پرچم را در خارج از منزل یا بر روی سطح دیگری غیر از زمین قرار دهید، پایه صلیب را انتخاب کنید. این پایه دارای یک قسمت برای پر کردن بوده که پایه پرچم شما را روی زمین ثابت نگه می دارد. پایه صلیب از واژگونی پرچم ساحلی شما توسط باد جلوگیری می کند. انواع دیگر پایه چاپ پرچم ساحلی عبارتند از:

پایه زمینی

این پایه، پرچم های بنر را مستقیما در زمین قرار می دهد. پایه زمینی قابلیت محکم نگه داشتن پرچم ساحلی شما را دارد.

پایه ایستاده متقاطع

این پایه برای استفاده داخلی و خارجی مناسب است. پایه ایستاده متقاطع شامل یک کیسه آب بوده که پایه بنرهای ساحلی را سنگین می کند.

چطور پرچم ساحلی را نصب کنیم؟

میخ را به زمین فشار دهید یا از پایه X برای نگه داشتن آن روی بتن استفاده کنید. برای تنظیمات داخلی، پایه توصیه شده پایه X است. پایه X استحکام بیشتری داشته و ظاهری صیقلی به بنر می بخشد. این پایه ممکن است در فضای باز نیز استفاده شود.

چگونه می توان پرچم ساحلی را تمیز نمود؟

ممکن است چاپ پرچم ساحلی شما در اثر گرد و خاک های فضای باز، هوای بارانی و غیره کثیف شود. این پرچم ها به دلیل نوع پارچه و چاپ دیجیتالی خود، به راحتی قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند.

جمع بندی

در این مقاله به طور کامل با چاپ پرچم ساحلی آشنا شدیم. اگر قصد تهیه این پرچم بادوام و جذاب را دارید، ما به شما شرکت دنیای پرچم را پیشنهاد می دهیم. این شرکت بیش از یک دهه سابقه درخشان در تولید و فروش انواع پرچم به طور مستقیم و بدون واسطه دارد. این مرکز، تخصصی ترین فروشگاه و تولیدی انواع پرچم و پایه پرچم است. دنیای پرچم بهترین خدمات فروش و پس از فروش را برای جلب رضایت مشتریان ارائه می دهد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود